Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kterak ViNiL válec plnil

12. 04. 2000
2
0
1766
Autor
Tanizaki

(pomsta)

Víte-li jak drahý ViNiL válec vodou tlakem plnil? Inu, držel hadici (ve své silné pravici) u malého otvoru.. Když tu jak na potvoru voda teče zběsile (co my víme o síle...) a řítí se válci vstříc v ruce Vládi nepatříc... Pokropila silným proudem vnitřek válce i s velbloudem který mokrý držel dál--- (já jsem stála opodál) (zaručuji tedy pravost...) (ViNiL oschl, neměj starost.. :-)) pozn.: válec - železná dutá věc ve tvaru válce s průměrem cca 35 cm a délkou asi jako je šířka traktoru. Po plášti jsou k vidění vyvýšené harmonikovité pásy táhnoucí se po celé jeho výšce. Ze středů základen vybíhají železné výběžky, které se vpředu spojují a tvoří oj. Použití: po naplnění vodou (zvýšení váhy) zapojuje se za tažný stroj a utemovává právě zaseté obilí. Viz také Předseťová úprava půdy... (skripta pana docenta Zitty Speciální fytotechnika vyd. ČZU v Praze)
ViNiL
25. 10. 2000
Dát tip
Pche.

Sarken
24. 04. 2000
Dát tip
cheche nandalas mu to

leontynka
14. 04. 2000
Dát tip
hahaha... no, Tan, tohle jsem si představila velmi živě.. na vašem milém dvorečku... ach kam se poděla ta vesnická dobrodružství...

Merle
13. 04. 2000
Dát tip
:o)))))))))

Jákob
13. 04. 2000
Dát tip
:o))) Sladká to pomsta :o)

PS
13. 04. 2000
Dát tip
:o))) Ten dovětek nemá chybu! :o))) Řekl bych, že je to pomalu lepší, než celá ta básnička předtím. :o)))))

Sluníčko
12. 04. 2000
Dát tip
:o)

Bibša
12. 04. 2000
Dát tip
:-)))))))))))

McCoal
12. 04. 2000
Dát tip
K tomu neni co dodat. Snad jen ze to je za Tip

Bříza
12. 04. 2000
Dát tip
:c) --- jééé - vy jste oba takový medvídkovití

Laďa
12. 04. 2000
Dát tip
To je žůžo. Jsem ráda, že tu nejsem jedinej zemědělec. Co?

Krytyk
12. 04. 2000
Dát tip
Moc prima..:-)

Bambulka
12. 04. 2000
Dát tip
Joj, a já tam málem skončila taky!:-)) Ta škola...:-)))

ViNiL
12. 04. 2000
Dát tip
Od této sprosté pomluvy se distancuji, dementuji ji a cítím se dotčen a zhnusen takovou špatností...

Rivka
12. 04. 2000
Dát tip
:-)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru