Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod hladinou ....

07. 05. 2003
2
0
1631
Autor
Papulipida

Je tam jinej svět a člověk si hodně uvědomí. Howgh.

Pod hladinou

 

Ticho

a tma

Necítíš chlad

přestože mrzneš

Světlem

v šeru

barvy mění svoji tvář

(i tvoji)

A pak -

miluju?

Když vidím

úsměv,

zářící oči ...

A tehdy

ztratila jsem

srdce


Kolega
27. 09. 2003
Dát tip
Náhodou ten jeden tip je málo, za tak zajímavé dílo. :-)

Papulipida
02. 06. 2003
Dát tip
to cekanka_ucekana: Skoro ... :-)))) Je stejně krásný, stejně inteligentní, stejně dobře plave, a je výborný kamarád ...

plave stejně dobře, jako kdo?

Papulipida
02. 06. 2003
Dát tip
Jako delfín ... :-)))))))) No, možná je inteligentnější než delfín. No. :-)

žeby sviňucha?????

taky ses zamilovala do delfína????? :-)))

Papulipida
14. 05. 2003
Dát tip
Bacile to máš tak, ono pod hladinou to skutečně je jako v jiným světě, v jiným vědomí, v jiný realitě ... takže je vlastně jedno jakou hladinu jsem měla na mysli. Ale pravda je, že tahle básnička se vztahuje ke konkrétní vteřině pod vodou ...

Bacil
14. 05. 2003
Dát tip
Rozumím...

Papulipida
13. 05. 2003
Dát tip
to valerinka: děkuju to Katčenka: potkali jsme se nad vodou, ale pod vodu jsme postoupili (učil mě potápění :-)) ... a ačkoliv to lehce bolí, tak to není můj kluk :-( to Bacil: jojo, hladiny jsou různé ... a různě krásné ... a různě únosné to Jochanien: Jak to, že jste vždycky lepší a dokážete přesně vystihnout podstatu věci ?!?!?!? :-)))

Bacil
13. 05. 2003
Dát tip
Vidíš, a já jsem spíš myslel, že myslíš nějakou virtuální hladinu... třeba pod hladinou vědomí, nebo tak něco... ale to samozřejmě nevadí, že šlo o hladinu reálnou, vodní, naopak.

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
Jsou i jiné hladiny než vodní...

Jochanien
12. 05. 2003
Dát tip
Bacile, Bacile.....

Jochanien
12. 05. 2003
Dát tip
dobrééééé:-))) že vím že pod hladinou setkáváš se v tanci ryb proplouváš šerem a bok bokem třeš se o čas v úsvitech a pádech sníš o kamarádech... pod hladinou ticho tě sžírá spanilou tam srdce neumírá houpy... ...hou

Bacil
12. 05. 2003
Dát tip
No co, já jsem myslel hladiny virtuální, pomyslné, a tak...

Katčenka
09. 05. 2003
Dát tip
JO,je to opravdu pekny.Mam otazku: vy ste se se svym klukem potkali ve vode? :-)

valerinka
08. 05. 2003
Dát tip
klub.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru