Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebudu šedivou!

19. 02. 2003
1
0
1112
Autor
Papulipida

V sobotu jsem sama sobě dala k narozeninám slib, který hodlám dodržet za jakoukoliv cenu –

 

NIKDY V ŽIVOTĚ SE NESTANU

ŠEDIVÝM PRŮMĚRNÝM ČLOVĚKEM

 

Je to vlastně v jediné věci … člověk má sny, ale postupem času, jak dospívá a začínají ho zmáhat běžné denní starosti tyto sny obětuje. Obětuje je na oltář tomu jak získat co nejvíce peněz, jak uspokojit a hmotně zabezpečit své blízké, jak co nejrychleji postupovat v práci směrem vzhůru, ….. Prostě se jeho obzor zúží pouze na tuto oblast …. Denně takové lidi potkávám a je mi smutno, smutno z nich, i z představy že já bych měla dopadnout stejně.

Já vím, nelze jinak, peníze potřebujeme a postup v práci … kdo by nechtěl. Bez toho abychom zabezpečili sebe a své blízké také nelze žít …. Koneckonců ani ty sny se nedají plnit bez koruny v kapse.

Ale jde při tom všem neztratit své sny!!!

A já sama sobě slibuji, že nikdy v životě své sny neztratím, že je neobětuji na oltář všednosti, budu dál snít a své sny si plnit. A tak se nikdy nestanu „šedou“ ….

 

A kdybych někdy přece jen, trošku … začala „šednout“ … připomeňte mi můj slib, prosím …

 


Lyryk
22. 09. 2003
Dát tip
***

IVANOL
05. 06. 2003
Dát tip
.......to víš, že to zvládneš......neboj.......:-)

Jess
11. 03. 2003
Dát tip
V případě šednutí nestačí připomenout. To už se pak musí střílet.

Líbí se mi to. Kladeš si nelehký úkol, ale je milé zjistit, že jsou na světě i lidé, kterým to za to stojí.

Albireo
19. 02. 2003
Dát tip
Stárnout začínáme v okamžiku narození. A trošku podobné to asi bude i s tím šednutím (ostatně křiklavé barvy nejsou hezké). Moc Ti přeji, ať šedneš jenom maličko a pomalu. Asi tak, jak je barva textu o chloupek šedější než barva toho předsevzetí. Albi**Reo

nikdo
19. 02. 2003
Dát tip
fšichno chcou být výjmenční.... a proto já budu ten šedý, budu průměrný a dávám šanci vám všem viniknout.....

Jochanien
18. 02. 2003
Dát tip
jojo, píšu si do digitálního diáře.... připomenout změnu barvy z šedivé do barevné:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru