Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesonet pro Margotku
07. 11. 2002
10
0
2097
Autor
posádka
Na rtech já, lásko, nosím jen tvé jméno
co večerů jsem k tobě promlouval
v tvůj kapesníček vyšíval svůj žal
ten něžný dar ti brzy splatím, má doméno!
Častokrát mnou podezření zachvívá
zdali ty, tak jediná, též myslíš na mne ve snu
jestli tvá sladká ústa lásku zapřela, sklesnu
vidíš, má, co hlavou se mi vířívá?
Mé srdce, svíce zapálená, své světlo tobě nabízí
i úkryt pod ní, kde i den zdá se být tmavým
to tvé smělé krůčky nesmělého směrem k tobě pobízí
Nyní už vím, že patřím k tobě
já zahradník, ty má nejmilejší růže
já neopustím tě ni v hrobě!
ale skoda ze fn neni jako chř......mas to se mnou tezke:-)vymyslim moc obtizna pro posadku neznama slova
uf znamenat neco skoro jako chrz,ale trochu zaobleneji levotocive...rozumet?
Drem říkat, že i vaše diskuse být velké umělecké dílo. Kdyby Drem moct, dát dva tipy*
bob nikdy margotku nemiloval...bob nemiloval nikoho poac byl kryptohomosexual....chtel sukat wendy (paradox).................VY NEZNABOZI!
t
m11: naše posádka ale Bob Margotku milovat! Bob nebýt sexuální úchyl, Bob orgasmicky nehýkat...toto jiná Bob, hodná Bob...
podepsán: Bob
Navždy_Tvůj
07. 11. 2002
No to teda, Margotka si uvědomit, že tě vidět až teorve potom, co mi to ted´ Bob oznámil ... :o)))
kenny dat tip jako inčučuňas střelit ostry šíp do padouch :) margot koko nbanyn pomi *** :))))
naše posádka -já Bob- sebestředná děkovat za vaše názor, být pyšná, hrdobec!
někdy mít v noci pocit, že posádka stát za mnou a něco mi šeptat a když se otočit, nic tam nebýt...(8¸-o
:-))
Kujiii za záchranu!!!
Hermit: To nesmíš pořád skatolodžit :o) a pak nás slyšet za zády nebudeš ... :o)))
Litochowitz
06. 11. 2002
Margotka je super, má hlas jako Nico, a hermit ji nikdy nevidět, bejt Celkem Spokojeným sCatologem...:o))
Já margotku vidět, ale tak fofrem že ji nesrtihnout sežrat:o). Možná že si Margotka v tom šoku ani neuvědomit že vidět Tichotam:o).
Je to tak, že Margotka je Margotka a Bob je Bob. Asi. Esli to neni navopak. :o)
náš Bizone, komponace tohoto skvost být legrace, Bob slíbit margotce pomoct úkol do škola, tot' on a ted' se sním chlubit tu, nebot' být sebestřed, jako celá posádka, to být vše, kdyby Bizon nebýt Bizon, ale třeba Vendy nebo Lucie nebo........"Ondra" , Bob neváhat a napsat i Tobě, ale bůh želí nad tímto Tvým přebytkem.
S pozdravem Bob
naše posádka sdělovat: sputníčku ne? Sputnik byla velká, Ty seš malá :o)))
Jé, Margotka ted´ být milována už dvěma lidinkama - Margotka být moc ráda a taky vás oba balit :o))
Margotka být skvěle napuštěná náhražkou rumu a obalená čekuládou! Kdo ji nemilovat ten nežít!
Ty tím chtít říct, že já být pralinka??? Bobéééé, pomooooc, oni mě chtít sežrat!!
margotka nebýt pralinka právě tak jako lízátko nebýt slon!
Ale k sežrání být a proč vlastně ne...posádka trošku přežije :o)