Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrobnosti
Autor
gabi tá istá
Hrám sa s deťmi, okrajovo započujem Petru s Monkou.
„Ja ďakujem Bohu, že som na tom, ako som. On sa nedokáže sám ani napiť, nič,“ rozpráva Petra.
„Ty ďakuj mame, nie Bohu! Keby s tebou necvičila, nedokázala by si nič,“ reaguje Monka. „Pri dvoch deťoch s tebou päťkrát denne cvičila. To pochopíš, až keď máš sama deti. Ja by som to nedala!“
„Človek dokáže viac, než si o sebe myslí,“ poznamená Petra. Od koho asi túto múdrosť má? V duchu sa usmievam.
***
„Hanka, do týchto skríň mi nechoď! Nie je tam nič pre teba. Už si vytiahla toho dosť, máš sa s čím hrať,“ upozorňujem dôrazne.
Každú chvíľu pribudol pre bábiky uteráčik, obliečka z vankúša, keby nezasiahnem, skrine by boli poloprázdne. Niečo som vyprala a vložila späť, niečo nechala na hranie. Zdalo sa, že varovanie pomohlo. Kým som jedného dňa nešla po niečo do skrine a na poličke našla zopár štipcov na prádlo uviazaných v mikroténovom vrecúšku. Nič nezmizlo, iba odkaz – bola som tu.
Pripomenulo mi to film Noci s nepriateľom.
8 názorů
gabi tá istá
před 6 měsíciAleš nikdy nesklame. Toto by mi fakt nenapadlo.
Byli jsme tu, a zasejc budem (bo zasejc přindem... :) )
Člověk dokáže víc než si o sobě myslí.
A žena dokáže víc než člověk :o)
Chlapinec
Škoda, že to Peťa neaplikuje u seba...kde už mohla byť...a Monka má pravdu, nebyť teba...a štipce k bielizni patria. Ozaj, ako je opak babinca?