Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlci

05. 04. 2024
6
6
69

Tluče v dlaních
malé černé srdíčko
choulí se
jako ptáčátko
zachumlané
v alobalu
zalévám ho slzami
jako semínko
čekám
až vyklíčí

uprostřed temných lesů
brodím se šedou mlhou
nesu poklad
k vodě

dva vlci
v mých stopách
kterého z nich nakrmím?


6 názorů

Gora
před 4 týdny
Dát tip Ryba_z_obrazu, Zeanddrich E., trojort

Zajímavé metafory, závěr až mrazivě dobrý.


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip Ryba_z_obrazu

 

(Nevím přesně proč, ale vzpomněl jsem si u čtení této básně na jeden titul (asi pro nějaké zvlášť hodné holky) z výlohy, který zněl asi:  Jak žít s problémovým mužem, který vás bije, uráží a ničí,  ...., a kterého milujete... .  )


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Ryba_z_obrazu

Aha, tak to jsem asi "cítila" správně, díky! Nebyla jsem si jistá svou interpretací. Poezii sice zkouším psát, ale při čtení občas tápu ;)


Ryba_z_obrazu
před 4 týdny
Dát tip Janina6

Děkuji Jani... ta černá barva u srdíčka je to nazření určitých vlastností konkrétního srdce, o kterém píšu - zavřenost, nedotknutelnost, distancování od cítění, řekněme... Plus je to barva, kterou mám spojenou s daným člověkem, o kterém báseň je...


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Ryba_z_obrazu

Jako obvykle u tebe vnímám působivou atmosféru, obrazy, které strhnou a nenechají čtenáře v klidu... Čtu poněkolikáté a líbí se mi stále víc. (Jen se mi vždycky vloudí na mysl to "černé srdíčko", proč černé? asi to neumím pochopit...)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru