Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děkuji

23. 11. 2002
2
0
1754
Autor
Fagus

Děkuji Sebastiánu Bachovi,

děkuji Friedrichu Handelovi,

děkuji Dietrichu Buxtehudemu,

děkuji lidem od NightWish,

 

za krásnou hudbu.

 

Inspirující, povzbuzující,

VĚČNOU.

 

Děkuji.


johanne
23. 04. 2004
Dát tip
příjemné :)... taky bych poděkovala... třeba Pergolesimu O:)

1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
a Tchajkovskemu a Smetanovi a Rimabudovi. Ale za co?:))

Fagus
21. 07. 2003
Dát tip
Děkuj tedy Bohu za to, že máš uši a oni brk a papír :-)

1a2b3c4d
21. 07. 2003
Dát tip
Dekuji Tobe za to, ze vis Komu mam dekovat.:)

Cirilla
19. 05. 2003
Dát tip
Aki: plomby v chlebárně jsou znak člověčenství :)) i já jich mám požehnaně, skorem jak ošklivka Betty nebo jaksetenstupidníserijálmenuje.

Aki
19. 05. 2003
Dát tip
Ciri: týjo, ono to dorazilo už i k nám? jsem byl předloni ve Španělsku a tam se ty rovnátka zubily z každýho druhýho bilbórdu... eště že tydle kraviny dávaj v době, kdy jsem v práci... :o)

Aki
18. 05. 2003
Dát tip
Ciri: kyborg? jestli je to taky nějakej velkej pták, tak jo... ale něco jako robot asi né, páč kromě několika plomb v chlebárně na mě zatím nic umělýho néni... fakt :o)

Tibeťanka
17. 05. 2003
Dát tip
já děkuju Fredericu Chopinovi a tobě

Fagus
17. 05. 2003
Dát tip
A já děkuji Tobě, že jsi taková, jaká jsi!

Humble
17. 05. 2003
Dát tip
Tibeťanka: A Chopina taky můžu. A třeba taky Debussyho :o)

Tibeťanka
17. 05. 2003
Dát tip
Humble: to je přesně moje krevní skupina... :-) Fagus: díky:-)

Humble
17. 05. 2003
Dát tip
Clair de Lune :o)

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
a já děkuju Kabátům, Metallice, Haberovi, Těžkýmu Pokondroj, Anně K, Brichtovi, Def Leppardům, Elánům, Harleji, Danu Landovi, Kissákům a Freddiemu Mercurymu, doufám, že jsem na nikoho nezapomněl... :o) jo, ještě pod ty už zde uvedený Nightwish se podepisuju, škoda, že je u nás zná zatím tak málo lidí... dostanu za to taky nějakej ten tip? :o) p.s. pro Ciri: já jsem taky jenom člověk :o))

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
sakra... já to věděl... eště Iron Maiden... :o)

Humble
16. 05. 2003
Dát tip
Aki: A co třeba Joe Satriani? Máš smůlu, já poslouchám leccos :o)

Aki
16. 05. 2003
Dát tip
Humble: od toho jsem slyšel kdysi asi 2 nebo 3 kousky a nijak zvlášť mě nezaujaly... ale třeba to byl jen mozernej vzorek, takže nemůžu soudit :o)

Humble
16. 05. 2003
Dát tip
Já ho hodně můžu. Taková romantická hudba k večernímu milování :o)

Cirilla
16. 05. 2003
Dát tip
Humble: neřekla bych... ještě lepší jsou tři sestry či visáči anebo FOO FIGHTERS! Aki: no, možná jsi kyborg a ještě o tom nikdo neví a tady se na nás tváříš! Tě mám prokouklýho! ;))

Cirilla
04. 05. 2003
Dát tip
A taky Beethovenovi... zě měsíční sonátu... Oslovují mě věci, které člověk píše ze sebe a tu tohohle díla je to vidět hodně. Nedávám tipy za umělecký dojem, ale za ten lidský. A tady ho mám.
***

Aha :-) No, o klasice toho s váma, kluci, moc nepodiskutuju :-)

Humble
27. 04. 2003
Dát tip
No vždyť já taky ne! :o)))

Jo, ne, já to tady čtu! Teda jen zběžně, ale už jsi toho napsal dost :-)))))

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
Souhlas. Poděkoval bych i Beethovenovi, Berliozovi, Čajkovskému, Gershwinovi, Armstrongovi, Janu Nedvědovi a Sagvanu Tofimu. Kromě toho všichni víme, že v Ječný je i Lenin :o)))

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Na Beethovena jsem taky myslel. Třebas jeho Missa Solemnis, to je něco tak nadpozemského jako Michelangelova Sixtinská kaple. Jen nepsal pro varhany - můj nejmilejší nástroj. Zajímalo by mě, proč děkuješ Sagvanu Tofimu. Vděčíš mu snad za jméno ???

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
Missu Solemnis jsem zažil v pražském Rudolfínu. Asi nejlepší koncert mého života, i když tahle jeho věc je už tak komplikovaná, že jsem prostě nestíhal. Decibely jak na rockovém koncertě, ale zvuk měkký, přirozený, no popsat se to nedá. Nicméně můj absolutní dlouhodobý No.1 je 5. c-moll Osudová. Varhany mám taky rád, nechápu, jak někdo mohl něco takového vymyslet. Jasně. Sagvan není člověk, Sagvan je bůh. :o))))

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Osudová je krásná od začátku až do konce. Škoda, že 99% lidstva z ní zná jen prvních pár taktů...

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Teď právě poslouchám Passacagliu in C minor od J.S.Bacha. Už dva roky číslo jedna v mé osobní hitparádě.

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
Díky za tip, neznám. Taky mám rád Berliozovu 1. Fantastickou, Čajkovského Manfreda atd. atd. :o)))

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Kamarád varhaník mi slíbil, že se ji kvůli mně naučí, aby mi ji zahrál. Jó, když to někdo umí.... Já když se někde vetřu do kostela a usednu k varhanám, tak jsem raději, když všichni utečou. Vystačím si sám - zapojím všechny rejstříky a opájím se mohutností, sytostí a barvou tohoto královského nástroje. Faktem je, že tak po hodině mám pěkně zalehlý ušiska - jak po diskotéce. Jednou jsem takhle usedl k varhanám v neděli navečer před nějakou mší a nevšiml jsem si, že do kostela už přišly nějaké babičky... Doufám, že se nepočůraly vzápětí po tom, co jsem hrábl do klaviatury.:-)

Humble
26. 04. 2003
Dát tip
Tak tohle nezbývá než obdivovat nebo závidět. Já trochu brnkám na kytaru a když mě náhodou v opilosti někdo natočí, stydím se, co jsem zas vyváděl :o)))

Fagus
26. 04. 2003
Dát tip
Ale já opravdu neumím hrát ! Když skromně pominu pár jednoduchých skladeb či chorálů. Chorály mám vůbec rád. Nejlepší je pedálová klávesnice. To se probudí ty největší píšťaly a to jsou, panečku vibrace.

Amanda
20. 12. 2002
Dát tip
Skvele okamzikove :-)

Jeanne
26. 11. 2002
Dát tip
já taky děkuji :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru