Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALCHYMISTA

21. 12. 2002
2
0
1129
Autor
Padalka

S velikým obdivem ke spisovateli Paulu Coelhovi a jeho Alchymistovi

Učil mě Alchymista,

jak rozumět hlasu svého srdce,

teď už mě nikdy nepodvede,

nikdy dozajista.

 

Svou vzpomínkou po všechen den,

tě spatřím v každém zrnku písku,

jako ženě mi slzy kanou po tváři,

čekat budu na vyplněný sen.

 

A jednou z jasna čista

se zase ke mně do pouště navrátíš,

až nalezneš svůj poklad,

jak pravil Alchymista


ondrech
16. 10. 2004
Dát tip
pěknýý. líbí***TIP

:-( Chat smutný.... Úplně jsem se rozvzpomínal na tu nádhernou Coelhovu knihu, od tebe moc hezky napsáno.

Padalka
09. 01. 2003
Dát tip
Cejvikovi: Přečti si duhu. (Nestiham) Dani: Já Cejvíka pohřbila do těch sutin co zbyli z našeho vztahu, to jen on furt nemůže pochopit, že pro mě umřel. Dloubnout? Mě je ho trochu líto, to je to jediný co k němu cítím-lítost.

Fagus
21. 12. 2002
Dát tip
Nečekej, ale konej!!! Hezká básnička. Coelhova Alchymistu jsem si chtěl přečíst, ale zatím jsem tak neučinil. Možná, že jsi jeho obsah vystihla jak se patří. F.

Cejvik
21. 12. 2002
Dát tip
Škoda že píšeš jen texty, co máš na svých stránkách (http://lyrickykp.wz.cz). Zajímaly by mě nové. Ale je dobré se z jasna čista navrátit do pouště aby si člověk uvědomil, že ač to byla nehostiná krajina, měla své kouzlo a ty jsi byla tím pokladem.

Cirilla
21. 12. 2002
Dát tip
hmm... docela líbí, asociuje mi to Coelha, ale to už někdo tady psal...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru