Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePán much
09. 12. 2002
12
0
5589
Autor
Danny
Kolem sebe
Prokletozář
Hlásných trub
Na milionech pergamenů
Vysílá na svět
Klece zákonů
Sám drží klíče
Do píče
A ty ovečky
Za ním poskakují
In - dobré
Out - špatné
Točí nás do kruhu
Abychom nebychom
Neviděli
to co nepopíšeme nezasereme nezměříme
Klidně obětují
Dva world trade pěšáčky
Aby nedostali mat
Zdravým rozumem
A já mohu vykřikovat
Do hloubi Echelonu
A ono to zabředne
V těch pergamenech
Prokletozáře
Některy ty slova (jako "prokletozář") se mně líbí, ale nemuselo by to být tak vulgární. Nestačil by jenom náznak?
J: to "do pí.." je tu míněno spíše jako nadávka než příslovečné určení místa...
Hmmm, proč tečkuješ v citaci? A ještě k tomu ve své vlastní? To je nějaké divné... Ale díky za vysvětlení :)...
No jinak si to vysvětlit nedokážu... Leda když je Danny přes ty počítače tak... ne, nebudu mu podsouvat žádné choutky na androidky...
píp píp, příjem
možná to tak fakt je a pak je to drs.. začátek věcí, který se vymykají i smělým představám.. i Hitler byl proti tomu žabař, anžto nechal Říšský sněm zapálit v noci..
.. a další sentenc: bylo to v jednom filmu
(padouch stojí na kraji srázu)
(klaďas za ním, vypadá to, že by jej nejradši shodil dolů)
(padouch se otočí a klidně říká)
(udělal bys to, co?)
(pak se ušklíbne)
(vem si číslo a stoupni si do fronty)(říká klidně)
(jsi hajzl, ukrutný, nebezpečný hajzl)(ječí klaďas)
(nemáš na to, poznám to na tobě)
(zato tobě zabíjení problém nedělá, že)(klaďas opovržlivě)
(padouch se na něj podívá)
(pak řekne)
(zabiješ deset lidí a jsi masový vrah)(zabiješ jich deset tisíc a jsi dobyvatel)(tak to je, hochu, tak to je)
Drownedgod
10. 12. 2002
No, Golding to neni... Libi se mi tam to do pice a to tucny, jinak tomu moc nerozumim... :)
tak tohle je na Oskara - za animaci! :)))))))
vyzdvihnul bych tučně zvýrazněný verš... a zmínku o Echelonu (tj poslední strofu)
******