Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZlevnit
18. 02. 2003
5
0
4246
Autor
Danny
zlevněte čas
pokorně prosím
jakožto hlas
semínka nosím
rozbalte dech
projděte sebou
v hlavě je mech
pojmy nás zebou
otevřte čich
nasajte pyly
já budu mnich
malinkou chvíli
posuňte noc
ať je víc tepla
máte tu moc
jinak to nepla
zažijte sen
zasejte život
vlastních svých jmen
budete pivot...
hochstapler
31. 03. 2006
Život - pivot, to jsem rýmoval asi před dvaceti lety :-)))
Veršovací křeč to nepochybně je, ale přijde mi, že je to záměr - nebo se mýlím?
přátelé, ano, jde o záměr... ukázat, že věc ze které se dělá věda, se dá zlevnit aby byla přijatelná, jednoduchá a přitom zachovala hloubku
Jů, hurá. První báseň, kterou jsem od Tebe pochopila a která mne potěšila a samozřejmě mnou otřásla svou hlubokomyslností. V jednoduchosti je síla.
Připomíná mi to něčí "trapnou" poezii, v nějáký vlně undergroundu, ale už nevím v který, ani od koho, ale dá se to.
rýmy na úrovni základní školy evokují prostoduchost... k tématu asi patří... ale závěr má problém... jestli je pivot to, co si myslím, že je, tak dost odporoval...
aha :-)) tak to jo
hodí se to do rýmu...
(a středobod by se nehodil?:-)) - kdyby se upravily slabiky...
Ty rýmy jsou takové zvláštně jednoduché, ale celek mi výborně sedne....
milé... nevím, co tu rouzmíte pod hlubší kritikou...
neumím ani rozbor:
zlevnění času pro nosiče semínek:-)
jehož mechové vědomí s akustickým chlazením...
dodává sebedůvěru k několikadennímu celibátu
ale ten baskeťáckej nahrávač mi tam trochu
excentricky poskakuje, kde by v centu měl být "klid"...
uf.
Astalavista
18. 02. 2003
ty rýmy jsou ale přece školácké naprosto upřímně! Verše jsou jim poplatné také naprosto upřímně - to všechno by sice nestačilo na dobrou báseň, ale přece jen to dává něco dohromady... a tak se líbí :)
*