Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLidskost
Autor
kuba.49vojenciak
Možná byl Ježíš jediná lidskost
a my ostatní
jsme nepovedené odštěpky,
které létaly
z jeho nohou,
někteří z těch nejlepších jsou pokus
o návrat lidství a jejich největší hřích je
dobrovolný potrat
návratu,
jelikož nikdo lidský nepřežije
dlouho,
jenže lidé jsou
dobří a hodní,
ale po omezený čas,
dokud je nezačne bavit nový seriál a
v životě nezbyde prostor
pro pomoc,
až příliš pláče
pro živé herce,
příliš málo vidí
umírat ptáčky,
příliš zapomene
na včerejší tragédii,
příliš málo může
ještě něco ztratit
ze své duše.
9 názorů
Tak hlavně, že už jsi tu chybu opravil. Ony jsou často lepší činy, než jen slova...
Merxanta, Janině i Goře jsem už mnohokrát poděkoval. Jsem jim nesmírně vděčný a jejich pomoc je pro mě důležitá. Snažím se jim děkovat v osobních zprávách.
Nikoho mé gramatické chyby neštvou víc než mě. Jsem z nich frustrovaný.
Právě proto by měl poděkovat, když mu někdo poradí, ale to teď není in - že.
Merx, Kuba je jeden z těch, kteří mají s vnímáním pravopisu problém (ne vlastní vinou). Ale že je lenošnej udělat opravu, to už ovlivnit může ;)
Pokud létaly odštěpky, pak tě jeden měl vzít po kebuli, abys neignoroval pravopis - pokud ti někdo poradí, tak bys to měl opravit a poděkovat. Shoda podmětu s přísudkem - to by sis snad mohl nastudovat a nepsat hrubky.
Velmi dobré myšlenky... líbí, spíše by mi sedla poezie v próze, ale i tak...
opravila bych: které létali - létaly
Krásná a zajímavá myšlenka, že nejlidštější byl Ježíš (který přitom nebyl tak docela člověkem, že? ;)). Možná mu scházel pud sebezáchovy. Ten, myslím si, je největším nepřítelem soucitu. Velí člověku zabezpečit sebe a svou rodinu, zničit toho, kdo do ní nepatří (protože představuje konkurenci v boji o kus žvance), ne se s někým dělit. Bohužel. Máme to v sobě a vždycky to nakonec vítězí. Jen u někoho dřív a někdo "odolává" déle.
Zeanddrich E.
před 7 měsíci... .
(O podstatě Ježíše (II. Nazaretského, jednoho z osmi,´) vedly se dohady či spory téměř po dva tisíce let - a já se to toho asi tady nebudu zapojovat... :) )
Kubo, tvá báseň je velice zralá.