Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seParanoia
Výběr: Stanislav_Vašina, Monty_Python, hermit, Gastarbajtr, dream, jenyk
22. 07. 2002
39
0
8202
Autor
Danny
PARANOIA
Nicollette
12. 04. 2005
Nicolette: ten obrázek byl na serveru, kde už nemám účet :(
prostě obrázek chlapů co jdou a dvou kteří leží na zemi pod nima.
jeden z těch ležících říká: "pane, nezdá se vám, že po nás jdou?"
Nicollette
12. 04. 2005Navždy_Tvůj
06. 08. 2002Gastarbajtr
29. 07. 2002
Taky mě napadlo - kdyby mě na přechodu přejela pěkná baba - asi bych si myslel, že po mě jede :o)
WannessaWhitecat
26. 07. 2002Monty_Python
24. 07. 2002
nóó´tó jóóó, ale eště lebčí je nový a ženyjální, neš starý a blbý.. :-))
.....nepřipojuji se qobecnému načení, lébrž je to woprawdu starý... neva :-)
Monty_Python
22. 07. 2002mario_di_fiore
22. 07. 2002
konečně pořádná psychoušská satira..PRavá DEmokratická Legrace (v časopise Sorry si to dokážu docela dobře představit) .Danny, dík, dlouho jsem se tak nechlámala...naposledy, když si mě jeden psychiatr vzal stranou a roztřeseným šepotem se mě zeptal :"Taky Vás sledujou?"
no.. teda nic moc. Spis nic nez moc. Nechapu z ceho jste tak vodvareny. Jo, dobre, je to forek, ale rozhodne ne na tip a uz vubec ne na vyber, kor na samozvane literarnim serveru. Pisu za pet, a to z milosti.
To je skvělé !!! :o)))))) To avízo není náhodné, že ? ;o) Bystrý kluk ! :o)))