Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Punk forever

17. 12. 2002
5
0
1735
Autor
Rézi

     Punkáči s vyčesanejma čírama pogujou u podia. Pár dredařů hází hlavama. Stejně tak krásný dlouhovlasý kluci i holky. Punk's not dead... To je tady každýmu jasný. Proto tady všichni jsou. Po podlaze se válí vypitý flašky od piva a vykouřený cigára. Punk never die... Ona stojí , v ruce flašku , a houpá se do rytmu svý milovaný hudby. Přijde k ní pěknej kluk.  Delší vlasy , oči... barvu neví...jsou uzoučký , zhulený...

"Pojď si sednout k nám."táhne jí za sebou.

Proč ne?Jde za ním . Navzájem se představí , podaj si ruku , daj si pusu. Jak to tak bejvá... Hypnotizuje jí pohledem. Obejme jí a líbá. Dlouho. Pořád. Ruce má všude. Musí to trochu mírnit.

"Máš pěkný nohy."

"Já?"

Odpovědí je polibek. Kouří jednu cigaretu. Popel jí spadne do boty a popálí nohu. Nevadí.

"Proč jsi to udělal?"

"Co?"

"Proč jsi mě začal líbat? Řekla jsem si , že tohle už nechci..."

"To se musí..."

O nic nejde. Všude okolo je punk. Sen o anarchii... Představa svobody... volnosti... Ale anarchie ve vztahu dvou lidí? Neví. Nechce to , ale přesto to dělá. Ta hudba má velkou moc. Viděla ho poprvý a možná se už nikdy neuvidí. A když jo , bude to zas o punku. Budou opilí. Opilí alkoholem , hudbou i sami sebou... Jediný co jí po něm zbylo, je sladká vzpomínka a popálená noha...punk forever... 


Částečně souhlas s Radost, ale pokud je autorce 15, dá se to pochopit, pokud víc, měla by se sebou začít něco dělat - tedy ani ne se sebou, ale se svým psaním :o)

Semeno
20. 05. 2003
Dát tip
Hergot. Někdy si přídu jako debil. jestli to nebude tim co sem. Povedlo se ti to, chce to rozležet. Já to předtim četlo moc rychle, ..tohle má melodickou energii. Teď mě praštila. Chceš vědět jak mi to připadá? Jako borůvka obalená v medu s kakaem, plovoucí v nálevu od okurek. Já ale nemám hlad pořád, ..jenom často.. :o))

Shammann
20. 05. 2003
Dát tip
eeee

Semeno
20. 05. 2003
Dát tip
E!E :o)) Ty Rézi, puč mi ňákou kazetu. Prosím!! nebo ti zaberu postel a budeš muset spát na chodbě. Já mám doma přebytek prázdnejch!! Please!! Don´t dead

Shammann
20. 05. 2003
Dát tip
Jak je to rozjívený, ts ts ts.

Semeno
20. 05. 2003
Dát tip
Hade!

Shammann
20. 05. 2003
Dát tip
To bych si nedovolil, ani v tvém případě.

Semeno
20. 05. 2003
Dát tip
:o)) Mm, dosti zoologie! :o))))

vamp
23. 01. 2003
Dát tip
stop anarchy in the U.K.!!!

Rézi
20. 01. 2003
Dát tip
Tutor:Sou pankeři, který sněj...Občas jim nic jinýho nezbývá.Ale možná to tak má bejt.

Tutor
19. 01. 2003
Dát tip
PUNK'S NOT DEAD!!!!!!!!!!!! To je pohled dívky, takovej neznám. Já znám supr srací, blicí a chlastací scénky. Přezdržkový. Machrování. A prorážení zdí hlavou. Ale to dělaj ty pankeři, kerý už nesněj. A otázka je, esli někdy snili. Tenhle textík je romantika zvenku či co? Bahno, krev a fakování!!!!!!! NOUFJŮČA SÉGRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tutor
19. 01. 2003
Dát tip
***

Rézi
13. 01. 2003
Dát tip
Píšu jak to cejtim.Já jsem taková (Ale jaká?). Asi se to děje i na jinejch koncertech,ale já tam nechodim,tak nemůžu soudit.

Rézi
13. 01. 2003
Dát tip
Stanislav Vašina:Věřim,že by se to těm tvejm kámošům nelíbilo.Každýho věc... P.S.:Možná to je napodobenina.Já jsem už dlouho mrtvá a mrtvoly to viděj jinak...Hold se na svět koukám jinak než ty

Kennyny
19. 12. 2002
Dát tip
Cirilla tohle nikdy nepochopím. :) U mě to prostě zůstane až do xmrti (bít se za lepší svět [ne fzyicky] a mít ten svůj náhled) Radost : svým způsobem se tím oblečením a účesem lze osvobozovat od konzumního stylu života samozřejmě , že to je ta nejméně podstatná věc, ale lidi se nějak rozlišovat musejí a právě v těch odlišnostech teprve poznáš kdo je kdo...

