Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tobě

14. 12. 2002
2
0
1936
Autor
Papulipida

Tahle básnička je pro Tebe. Slohově určitě není nic moc :-) ale to taky nebylo cílem. A nepij tolik božolé ....

TOBĚ

 

Jak vítr, který silou svou

žene lodi dál a vpřed

Tak stojím já tu před tebou

a vím že není, není cesty zpět.

 

Jak hudba, která melodií svou

pohladí, potěší, ukonejší strach

Tak stojím já tu před tebou

a co jsem kdy chtěla, obrací se v prach.

 

Ta radost, když s tebou můžu být,

miluju tě víc než se kdy mohlo zdát

A smutek co nechce odeznít

když na "Nejvyšší z hor" musíš stát ...


Papulipida
23. 08. 2005
Dát tip
No, řekla bych, že to byla nerozvážnost mládí. A co se příměru týká - měla jsem na mysli tu nevyhnutelnost - nevyhnutelné je, že vítr žene lodi pořád dál a pryč a nevyhnutelné bylo to co nastalo v našem vztahu ... to, že jsem tam najednou byla já, on a žádná ceta zpátky ... Ale jinak - pravda - moc profesionální to není :-)

pomíjivá
02. 12. 2004
Dát tip
avi

"Jak vítr, který silou svou žene lodi dál a vpřed Tak stojím já tu před tebou" - - - - co je to propána za příměr????

Kolega
03. 10. 2003
Dát tip
Beaujolais (božolé) nepiju vůbec :-)

Minstrel
12. 03. 2003
Dát tip
smutné a pěkné..nic chytreho mě nenapadá..

Imagine
21. 12. 2002
Dát tip
Tak to my vzalo dech, je to nádherný

Amanda
17. 12. 2002
Dát tip
... no je to psano z lasky :-)

Papulipida
16. 12. 2002
Dát tip
Já taky na tu češtinu moc nedám - obsah je důležitější :-)

Papulipida
16. 12. 2002
Dát tip
To v co doufáš, to v co věříš, život a hodnoty potají měříš Bojovat proti té síle nebo bez boje se vzdát Poddat se a milovat Nebo prostě odolat Já už zvolila a tvůj úsměv tolik hřeje budu čekat, (snad) ... Ať se děje co se děje.

Albireo
16. 12. 2002
Dát tip
Ty jazykové chyby by mi ani tolik nevadily, u takové básničky je dokážu tolerovat. Ale vadí mi hrozně primitivní rýmy. To už je lepší obejít se bez rýmů. A k rýmům patří rytmus, a ten tu také není zrovna v pořádku.

Narvah
14. 12. 2002
Dát tip
No, do spevu ji z tve cestiny asi moc nebude...

denizz
14. 12. 2002
Dát tip
Hezký dialog. Jakpa se to asi bude vyvíjet...

Less
14. 12. 2002
Dát tip
myslim že tady ani moc nejde o češtinu.....

LH
14. 12. 2002
Dát tip
Mě se to taky líbí. Ta čeština je hrozná věc, ale chci jen říci - má díla maj spoustu hrubek a překlepů, ale musej tam být, protože kdyby tam nebyly, nebyla bych to já. Né že bych na ně byla hrdá, ale patří zkrátka ke mě... Krom toho - myslím, že co je až příliš dokonalé - brzy omrzí! Takže jen pište, pyšte :-) pokud to nejsou nějaké presenční lejstra - dá se to přehlédnout - myslím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru