Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seego-to-istí
02. 07. 2002
14
0
2917
Autor
_iris
v nadsieni
žiarivý
ja - obraz
sa rozpína
za závesmi
nedocenená
skutočnosť
oslepených
preklína
pen, idril - dakujem!!!
a vy dvaja mate zase raz pravdu - veru veru, vrchnosti nam budu len zavidiet...bo my byt super!
( ziggy, ved vies, ze mi tie vrchnosti s rezervou berieme...a dik!!! )
ziggynka...este ze ta mame..bude z teba gazdinka???
mnam mnam...
a vrchnosti mozu umriet hladom...
tanganika, iris - viete, že vás mám veľmi rada ...
.
žiadna vrchnosť neexistuje - svojich démonov si vytvárame sami
.
aj ja so si ho vytvorila ... volá sa Veľký Plyš ... tak vhups tam
kratke a rymovane....velmi pekne inac.a nie je to jednoznacny ten vyklad o ego..keby si to nedala do nadpisu dalo by sa to vylozit aj inac..za zavesom zena ziari-sa rozpina..a z druhej starny toho zavesu oslepeni jej krasou preklinaju ze ich nedoceni..ze nie su s nou..
hm
T*
*
tanganika!!!!!!!!**************
ale jinak si myslím že kdo si vytváří představováním nadsiene ten vytváří i vrchnost......:) brm...brm...ale já mlčim fúúfúúfúú je tu nějaký vedro :-)
Paja-aj mne je nejak teplo...blééé!!! kto alebo co by to mohlo len byt..hmm..premyslam..hmmm..neviem...zeby...pssst!
vsetkym vam moc dakujem!!!
Lyryk - no v tom tvojom nadslovniku isto nie...:-)...nie, nic take nie je, ved aj preto nad inym pismom...existuje len predsien, ale ked vrchnost, tak musi byt jedine nad...a to uz asi nerozchodim, ze sa vrchnost zlobi...boze, zase som to nezvladla...:-)
dick - som rada, ze aj ine si tam nasiel, to potesi...ved o tom to je...
paja - nie nie nie, my spodina len tak potichu zhlboka sledujeme a pozorujeme...rozmyslat nemame cim...:-)
Gastarbajtr
02. 07. 2002
rebecca - k tomu snad len tolko, ze viac si cenim ludi, ktori sa nepretvaruju a priznaju si, aki su...toto je o tych druhych...ok?
gastarbajtr - d!
vrchnosti maju nadsiene...ale asi tam maju aj redssi vzduch. . .
ich ziarivost ich samych oslepila...vidia este vobec seba???
pozname a mozno nimi aj sme...
iriska, suprovo. t*
ked po stereotypnej praci mi chyba premyslanie, a tu som sa vysantila...do sytosti...
Tak ja sa ku tanganikinmu vykonu ani len nepriblizim, bo ja mam teda dost rozmyslania mimo Pismaku:))) Tak dam oslepene tip bez rozmyslania:))
Petr_Palkowski
02. 07. 2002
nevím, nenašel jsem slovo nadsieň, zní mi jako nadšení, ale to asi nebude, pak bys nebyla k "vrchnosti" tak elegantně kritická :-))
tip nebude!!! vrchnost se zlobí :-)))