Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje Helena

29. 05. 2000
2
0
2573
Autor
Helena

Protože pro mě nechcete nikdo napsat báseň, udělala jsem to sama.

Holky, představte si třeba, že to napsal Helenin :-)

Ležím v pouzdře od basy

dveřmi do mě třískla jsi

hledám ve tmě skulinku

do Armády Spásy

Lásko proč jsi nechtěla

volat ke mně anděla

číslo jsi snad věděla

víš, tohle se nedělá

Vždy prudká moje Helena

zlobí - není vězněná

do ráje projde lstí neboť

má dvě jablíčka kolena


andromeda
19. 09. 2004
Dát tip
zajímavá blbůstka....

Dabi
22. 04. 2002
Dát tip
Pěkně jsi si to napsala :o))

Bibša
16. 03. 2001
Dát tip
Helenko, tahle tvoje tvář je úžasná. Jsi pokaždé jiná a přitom pořád svá. Nepřestanu tě obdivovat. Jsi bílá ovce naší rodiny :-)

Sala
03. 03. 2001
Dát tip
HELE, todle mi nedělej! trpím na jabka :-)))))

rire
04. 12. 2000
Dát tip
jůůů to je opravdu fajnový :) ŤAP

Miroslawek
29. 06. 2000
Dát tip
ad Prolog) Třeba to napsal Hele Lenin !?

Miroslawek
28. 06. 2000
Dát tip
Poslední sloka mne nějak vyhodila z jinak pravidelného rytmu, ale je to moc dobrý, zvlášť tedy ta kolena jablíčková. Moc líbí.

Silvinka
11. 06. 2000
Dát tip
Chalani, ste bezkonkurenční ;o)))). Heleno, tri dielka na jednej stránke si zaslúžia tip. Všetky ;o)))

Sarken
08. 06. 2000
Dát tip
Skvělý Helčo

Stevenson
08. 06. 2000
Dát tip
To je jenom cira vypocitavost u nas dvou vis?)) Kdo by nam jinak daval tipy?)))

Stevenson
06. 06. 2000
Dát tip
Tak kdyz Merle, nemohu zustat pozadu, co?)) Historie, to je moje.. a tuhle Helenku z Troje, za hrdinku vzdy jsem mel. Jaka jen to zena byla, kdyz Parise poblaznila tak, ze i do valky sel.. Uz kdyz jsem se tohle ucil nekde uvnitr jsem snad tusil ze tu svoji take najdu.. a hele uz se to stalo kde se vzalo tu se vzalo.. Jen bohuzel nevi se.. jestli idolu vsech muzu, pripominat trochu muzu toho prince - Parise..

Stevenson
06. 06. 2000
Dát tip
Tak.. a ted at si Helenka vybere..))(viz moje aviso, po Tve basnicce)/..))

Merle
06. 06. 2000
Dát tip
Slzy koulím jako hrachy, v kapesník řvu: hepčí! Však i přes tu clonu pláče Stevenson je lepčí!

Stevenson
06. 06. 2000
Dát tip
jen mi tolik nepochlebuj, musim pak se stydet.. Ty jsi lepsi to i ten kun z Troje muze videt..)

Helena
06. 06. 2000
Dát tip
Díky :-))) To koukám ! na rozpacích, že vy dva se máte rádi :-)

Shark
05. 06. 2000
Dát tip
Dalo by se to říci tisíci slovy, ale mám na to takovou instantní odpověď. - -- .. -- - Asi si mi vzala dech... Zkrátka sqělí.

Merle
01. 06. 2000
Dát tip
mám radost, že máš radost :) jen mi nestrkej žádný koně ;-))

Helena
31. 05. 2000
Dát tip
Santa Merle díky, udělal jsi mi Vánoce ! :-)

PS
31. 05. 2000
Dát tip
:o) Ty brďo, v jednom díle hned DVĚ výborné básničky... :o) Inu, inspirace taky ráda pracuje v kolektivu, což? :o)))

Jákob
30. 05. 2000
Dát tip
příležitostně Ti ji napíši :o)))

Merle
30. 05. 2000
Dát tip
Sonet pro Helenu Helena, ta Helena, jablečná má kolena. Nebudu vám hloupě lhát, i já bych chtěl ochutnat ;-)) Pro její tvář tisíc lodí (dle přístavních záznamů) jenom pár jich vystřízlivlo z toho krásy omamu. Hrdinové svoje činy, zločinové své zločiny, skládají ji v mnohém. Ať se snaží jak se snaží, tuhle jen tak neoblaží. Řekne jenom: Sbohem ;-)))

nicka
30. 05. 2000
Dát tip
Ale vždyť já nepíšu "kritiky" podle pohlaví. Vždycky něco plácnu, ať to napsal kdokoli. Jinak Tvoje jablíčka samozřejmě ctím...

Helena
29. 05. 2000
Dát tip
Helenin je smyšlená bytost, vážně nemá nic s Leninem

nicka
29. 05. 2000
Dát tip
no takovouhle báseň bych stejně dostat nechtěla, protože já mám hruštičky.

pjer
29. 05. 2000
Dát tip
Po ovoci poznáte je... Helenko, nechceš se rozejít se Heleninem a psát zase pro chlapy?

Helena
29. 05. 2000
Dát tip
Nicko, já se směju, tohle byla léčka na holky, protože mi nepíšou kritiky. Určitě mají hruštičky taky sexapple, ale víš přece že v ráji scházelo jablko :-)))

Helena
29. 05. 2000
Dát tip
Hele pjere, mám dluh k holkám. Ale snad mě napadne něco ve sprše :-)

pjer
29. 05. 2000
Dát tip
Ve sprše? Až si budeš umývat kolínka? Ty jo! Moc se těším!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru