Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POHÁDKA

27. 03. 2003
1
0
1353
Autor
Padalka

typický letní románek s typickým koncem...

Jednou jsem byla princeznou,

se zlatou korunou

spletenou z tvých doteků,

s šatami z hedvábí,

utkaných z tvých polibků.

 

A tak jsem tančila

na sladkou jemnou hudbu,

co mi v uších zněla,

ta hudba se snažila

poplést mi hlavu,

já se jen chvěla.

 

Když ta melodie náhle zdivočela,

pak se ta šňůrka tónů přetrhla

a korálky se rozkutálely,

já se trochu rozbrečela,

bez šatů a bez koruny,

všechny sny se poztrácely.

 

A z mojí malé pohádky

nezbylo ani památky,

jen vzpomínka bolestná,

co jsem v ní zabloudila.

KDEPAK JE TA PRINCEZNA?


ondrech
16. 10. 2004
Dát tip
Je to ovsem dobre. ROMANTIKA!!***TIP

Cejvik
10. 09. 2003
Dát tip
Malý princ musel taky umřít, aby mohl být na své planetě. Myslím že stejně tak jsi ty musela ukončit tenhle (a další) letní román(ky) aby jsi mohla být znovu sama sebou... svobodná.

Watukina
04. 04. 2003
Dát tip
Myslím si, že obětování, darování ap. panenství je už trochu staromódní záležitostí.Samozřejmě, nikdy nezapomenu na člověka, s kterým jsem své poprvé prožila, na atmosféru chvíle atd., ale proč bych měla kvůli tomu plakat? Prosím, vysvětli mi to.Proč jsi plakala?Mně v tu chvíli bylo strašně do smíchu, prostě jsem byla veselá a šťastná.Proč se on rozbrečel, to jsem se ho nikdy nezeptala, ale pro něj to opravdu poprvé nebylo. Srdce? Ptáš se, jestli ho mám? Holka, mně je dvacet a vdala jsem se za člověka, kterého velmi miluji.Myslíš, že bych se ve dvaceti vdávala, kdybych neuměla milovat?

Padalka
03. 04. 2003
Dát tip
gramatika opravena, konec je hold opravdu opravdovej, překvapení by se možná hodilo, jenže nebylo! A je to stejně dobře, aspoň mám ponaučení

Padalka
03. 04. 2003
Dát tip
Watukina: Mám pocit, že s tónu tvé zprávy se úplně vytratil význam slova láska. Kde je darování, obětování? Nechat ho brečet a smát se mu! A srdce? Máš ho? Ale blbě si tu básničku pochopila. Až tak jsem to nemyslela.

Padalka
03. 04. 2003
Dát tip
Cejvik: Tanec motá člověku hlavu!

Cejvik
03. 04. 2003
Dát tip
Jak jsi sama psala : "A tak jsem tančila... " Netancuj jak ti kdo píská, nebo ti něco spíská :)) P.S. Dekuji Jackovi ze uz me dvakrat vzal stopem:))

Cejvik
30. 03. 2003
Dát tip
Zatanči, má milá, zatanči pro mé oči....

Watukina
28. 03. 2003
Dát tip
Proč většina holek brečí, když přijde o věneček?Já jsem se smála a plakal on.

Thurin
27. 03. 2003
Dát tip
Myšlenky hlavou se jí honí o princi na bílém koni. Princezna smutná zakletá, čeká, že snad jí vyseká z těch růží, v kterých spí, ten princ, co jen o ní sní...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru