Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj životopis

07. 04. 2000
4
0
2134
Autor
Saša

Merlemu patří můj dík za nápad, námět a inspiraci :c)))

Narozen žiju a časem zemřu jistě O tom však budou verše příště Dneska Vám zlehka budu psát Jak učil jsem se mít svůj život rád Narozen kdesi v porodnici Probuzen plácnutím po zadnici Do křiku jistě jsem se dal Jinak by tloukli mě snad dál Jeslím jsem taky neunik Lidi, tam vážně byl jen křik Že byl jsem ale velkej kluk Občas jsem mlčel, ani muk Když přestal jsem být malý Tak do školky mě dali Tam šlo to vcelku v pohodě Nic nenechali náhodě Do školy šel jsem když mi bylo šest První den táta musel mě tam vést Pak to trochu horší bylo Na starší sestru to už zbylo Na střední školu jsem pak šel Úspěchy střídavé jsem měl Prožil jsem prvních lásek pár Maturu složil a šel dál Na vejšce tam nás lidi bylo Prohýřil nejedno jsem „kilo“ Zápočty, zkoušky – no tak nějak se žilo I na lásky trochu času zbylo Pak přešla léta – co vám mám povídat Do práce nechodil jsem příliš rád „Mně tenhle život se hnusí, a cesta jiná být tu musí…“ Tak roky šly a mně práce jenom zbyla Pak taky jedna drobná milá víla Co mojí inspirací do života je Stačí když letmo se na mě usměje Dnes také Písmák svojí pohodou Drží mě tak trochu nad vodou Pár přátel, setkání a slov jen pár Tak můj život šel a chvíli půjde dál …
Moonrose
07. 12. 2001
Dát tip
Tohle je moc krasny:-))) Takove propluti Tvym zivutkem ,kam jsme mohli nehlednout i my....smrtelnici:-)

blackbone
13. 04. 2000
Dát tip
trochu strachu někdy jinak

Sarken
13. 04. 2000
Dát tip
JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mlčím, plácala bych jako obvykle blbosti tip

Saša
12. 04. 2000
Dát tip
Díky, díky přátelé vám všem zas zajiskřil mi nový den já začínám jej Písmákem ... Odhalili zcela mě z Vás mnozí že moje verše se tu příliš množí že lidsky mluvit snad už neumím že zvládám už jen prostý rým že spousta veršů povrchních ačkoli přinášejí úsměv, smích jsou jenom čirou slátaninou ne veršemi co nepominou ... :c))) ví proč píšu kdo mě aspoň trochu zná protože zábava je v světě hodně potřebná :c)))

Stepca
11. 04. 2000
Dát tip
Ať to šlape!

PS
11. 04. 2000
Dát tip
Javertův postřeh je dobrý. Čím víc vyrůstá Saša v básni, tedy čím je vyspělejší, tím méně vyspělé jsou jeho verše. Nápad ale oceňuju a formě se toho moc vytknout nedá, zvlášť když jde o báseň s humorem. Nejhezčí věcí tady ovšem je dovětek pod omluvnou básničkou pro Mab. :o) Kupodivu je to snad to jediné, co jsem od Saši neviděl ve verších. :o) Sašo, tohle tedy stojí za zamyšlení! :o)

Miroslawek
10. 04. 2000
Dát tip
To je skoro univerzální písmáčí curriculum vitae ;o))) Taky máš vílu?

Bibša
10. 04. 2000
Dát tip
:-)))))))))) já tě nemilovat, tak miluju někoho jiného :-)))))))

Merle
07. 04. 2000
Dát tip
SAŠA!!! SAŠA!!! SAŠA!!! tý vole... (bez urážky) ...rva mať, prostě JO!!!

Jákob
07. 04. 2000
Dát tip
:o)mile jsi prolítl životem a dal nám do něj nahlídnout :o)Dík

Javert
07. 04. 2000
Dát tip
Začíná to jak Villon, ale pak už to je jenom taková... říkanka; něco plácnout, hlavně ať se to rýmuje.

Laďa
07. 04. 2000
Dát tip
Skvělý. Nadchlo mě to. Dám ti...asi...pitipitipá.

pauper
07. 04. 2000
Dát tip
Versotepecky je to dobre.. Obsahove humorne, diky...

Mab
07. 04. 2000
Dát tip
Zapoměl si poznamenat, že si včera povýšil a stal ses mým dvorním básníkem;-), myslím, že je to neopomenutelný a dost podstatný zvrat ve tvém životě no ale jinak dobrý:-)

Saša
07. 04. 2000
Dát tip
Tak život šel já doufal, že tak půjde dál však včera povýšil jsem a básníkem se stal královna Mab mě do svých služeb vzala a víc než Písmák sám mě prostě zaměstnala za stravu lahodnou, suchý světlý byt já u nohou jí mohu v klidu snít co víc si přát by mohl mnohý z vás tak štěstí přejte mi a taky zlomte vaz :c))) Mab, má velitelko snů, račiž odpustit mé nebohé prázdné hlavě, že dovolila opomenouti tu nejdůležitější a nejzásadnější skutečnost mého bídného a do včerejších dnů prázdného života a nedopusť, aby zlost a odpor dovolily cloumati tvým majestátem, račiž zachovati mi přízeň i náklonnost své velikosti ... :c)))

Mab
07. 04. 2000
Dát tip
:o))) Mab zlostná vůbec není a básníků si cení co nosí verše v hlavě nepodléhaje slávě. Já - dobrá snová víla ti dávno odpustila že opomenul si můj majestát Zlosti a odporu nemusíš se bát.

saggit
07. 04. 2000
Dát tip
Skvělej životopis, skoro jako můj. Vlastně úplně stejně. Doufám jen, že tvůj "zdravotní stav je dobrý" a že "s politickou otázkou jsi vyrovnán"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru