Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePropagace předprodeje
Autor
kuba.49vojenciak
Takže, za pár dnů mi na Pointě spustí kampaň, znamenaje, že můžete přispět a za svoje peníze dostat i malou odměnu a k tomu i dobrý pocit z podpory vydání knihy. Budu rád za sdílení a všechno ostatní. Díky a krásný den. Posílám Vám všem multidimenzionální lásku.
9 názorů
Tak jsem se dnes poprvé podívala na webovky Pointy a jsem mírně v šoku. Chtít za vydání sbírky básniček šedesát tisíc?! A čekat, že se na to lidi složí? To je snad vtip. Znám nakladatelství, kde ji vydají za deset tisíc (a to možná nejsem nejlepší "vyhledávačka")... Nevím, jak je to u prózy, s tím nemám zkušenost. Ale každopádně ceny Pointy jsou naprosto přemrštěné.
kuba.49vojenciak
před 8 měsíciSafian, těch výtisků bude 1000 a prodávaná v klasických obchodech. No, a pro mně je taky zbytečně drahá, jenže to všechno
Když to čtu, tak mám pocit, že ta knížka bude zbytečně drahá. Kolik bude výtisků a kde se bude prodávat?
Určitě napiš víc o knížce a potom taky přidej odkaz na tu Pointu, až to vypukne. Držím pěsti!
kuba.49vojenciak
před 8 měsíciDěkuju, jen potřebuju co největší dosah, takže se snažím šířit.