Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 63
Autor
Kočkodan
Pokroutky 63
Jeníček s Mařenkou brzy vytušili, že je na ně v perníkové chaloupce hrána nějaká babaďůra.
Pán má v bytě dva obrovské psy se žíhanou srstí původem z Německa. Jde o jasný případ domadogie.
Rozhovor obou mužů obsahoval spoustu nadávek a sprostých slov. Rozhodně nešlo o žádnou hlubokomyslnou diskusi. V podstatě si říkali jen samé kanality.
Když své bývalé manželce prozradil, že jí od rozvodu k snídani, obědu i večeři stále jenom šunku, ťukala si na čelo. Byl pro ex hementní.
Firma prodávala vadná kamna na pevná paliva, což vyvolalo u lidí velké pokouření.
Otřesné poměry při těžbě kamene, které vyústily v několik smrtelných úrazů, působivě ztvárnil Leoš Janáček ve své opeře o třech zlejstvích Z mrtvého lomu.
Maminka se ptala malého Tomáška sedícího na nočníku, jestli je už hotový. Přikakal.*
Na turnajích hrála tato velmistryně mimořádně útočně a figurkami pohybovala necitlivě. Začalo se jí říkat šachtická paní.
Voják utekl na začátku války z armády a nepodařilo se ho chytit. Zběh odvedl dobrou dezertační práci.
(* inspirováno Hamarem – Chlamníček 47)
17 názorů
:)
Halvně perníková chatrč, dogohafani, šachový sport a nebojovný bojovník...
Radovan Jiří Voříšek
před 6 měsíciJejí ňadra jej okozlili na první pohled.
Ne ne, ani tentokrát nemám v úmyslu se vyvléci z jakési morální povinosti poděkovat za akty pozitivního čtenářského ohlasu. Takže děkuji pěkně.
Zase úžasné. Ale dělám si starosti, přikláním se totiž k názoru, že máš asi na mozku velký humor...
Měl bys jít Kočkodane k lékaři na preventivní prohlídku. Obávám se, že máš na mozku velký humor! Každopádně to jako vždy oplývá genialitou!
Pobavilo, rozhodne je to lepšie, ako pucovanie chladničky dnes večer.
Luboši, prima. Pobavily mě všechny a nejvíc babaďůra, opera o třech zlejstvích Z mrtvého lomu, dezertační práce, Tip
Vida, a já myslela, že dezertační práce je pečení dortů :)
Přidávám se k ostatním - kam ty na to, Luboši, stále chodíš? Jedna hláška lepší než druhá atd...
Člověk by si řekl, že už nejde vymyslet nic nového a jak je vidět, je. Potřásám pacičkou:))
Kanality jako rozhovor bohužel není nic vymyšleného. A dezertační práce - vyvinutí úsilí, aby mě nechytili? :)
:)) dezertační práce nemá chybu, avšak všechny hlášky pobavily
Na babaďůry je potřeba dávat velký pozor, líčí je na nás všude.
U toho rozhovoru mužů s nadávkami bych měla výhradu - Myslím, že šlo určitě o hlubokomyslnou diskuzi - těžko si totiž představit mezi chlapama jinou (teď jsem zvědavá, co se mnou uděláte).
Když se něco dělá, má se to dělat pořádně, i ta dezertace. Dobře jsi to vystihl.