Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mrzáci slova

17. 06. 2003
9
0
2897
Autor
Luk_Malér_8

Čtěte a poslouchejte, tak nějak to asi...

 

slova
                      s  děsem

                                         krčí  se  na  vozejčkách 

 

zbytečně

                             doufají

                                                 že mrzačit je        už nebudou

 

 chodník

                           jen zbaběle

                                                      prohýbá se


Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
jojooo....jen je na to blbě vidět....:)))

na totemu i s obrázkem dám to i sem.....

Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
kjo....

úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúžžžž

Eva_S
02. 01. 2006
Dát tip
hned je to lepčííí....:))

Teťkonc sem tě ňák nepochopil, mi mrzáci... Buď od té lásky vysvětli. :-))

KayTee
29. 07. 2003
Dát tip
prostě Tě matu.... ;o))))

Hele, to si dělej u svejch děl, kritik jest jasný jak pramenitý benzín.

KayTee
28. 07. 2003
Dát tip
q:o) chjo, mi mrzáci... *

Naja
16. 07. 2003
Dát tip
ako autor jsi oslovil... Jdu cist dal...

Bodejť by neoslovil, ta tvá s tou češtinou je hodně blízko ;-))

Celebrian
15. 07. 2003
Dát tip
:-)

nin
14. 07. 2003
Dát tip
dobrej nápad! *

No to dílo, setsakra. Takže mi pošli tvou adresu.

Taky se mi líbí myšlenka, ale tentokrát ne výtvarný zpracování :-))))) No, dobře, tohle je literární, ne výtvarnej server :-))) °°°°

cekanko, přihlaš se, někdy ti dám nebo pošlu svou původní tvorbu. Píšu je totiž na obrázky, které si přizpůsobuji a trady to nejde, pokud nejsou na webu, což ty mé nejsou.

Tak se hlásim :-)

Páč jsou tam obrázky, tak ten soubor - Power Point má 20 MB. Jestli máš dobrý připojení, můžem to zvládnout mailem nebo to musím vypálit a/nebo vytisknout, taxi vyber.

úschovna :-)

Nechápu, vysvětli.

www.uschovna.cz otevřeš, klikneš na okýnko, to se otevře, klikneš na příjem, zadáš svou mailovou adresu, mou mailovou adresu, dáš dále, vybereš CO mi chceš poslat, ono se to tam nacucá a pošle se to. A mně přijde oznámení o uložení zásilky do mailu, který vude mít asi 4 kila a já si to vyzvednu. To je úschovna, geniální vynález :-) Nemám totiž mailovou schránku s kapacitou 20 mega :-))) teď jsem posílala několik klipů přes úschovnu :-) asi sedmdesát mega. Kolik dáš, že jsem ti to prozradila? :-)))))

Jen dodej.

Dejf
19. 06. 2003
Dát tip
Hezká myšlenka, líbí, TIP :-)

Cirilla
19. 06. 2003
Dát tip
dodávám, že ještě si nejsem ouplně jistá, co tím chtěl básník říci, ale každopádně to bere za osrdečník :)

Vysvětlení o několik (4) řádků výše. Jo, a povídečka, též - přečteš? - Dáš vědět?

Cirilla
19. 06. 2003
Dát tip
přečtu a už se móc těšim! :)

Jó, prosim tě, podařilo se mi při překopírovávání té povídky úlet v barvě. Ke konci má být místo modré zelená, ale to poznáš podle fontů a podle rytmu.

*

Beepee
18. 06. 2003
Dát tip
Líbí se mi schovávačka, ale jinak moc nechápu. Asi je chyba na mém přijímači :)

Barvy barvičky pro dokreslení náladičky. Nedobré vzít si k ruce atlas barev a říkat: á barva jedlá, či zpěvavá, s plodem bobulí, s okvětím tím a tím. Teď nechápu, jakou schovávačku máš na mysli. Já jsem tím jen chtěl říci, že jedinou reakcí na každominutové mrzačení slov je jen uhnutí chodníku. Nic víc.

Cirilla
18. 06. 2003
Dát tip
k tomu netřeba cokoli dodávati

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:)

Olina
17. 06. 2003
Dát tip
:) já je jen vnímala bez koumání:) ale nevim, fakt)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru