Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNepředstavitelno
01. 11. 2002
4
0
1124
Autor
Darkman
Je skoro nepředstavitelné že pro lidskou představivost jakkoliv rozvinutou je skoro nepředstavitelné představit si věc naprosto nepředstavitelnou.Kdyby se nepředstavitelná věc stala představitelnou tak představa naprosté nepředstavitelnosti zmizí někde v nepředstavitelnu ačkoliv by tím nepředstavitelnem muselo být cosi představitelného, ale následkem toho by se z nepředstavitelna stalo představitelno a tím by v tom případě zmizelo veškeré nepředstavitelno a tím pádem by se celá procedura opakovala stále dokola......
Pěkná blbůstka, skoro se mi z toho čtení zamotal jazyk:-) V podstatě geniální, T.
nepředstavuji si představu že bych tohle měl někdy s někým řešit :))))) *
mno tohle byl spíš jen takovej úlet docela i bez myšlenky takže já v tom nic nehledám a je pouze na tobě jak si to přebereš....
:-)))) a já proč nemám rád filozofy :-)) plácaj blbosti a ještě jsou za to placený :-)))))
já jsem si všiml, že je to blbůstka :-)) ale věř tomu, že by se našlo dost lidí, kteří by byli ochotní to brát vážně :-))); před léty za studií jsem musel udělat jednu zkoušku z filozofie ( uff ! ) a tak vím, jaký tam byly bláboly :-)
Navždy_Tvůj
01. 11. 2002
Strana Utlačovaných nepředstavitelů perverze a utajených choutek budete mě volit?