Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zázrak

29. 03. 2024
13
8
196

Začínám si uvědomovat jaký zázrak je existence a kolik slunce je v obyčejných dnech, a nejspíš nejde o divoké a vřískavé noci, ale tiché večery, kdy se procházíš s přátelí starou vesnicí a dojdeš k starému hřišti, hřišti s rozpadlou houpačkou a nablýskanou skluzavkou, a jediné co chceš je projet se od shora dolů, sjet to tím nejpomalejším tempem, protože jinak to nejde, už jsi na všechno moc velký, jenže ty se prostě směješ, a ještě jednou si vylezeš ke střeše, co se nikdy neblíží obloze, a necháš se vyfotit na pomlácený foťák vytažený z levé kapsy. Svět má rytmus pomalého ploužáku, tak se přitul k jemné hrudi a tanči, tanči jako bys měl ještě tisíc dní.


8 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Alegna

 

Jj; poezie v próze... . Hezké.


R_laumann
před 2 měsíci
Dát tip kuba.49vojenciak, Alegna

Moc hezké!


Rhodesie
před 2 měsíci
Dát tip kuba.49vojenciak, Alegna, Zeanddrich E.

Skvělý! Také jsem prošel vývojem: Vřískavé noci - tiché večery...


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

Hezky poeticky řečeno.

Krásný je každý den, ve kterém to naše hlava dovolí.


K3
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

To je opravdu poesie v próze. T.


kadeřavá
před 2 měsíci
Dát tip Alegna, kuba.49vojenciak, Zeanddrich E.

Paráda


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip kuba.49vojenciak, Gora

To je moc pěkný text, souzním s ním 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru