Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDotyk iného pohľadu
Výběr: Lyryk, Gastarbajtr
15. 10. 2002
12
0
2306
Autor
_iris
Ako oko
kĺzajúce sa po obzore ku všetkým farbám.
Cíti odvekú prítomnosť toho druhého,
no osamotene pláva vo vlastnom uhle pohľadu.
Ako ruka,
ktorá prispôsobila svoj tvar splynutiu s tou druhou.
Oškretá vlastnými čiarami však
do hladkého prázdna hľadí.
Tak moje telo v objatí tých druhých
od šťastia sa chveje,
no zrak niekedy v samotárskych póloch loví
( slzy rozmrazuje )
a ruku od vŕzgajúceho vetra odtrháva.
ked myslite. :) ale mozno len nahoda it may be.
konecne mam pocit, ze to niekto pochopil. huraaa!
Presne ! Jednoducho je toto, čo cítim, ale dosiaľ som to nedokázala popísať. A definovať. Až Ty.
May also môj človek Iris be. :o)
Gastarbajtr
19. 10. 2002
hm..ja nebát se..víš...ja zvyklý na občasné ostré aroma tej jemnej _iris...ja rád..moc!
ale..teď já bát se..ja moc mluvit:-)
"jemna" iris tiez sa-mot(n)a, nielen usmieva(va). ja sa dost casto strachovat, ale vy ziadne do strachu, ok?
sa mi tu nebite, love, peace, understanding, no...ja vas obidvoch rada, u know. d!!!
Petr_Palkovský
15. 10. 2002
iris je dúhovka, že? A ešte taká horská vzácna, zákonom chránená kvetinka. A ešte celkom pútavá sľubná poetka...
Ale dnes na dúhovkovú tému. Z tvojej básne. Ako oko (úvod ako laso, ktoré trafí naisto!). Povedal by som, že vskutku zaujímavý opis pocitov tela, ktorému vôbec neabsentuje duša.
t.
Petr_Palkovský - oškretá je odřená.
...už aby bylo jaro. Tyhle podzimní ,,ponory do duše"...
můj upřímný t*
Petr_Palkovský
15. 10. 2002
...tam je taky zima a chmura tam na Tebe dopadne silněji...prý se tam všechno umocňuje...:-)
Petr_Palkovský
15. 10. 2002
dabi, to mas jedno, na jar su ponory zase ineho druhu. tak je to zariadene, ze vzdy sa nieco najde...
Petr...tak to je jiná:-)
Užívej!
_iris...pravda ale se sluníčkem se to jaksi lépe zvládá:-)