Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polnočná pocitovka pre priateľov

10. 06. 2003
1
0
1246
Autor
cosmosphereX

preťažený povraz, poistka prudko povolila...po páde pristátie pár poschodí pod Prítomnosťou...preciťujem podstatnú premenu...priteplo...hm, plamene pekelných planét...pulzujúci priestor preplnila prítomnosť pocitov, plávam ponorený proti povznášajúcemu prúdu...pokorne prijímam pozdravy pomaly postupujúcej paralýzy...pohľady prezrádzajú príjemné prekvapenia...prepletené páry prstov, pery prilepené perami pripaľujú plamienok pokušenia...podarené páčivé predstavenie...hauz is shining...parket pokropený potom poskakujúcich plece pri pleci...pohoda prší...pohoda, počuješ?...potrebujem podriadiť pohyby postavy...plné pľúca púšťajú prepočutý pokrik - party people put pracky ponad palice...postávam pri pulte..."poď pohúliť" - povie priateľ, pozvanie poteší, po prehováraní prijímam, pár práskov predsa prinúti pomätenú pamäť pracovať poslepiačky...presun presunov, podlaha poriadne pohupuje, pevný postoj podkopávajú podozrivo preskakujúce protipóly pochybností, paranoya, prípad pre psychiatra -"poprosím podať prkno!"...Potrebujem pomoc? Prípadne postačí prestávka?...Peter Peter - pochábeľ...party pokročila, pár polotriezvych poctivcov pevne podopiera pult...pozoruhodná práca...prázdne plastové poháre praskajú pod podrážkami...P-éčková pasáž pocitov pominula práve...pravdepodobne pôjdem preč...pomaličky...posielam posledné pohľady publiku...pohoda podľa potreby...príjemný podvod...prižmúrim, postupne premietam prežitý priebeh príbehu...potajomky prchá pravosť pochybností...polopravda pridraho platiacich poddaných...pozor priatelia, prichádza pondelok preveriť povahy....
vatava
16. 12. 2003
Dát tip
Pravdepodobne Peter pekne pohulil ... prave preto primame poviedku presne podla pokynov..paraaaaada papa

floyd
23. 07. 2003
Dát tip
pane Poze, preco pises P? :))

tanganika
11. 06. 2003
Dát tip
hej*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru