Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kubík v Berouně podruhé

04. 06. 2003
0
0
1211
Autor
Misli

Doplnění ke Kubík v Berouně poprvé

Milá Písmačko, milý Písmáku,

jak už bylo řečeno (napsáno), Kubíkův recitál bude sedmého června v atriu na berounském Husově náměstí 77. Začíná se úderem devatenácté hodiny (nebo ktrátce potom:). Jako host vystoupí pražský písničkář Martin Čepelík. Vstupné bude tradičně zcela dobrovolné (narozdíl od účasti, ta je povinná)

 

Ubytování

 

S ubytováním je to jednoduché. Po koncertě přijď za mnou a já Tě ubytuju. (Je lepší mít vlastní spacák)

 

Stručný popis cesty

 

Od vlakového nádraží

Od nádraží je to prosté, vyjdeš z nádražní haly a dáš se přímo rovně (rovnou za nosem ;----). Projdeš kolem parkoviště, podejdeš dálniční most, po lávce přejdeš přes řeku, a pokračuješ kolem pedegogické školy

stále rovně, až dojdeš na náměstí. Tam zahneš vpravo a půjdeš po chodníku až k ceduli, která Tě uvítá a dále nasměruje...

 

Od atobusového nádraží

Jo, tak to je složitější. No, doptej se na Husovo náměstí a tam už to najdeš snadno. Je to v dolní polovině náměstí, vlevo při pohledu zespoda čili vpravo při pohledu shora ;o) Před průchodem do atria bude na chodníku uvítací cedule...

(Doporučené zastávky: Plzeňská brána, U černého koně, Autobusové nádraží)

 

Naviděnou se těší

Kubík §:-)))


kruci kruci kruci...najisto jsems tim pocitala, v kalendari to mela ctyrikrat podtrzeno a ted se to zvrtlo :-((( tak apson vsem zucastnenym preju hodne pohody a tak :_)

Čumák
06. 06. 2003
Dát tip
Pet: a Ty bys jela?

Petula
06. 06. 2003
Dát tip
A proč ne? :o)
|||-_-|||

Petula
05. 06. 2003
Dát tip
Čumáčku, posílám Ti odkázek… na 7/6 MMIII-_-III
|||-_-|||

dablik008
05. 06. 2003
Dát tip
jeee jeee, to zrovna nemuzu :o( hodne zdaaaaru ;o)*******

nin
04. 06. 2003
Dát tip
přijď za mnou a já tě ubytuju - to zní lehce zvrhle a výhružně :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru