Život je vůl, avšak peklo jsou ti druzí. Co ONI dělají, když jiní lidé trpí? Ale cítím to podobně a rozumím Ti.
proklínej život- ale až po tom, co ses pokusil ho změnit...
Jo, to je muj pripad. Jeden den je super, druhej den nestojí za hov.. ( hovor? :-)) Dík za tip. Trefila ses skoro na moje narozeniny:-)
Taky občas proklínám život, abych zjistila, že je vlastně fajn...::) típek si to, ale zaslouží!*
Jo, někde by to mohlo bejt i dobrý.
Benny, ktery kripl nahore? To nechapu...
Taky jsem býval dekadentní - než jsem začal fungovat sám (od cca 24 let ) - od tý doby se snažím dělat si ze všeho prču, protože jinak bych si to už dávno hodil, ale jak pravil John - nevěř nikomu komu je přez třicet :o)
Kastel - prdlajs :)
taky jsem si to myslel, jenže najednou přišla třicítka... a co stim :)
Wopi, teď nerozumím k čemu přiřadit prdlajs :o) - jen vím, že kdyby mi někdo před pár lety řekl, že se fakt docela vobrousím tak neuvěřím - prostě každej tu dráhu musí projet sám - ale je to jen můj úhel pohledu - záleží na genetice a situaci každého z nás
s tim naprostej souhlas - já řikam prdlajs na to "nevěř..." :)))
Jasně - ale taky jsem nevěřil :o) - tak se snanžím alespoň postoj těch mladších vůči nám chápat - prostě než tím projdou tak jim nevysvětlíš, že v tý hlavě se za pár roků zas až tolik nezmění - jen to zrcadlo a množství těch mladších kolem sem tam upozorní, že se někam vezeš... no nic - nebudeme tu Bennymu motat - to je jeho kafe - měj se. Jo - čau Benny.
Katerino ,mně se neomlouvej... ty za to nemůžeš :-)
To ten kripl nahoře, co si myslí, že je tu všechno OK a lidi se maj rádi, všichni jsou happy and free..
...depresářů, romantiků a snílků, Krele?
Tak, vy jste šťastný? Vzpomeňte si na bídu třetího světa, terorismus a utrpení mnoha a mnoha lidí.. Můžete si říct- to je daleko ode mě, to se mě netýká. Člověk, který je takhle lhostejný, ani šťastný být nemůže. A když vám to lhostejné není, tak také nejste šťastní. Člověk je šťastný jen za svého dětství, kdy žije "na jiné planetě". To ale nebyly jediné důvody proč jsem to psal, je jich tu víc, ale nebudu vám tady fňukat..
Benny: to už je jako z toho seriálu The Young Ones:
-Miku, přijde ti vhodný se smát, když je šest milionů na podpoře?
-Proč ne.
Placem nad bidou tretiho sveta nepomuzu ani sobe, ani tomu tretimu svetu. Na protest aspon nejim maso a neobklopuju se zbytecnym luxusem. Chystam se, ze budu nakupovat v Oxfam. Jenze tohle vsechno nema co delat s tim, jestli jsem stastna nebo ne, umeni je byt stastna navzdory vsemu tomu zlu o kterem pises a ja si nepripadam nestastna, tak promin.
jo, ten prolog měl fakt hustý grády...ta báseň je už spíš "planý pláč"
Nelogické už od úvodu. "Jak někdo může bejt na týhle planetě šťastnej" a hned pak "Na doby, kdy šťastný jsem byl, vzpomínám" ... tak si to ujasni. Buď jsi předtim žil na jiný planetě, nebo si pořádně odporuješ.
A k obsahu: možná, kdybys ze sebe nedělal takovýho ufňukanýho ublížence, že by i ten život pak byl trochu lepší.
Mne se tady libi, muj zivot se zaujetim sleduju a jsem zvedava, jak to dopadne.
Je to opravdu ufnukany, rekla bych, bez jasnyho duvodu ufnukany, jako ctenar bych snad mela pravo vedet, proc je autor tak nestastny, citim se osizena. A take mi neni jasne, co autor mysli tim 'zivotem'. Zivot si prece kazdy vytvari sam, takze mi to pripada, jakoby autor proklinal sam sebe!
Chápu...užij si ten pocit, vážně!
Super, dekadence jak má být :o).
*