Jaydeenka
19. 12. 2002
Dát tip
nepatrim mezi takovy, ...ale par takovych znam....a sedi to

Cirilla
19. 12. 2002
Dát tip
Kennyny: já se za něj taky chtěla bít, ale pak jsem zjistila, že ty lidi, se kterejma jsem myslela, že to myslej taky tak, trávim čas po hospodách tlacháním a jinejma horšíma aktivitama. Teď se za něj sanžím taky bít, ale trošku jinak a s jinejma. :o)

Kennyny
19. 12. 2002
Dát tip
Cirilla tak tohle jsem chtěl slyšet asi :))) nechtěl jsem tady o tom nějak příliš filosofovat, ale v punku jsem našel to dobré a budu to vždy hájit a vidím i to špatné, bohužel pro většinu lidí to viditelnější. Nu což jsem spokojený, že jsi napsala co jsi napsala :)

Semeno
19. 12. 2002
Dát tip
júú, diskusééé,..., no, nebudu rušit, .. ehm, jen bych se vyjádřilo, a hned padám. Tedy: Rézi, máš celkem dobrý, a jako obvykle ti sedící téma, ..., Nejspíš víš vo co de, ...zaujetá, já to řikám,...:o)).. No, ale asi bych vytklo, tomu ..tedy, té formě. Zkrátka, víckrát si to přečíst, aby to neznělo škrobeně, ..tak to nezní, ale myslim, ae nevim jak to říct, tak jako vyumělkovaně. Mám pocit i , že trochu, se to snaží něčim bejt, a ta snaha je příliš dávaná najevo, ... mm...drsňáctví.. Ovšem, nechci ti to shazovat, jenom sem si prostě nemohlo nechat ujít, něco...ač záporného..říct, ...a (vim ,že je to pěkně blbý) jako ti sdělit, že to neni vlastně špatný, ...ač popisový, takový,... ale tipa ti nevokecám, toho ti tam dám, .. :o)))

Rowenna
19. 12. 2002
Dát tip
Já jsem trochu odjinud. Mi se to líbí. Nebudu se hádat, co je punk a co není, já to sama netuším. Ale cítím spíš ten nihilismus některých z nás, a že to Rézi dobře zachytila. tip.

houba
19. 12. 2002
Dát tip
zajímavý,akorát myslím,že se tohle děje i na nepunkovejch scénách....

Kennyny
18. 12. 2002
Dát tip
Ciri : jak vyrostla ? z toho se nedá vyrůst buď jsi nebo ne :)) Rézi : příjde mi to skoro autobiograficky nebo hodně realisticky psané dílo a připadne mi to spíš jako popis nějakého koncertu, ale protože to máš v ostatních tak to je asi správně.. PS : podle mě se to o čem píšeš děje všude na každém koncertě bez rozdílu stylu Radost : explicitní vyjádření je dle mého názoru pořád lepší než vyjádření žádné a na to, že jsou punkáči srandovní musím reagovat otázkou jestli hážeš všechny do jednoho pytle asi to bylo jenom tak povrchní. tak punk´s not death

Cirilla
18. 12. 2002
Dát tip
Kennyny: prostě byla jsem... no, nějak mě to přešlo, to se v životě halt stává :o)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Punk nejni mrtvej, to ty lidi.

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
jo, souhlasím s S_V: tohle je o napodobenínách... ten opravdový punk není srandovní, komický, legrační, ale většina těch týpků, co potkávám a který znám prostě jsou...jsou napodobeninou (napsal jsem, že explicitní vyjádření svobody vede k nesvobodě. opravdu jsi tak bláhový, že věříš, že účesem nebo oblečením se osvobodíš? i když některý punkerský kreace mají svou krásu...)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Já se za sebe a svý názory nestidim, taky sem už pár let mrtvej, ale žiju a až na většinový vyjímky je mi fajn!!!

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Radost věřit znamená taky dost!

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
nestydim sakra !!

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
:-) nemáš se za co stydět... názor je názor, i když je třeba komický, máš na něj právo...:-) nezadatelné věřit? jasně. víra. to je věc, na kterou nesmíme zapomínat. jenomže je stejně ambivalentní jako inteligence, takže věřit (v tomhle pojetí) znamená nejen punk, ale i readhats, ku-klux-klan a komunistický fašisty, haha (viz ideologie) věřit znamená v konečném důsledku málo

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Radost, ale jak vidíš tak někomu stačí (autorova nejapná poznámka ANP:si snídal slovník, či moc pil včera večer?) a důsledky sou vidět

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
co znamená ANP???

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
ANP=autorova nejapná poznámka..vole..si děláš legraci??...asi...no co taky sem člověk....

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
takže to bylo na mě! slovníky snídám běžně a včera jsem šel spát o půl čtvrtý s monoklem a vyklajícím se zubem (trochu jsem se popral...:-)

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
Vedeš moc uspořádaný a usedlý život:-)

Radost
18. 12. 2002
Dát tip
jak říkáš...

Shammann
18. 12. 2002
Dát tip
řikám.

Cirilla
17. 12. 2002
Dát tip
taky jsem byla pankerka, a to nemalá... No, vyrostla jsem z toho :o)

Artemix
17. 12. 2002
Dát tip
Připadlo mi to jako psaný ze života. Krutá realita, leč tohle téma mi nic neříká.

Shammann
17. 12. 2002
Dát tip
No punkerům by se to určitě líbilo!!

Radost
17. 12. 2002
Dát tip
explicitní vyjádření svobody vede pouze k nesvobodě punkové jsou srandovní a tohle dost kýčovité zvlášť ta poslední věta...

Glass
17. 12. 2002
Dát tip
umí pankeři englicky?

WiruZ
17. 12. 2002
Dát tip
a nebo taky Punk Is dead..... ale napsaný je to pěkně... nedal bych tam akorat to poslední punk forever.... a bylo by to super....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru