Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nemohl jsem ji zranit, ať to udělá někdo jiný

14. 03. 2000
5
0
1893
Autor
Dany

Poslali mě o ulici dál A tak jsem šel Když tady mým hodinám nenavrátí tik ..... ..... ..... Poslali mě o ulici dál A tak jsem šel Když je ani tady žít nedonutí A vtom se otevřely dveře Byla tak malinká - s plátěnkou v ruce - ptala se po hodináři Zbytečně - poslali ji o ulici dál Obrátila se k východu - ke mně - a já se tak strašně styděl za své mládí Předbíhají se - věděl jsem, že se jí předbíhají - že je vždy změří pohledem a .... A tak prošla kolem mne A já neměl tu sílu jí říci Že ani o ulici dál Jí nepomohou
Silvinka
10. 06. 2000
Dát tip
Čítam si to dnes znova a napadajú ma rovnaké slová a rovnaké slzičky v očičkách....

Tom
06. 04. 2000
Dát tip
mam pocit, ze to vubec neni banalni, lec nadcasove

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
stydím se, taky se stydím Dany…jak můžeš psát tak krásně? seš vůbec člověk?

Rivka
25. 03. 2000
Dát tip
Got me... je VÝBORNÁ!

Kittie
22. 03. 2000
Dát tip
Ty její oči a v nich neposedné hvězdičky a přitom tak smutné. Poznám v ní sebe. Dokonalý!

Eternal
21. 03. 2000
Dát tip
Tohle je něco, co opravdu osloví každého kdo tvoří. Je to lehký dotek.... nutíš mě zbourat svou hradbu a nechat se vtáhnout. Díky příteli dávám tip, mnoho zdaru.

zolli
20. 03. 2000
Dát tip
to mne nuti se podivat jak pises. Pekna věc. Jinak ja mam znameho hodinare u nas v dome :o) je to bajecnej cvok. Ozivuje snad naprosto vse vcetne starejch pendlovek, ale musim rict ze dnes uz to ma jako konicka. Nejak ho to neuzivilo..ma dve deti a hodinarina dnes asi uz jako remeslo moc nenese...Skoda. Dokud podnikal chodila jsem k nemu na kafe. Vsude po stenach jeho maleho bytu visely hodiny a HODINY. Na pracovnim stole byly male hodinky a hodinečky, vsude bylo plno kolecek a ručiček..on je trochu bordelar a tak ten byt byl fakt půvabná oaza. Navic dela do motorek tak tam s nim v kuchyni bydlely i kusy veteranů co na nich zrovna pracoval. Hodinar v dome je k nezaplaceni...dokonce i uplne utopene hodinky zprovozni, kdyz prijdete driv nez zareznou. Tedy hned po te co je vyndate z automatky :o))) Vim jak se lide nestastne v techto situacich tvari. Vidim ten pohled. Kdyz u nas zrusil soused hodinar tu zivnost, potkavala jsem ty pohledy denne...Ja vam chvilema byla tema litostivejma ocima tak uhranuta, ze jsem mela chut zacit hodinarit. Jenze ja bych ty stroje ani nerozebrala, na mne to je priserne titerna pidi piplačka. To bych musela jit spravovat orloj, ale jsem ja nejakej Mr. Hanuš?

Merle
16. 03. 2000
Dát tip
dost dobrý...

Hackman
15. 03. 2000
Dát tip
dobrý, hodně dobrý, skoro jazzový

Bára Braun
15. 03. 2000
Dát tip
Dany..nepopsatelné .. bez tipu neodejdu

Laďa
15. 03. 2000
Dát tip
Všichni mají pravdu.

T a už ani muk...

Anonym
15. 03. 2000
Dát tip
Dane, když jsem to přečetl poprvé, tak jsem měl chuť jako už několikrát ti vynadat, že to je zas věc která se nedá zhudebit, ale tentokrát .... klobouk dolů, je to krásné.

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip

Dany
15. 03. 2000
Dát tip
Díky moc, Písmáci. A hudba hrát bude.

Silvinka
14. 03. 2000
Dát tip
Toto ma vzalo, mám v očiach takmer slzičky. :o( Máš jeden velký tip z Bratislavy za všetky tie pocity, čo sa ma zmocnili...

slavek
14. 03. 2000
Dát tip
človíčku tohle je opravdu překrásná básnička. Jedna z nejpěknějších a také nejsmutnějších jaké jsem kdy četl. Děkuji Ti za ní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru