Asi jsi nepozvala toho pravého. :-)
Čím to, že se mi to líbí? Pěkné.... *
dobryyyyyy
nesnasim postel pro hosty :)
*
tak nejak...proste napodobne... ze tys to ode me chytla, fiiiha ono je to nakazlive...proklata laska a samota v ni...***
hm.... zajímavé, zajímavé....hmmmm....****
Jo je to krásne -)))
tipík
Piš piš piš, mně se to líbí. Je mi to blízké :o) t*
velmi působivá výpověd. jen takhle piš dál
prožil jsem to, asi to máš zažité..
zažil jsem to z pozice onoho kokota, co byl v tahu a už bych to nechtěl zažít. o hodně jsem přišel a teď je mi to líto.
díky za připomínku - papulko :o)
Nevím o co se snažíš, ale na mne to působí svou skutečností. *
Carodej: Snažím se hledat ... a třeba i najít. (Cokoliv co by stálo za to.)
Přeju Ti, ať to najdeš. Ta básnička není zlá.
Čaroději, díky za avízko.
Šnek: Dik za informaci ale to osloveni jsem fakt nepochopila... nevim odkud se zname ze jsem u tebe kocenka...
A s tou kritikou mi to prislo prilis silacky... tak jsem to myslela...
je tam sice pár klišovitých obratů a trocha citového patosu, ale báseň má dynamiku a ... něco na ni shledávám okouzlujícím :)))
piš dál!
*
Děkuju, budu se snažit ... ale trocha citového patosu nikdy neuškodí :-)) Citovej splín je citovej splín ...
hm, no tak do oblíbenejch to nebude, asi tě ani číst nebudu, snažit se můžeš....
tady se všichni snaží....o hodnotnou literathuru
a pak sklouznou do stereotypu tvorby:-(
a píšou na jedno brdo...další plačtivé versche....Wernisch by úpěl........
Nesnažím se o hodnotnou literaturu ... píšu proto, že mě to baví a potřebuju se vypsat..třeba ze smutku...a plačtivé verše mi pomůžou. Jinak se nesnažím o nic.
Kraaaasne... ani nevis jak moc jsem se v tom nasla ale to sem asi nepatri...!***
Šnek: Ono je hrozne jednoduchy nekoho zdrbnout, kdyz sam/a nemas dilka :-(
To Amanda: Jsem ráda že moje "dílko" líbí. :-)) Ale na druhou stranu to zase nebylo moc slunné období ....
To: Amanda.....víš houby kočenko:-) mám napsáno, ale pod jinym nickem:-))
ale to neva, jen si holky pjekně pobrečte:-))
Šnek: Tak teď jsi mně dostal(a)..to je úžasně chytrý..totiž..mít napsáno pod jiným nickem..určitě se cítíš jako, že jsi tady teď všechny dostal a pořádně jim vytřel zrak..
ehm...zbabělé poněkud mi to připadá