Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapadající břeh

09. 05. 2000
4
0
1286
Autor
Jean

Léto je cesta... cesta je život... život je ... ? ... pak už jen západ.

Přišel můj čas sedím u řeky a břehy jsou dnes vzdálenější než dřív přišla velká voda kdo věděl že tu jsem… jen potulné postavičky z druhého břehu s modrou čepicí a průkazkami rybářského svazu kroky na cestě krajnice - natřená sluncem volba je propustka opuštěné samovazby stěn konečně jsem se dočkal… a na mostě se objevil vlak a hejna lidí se potí za jeho okny spěchají bez svobody prošlapaných bot tak ještě shlédnout scenérii krvavého západu mám čas vždyť stejně nevím kam se mi chce ?
Sly
20. 11. 2000
Dát tip
tip... ticho...

Saxanka
02. 09. 2000
Dát tip
Tip Tip Tip prostě Tipnoucí:-)

Miroslawek
30. 06. 2000
Dát tip
Krásná náladovka. Civilní a přesto výjimečná. TIP

Sarken
18. 05. 2000
Dát tip
prolog mě naprosto uchvátil, básnička už míň (ale to neznamená, že se mi nelíbí!!!)

Merle
10. 05. 2000
Dát tip
asi mám dneska divnou náladu, ale líbilo se mi to... a možná... možná jsem si z toho něco i odnesl...

Bambulka
10. 05. 2000
Dát tip
včera sem, dnes tam, kam jen se mi zítra zachce? ...krajnice natřená sluncem, svoboda prošlapaných bot... hmmm, trefil ses přesně do mých současných choutek. A tak žijem teď a tady, vychutnávajíc každý okamžik, který nám život dává! *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru