Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda o Tepu

13. 04. 2024
11
9
90

Kapitola druhá: Máte psa, doktore?

"Dobrý den, pane doktore, mám problém." To nečekal. Jaký problém by mohl mít nově příchozí do lázní.

Už při včerejším příjmu jsem si všimla, že je to fešák. A to je asi vše.

"Co byste chtěla?"

"Nemůžu spát, špatně usínám a pak na střídačku spím asi dvě hodiny."

"To si zvyknete."

"O to by nešlo, ale při té mé nemoci to je problém." V materiálech je zmínka o poruše spánku.

"V  kolik chodíte spát doma?"

"V deset vyvenčím psa a jdeme spát."

"No a co?"

"Máte psa, doktore?"

"Ne, proč?"

"Že byste mi ho večer půjčil."

Neocnil můj vtip. Doporučil mi, abych do deseti večer chodila po chodbě.

Paní, co spolu bydlíme ale odmítá dělat psa. Štěkat prý ano, ale jinak ne.

 

Druhý den jsem šla oznámit, že se spánek nezlepšil. Vrazil mi do ruky kartu otevřel dveře a pravil:

"Jděte si na sesternu, ty prášky vám daj."

Chtěla jsem mu dát jako dárek svoje Pexeso, ale jednal se mnou jak s feťákem, co čeká na dávku.

Jsou tu jiní, kterým malý dárek udělá radost.

 

Prášky pomáhaly, ale před operací, nyní jsou na nic.

Nastává doba nočních můr.

 

 

 

 

 


9 názorů

Janina6
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Taky bych se moc ráda dověděla víc. Ať vím, co mě (dost možná) čeká... ;)


Lili.
před 2 týdny
Dát tip trojort

To je úžasné!


Benetka
před 2 týdny
Dát tip trojort, Janina6, Gora

Oprav si neocenil

Opravdu mě rozesmála paní co odmítá dělat psa! Téda krom štěkání! :D


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Janina6

napiš dál, zajímají mě ty zkušenosti


Evženie Brambůrková
před 2 týdny
Dát tip dadadik, Benetka

Děkuji, nevím jestli ještě něco napíši. Veselé to není. Ale lidé jsou úžasní.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Gora, Zeanddrich E.

První díl mě moc nebral (možná jsem jen nechtěla číst o zdravotních problémech, abych si nemusela připomínat ty vlastní), ale tohle je vtipné. Přeju úspěšnou rekonvalescenci a další pěkné kapitoly!


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

... :):).

(To já bych tedy -jako ,,echt sova" - v deset večer asi také neusnul - až druhý den, pokud bych ten prvý musel ráno vstávat...)

((Např. aůe na ubytovně u Barum Rudý říjen Otrokovice jsem docela hezky usínal už i cca ve 21:30 hod :)  ))


Kočkodan
před 3 týdny
Dát tip Zeanddrich E., Benetka, trojort

Babička také musela udělat každý večer několik koleček kolem Starého bělidla se Sultánem a Tyrlem, než ulehla do kanafasu a mohla poté svým ohlušujícím chrápáním způsobovat, že Barunka ve vývinu skoro celou noc nezamhouřila mladá očka.

(Paní Němcová však tuto pasáž na přání nakladatele nakonec škrtla. Ten měl obavy z nedostatečné politické korektnosti s možným následným obviněním z omezování práv dětí a z narušování mezigeneračních vztahů.)


dadadik
před 3 týdny
Dát tip dievča z lesa

aj tak přežiješ :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru