Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Próza měsíce únor 2024: vyhlášení výsledků

31. 03. 2024
1
9
228

nominace na březen posílejte uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"


9 názorů

Gora
před měsícem
Dát tip Biskup z Bath a Wells, K3, Janina6

Blahopřeji autorům s vítěznými povídkami - Luzz, Alcedothovi a K3. Skvělé kolo... Ostatním - autorům a hodnotícím - patří poděkování za zájem o písmáckou soutěž, také lastgaspovi a Dannymu za super tabulku.


K3
před měsícem
Dát tip

:).


Danny
před měsícem
Dát tip

Janina6: vida, nevěděl jsem, dík


Janina6
před měsícem
Dát tip Danny

Danny, nechtíc (nechtě) je v tomto kontextu obojí správně, jde totiž o příslovce (ne přechodník)  s významem mimoděk, proti své vůli. Slovníky je uvádějí jako rovnocenné, zaměnitelné. 


Danny
před měsícem
Dát tip

K3: drobnost: pokud se neidentifikuješ jako žena, tak jsi ji podhodnotil nechtě, spíše než nechtíc :)


K3
před měsícem
Dát tip Janina6

Blahopřeji Luzz za skvělé vyprávění a Alcedothisovi za výbornou povídku která si své místo našla, přestože jsem ji nechtíc podhodnotil.


8hanka
před měsícem
Dát tip Alegna

blahoželám všetkým, skvelé diela, skvelé témy, skvelé spracovanie...aj keď niektoré svojim závažným obsahom až zaboleli a ešte dlho zostávali v hlave...(Příběh č.42 verze 3. du forma)


Janina6
před měsícem
Dát tip

Gratuluju Luzz, Alcedotisovi a Karlovi. A nemám jak jim poslat avíza. Sakra! Ať žije novej a zmrzačenej Písmák.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru