Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska až za hrob

17. 07. 2003
14
0
4564
Autor
pozorovatel

Snažím se tu jasně ukázat, jak vypadá pravá láska, kterou nezastaví ani smrt.

 

Je noc. Jen hvězdy jasně svítí na obloze a dva milenci se milují na vonné trávě. Slastné výkřiky opojení vycházejí z jindy tolik poklidného hřbitova. Mezi hroby se v extázi objímá nahá dvojice. „Ano! Ano! To je ono. Maruš si skvělá. Jsi úžasná. Miluju tvé skvělé tělo. Jsi nejlepší,“ muž mohutně vydechne a lehne si vedle své ženy. „Dneska to byl ten nejlepší sex za celé naše manželství, Maruš. Vždycky jsem to tady chtěl dělat. Díky. Moc ti děkuju, žes mi splnila můj životní sen. Na dnešek nikdy nezapomenu. Díky!“ Muž láskyplně uchopí svou ženu do náruče a hodí jí do jámy. Vezme lopatu a zakope jí zpátky do jejího hrobu. „Tak zase zejtra večer, jo?“


pozorovatel
30. 05. 2006
Dát tip
a pak že smrt neni krásná..:)

babka
30. 05. 2006
Dát tip
Nejlepší je sex na hřbitově - tam je tuhý všechno. --------------- ... Muž byl za svého života moc nevěrný. Manželka ho tedy nechala za trest po smrti pohřbít ve strarém, roztrhaném obleku. Když se jí to na druhý den po pohřbu rozleželo v hlavě, uplatila hrobníka, aby muže vykopal, že ho převlékne do lepších šatů. Vykopali hrob, otevřeli truhlu a tam byl pouze lístek : "Ve starých hadrech, na mladých ňadrech, souložím stále, o dva hroby dále... "

akaša
18. 04. 2006
Dát tip
Už se těším až zase něco napíšeš!!! A na další maruš!! :-*

pozorovatel
17. 04. 2006
Dát tip
:)) tak jo

akaša
17. 04. 2006
Dát tip
Všimla jsem .. A jen tak dal!!!! :-D

pozorovatel
12. 04. 2006
Dát tip
ale já už pokračuju tři roky:))

akaša
12. 04. 2006
Dát tip
No...panejo....Ty musíš mít hodně rád jméno Maruš! :-D Zprvu jsem si myslela že to bude romantické!!!! jsem ráda že jsem se spletla!!!! :-) Doufám že budeš pokračovat.... *

wooxy
16. 03. 2006
Dát tip
s tebou nikdy! ani máslovej!

pozorovatel
14. 03. 2006
Dát tip
nepleť se mezi nás! my se milujem a jíme jen slaný popcorn!!

wooxy
14. 03. 2006
Dát tip
bože, jako by ses nemohla podělit! pizzovej popcorn je překořeněnej a bude ti po něm špatně!

pozorovatel
13. 03. 2006
Dát tip
oblíbený autoři zrovna nefungujou:))) už máš lístky? mám rád slanej popcorn

wooxy
13. 03. 2006
Dát tip
já myslela, že je nový, neorientuju se tady :) mám tě v oblíbenejch autorech, to ti musí stačit :)

pozorovatel
12. 03. 2006
Dát tip
:) ale spíš bych doporučil novější díla i když ono je to vlastně jedno radši mě pozvi do kina

wooxy
12. 03. 2006
Dát tip
no jóó,jsi vtipnej :) mám ráda krátký věci u kterejch nemusim přemejšlet, jo. (to abys věděl, že jsem nekecala a že tě budu číst :) možná i víc, až zjistim jak funguje ten novej idiotskej písmák ) ahoj

Vaneta
10. 10. 2004
Dát tip
Docela úlet, ne? Vlastně docela dost.Nechtěj vědět,jak bych z hlediska psychologie rozebrala tohle :o)

pozorovatel
10. 10. 2004
Dát tip
Podle psychlogie pravá láska. Málokterý chlap vydrží se ženou i po smrti... :))))

KayTee
04. 09. 2004
Dát tip
hm...tady jsem zjistila, že stačí někdy napsat dobrej prolog a dílo už nikoho nezajímá ;o)))

KayTee
02. 09. 2004
Dát tip
Já jsem se těšila, že jsem výjimečná a koukej na to: 12 tipů!!!!! To neni fér!!!

pozorovatel
02. 09. 2004
Dát tip
A ty za to můžeš! Kdybys mi nedala ten 1. tip, tak by to nikoho ani nenapadlo. Ty... ty... ty jedna!!! Když chceš hodně tipů, napiš největší kravinu s malým počtem slov a překvapivým závěrem. Pak stačí pod dílo psát různý blbosti, které zvyšují počet kritik a úspěch je zaručen. Vaříme s pozorovatelem.

pozorovatel
29. 08. 2004
Dát tip
(ale ne, Vltavu od Smetany) (Smetana jako že ne smetana, ale Smetana jako ten Smetana, Béďa) (jak se pozná romantické místo?) (na písečku) (nechápavě)

pozorovatel
29. 08. 2004
Dát tip
:))))))))))))))))))))) (písek je dobrej, dělali jsme si tunely) (já mám smetany plnou lednici! tak kdy přijedeš?) (rozhodně)

pozorovatel
29. 08. 2004
Dát tip
(a projížděli jste ty tunely?) (tutůůůt) (záruka je do 31.8.2004) (vyzývavě)

Seregil
28. 08. 2004
Dát tip
uf.. :*) tipek...

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
Jde vdovec k hrobu své manželky uronit pár slz, když náhle zaslechne vzdechy. Nedá mu to a vydá se směrem k nim. A vidí dvojici, jak si to rozdává přímo na jednom z hrobů. Chvíli se vdovec jen mlsně kouká a když zpozoruje, že muž je s prací hotov, osmělí se a zeptá se: "Ty hele, půjč mi na chvíli. Je fakt dobrá a já jsem na blondýnky vysazenej...." Sexuálně vyčerpaný muž na vdovce pohlédne a řekne: "Vyhrab si svojí, vole!"

Elyn
28. 08. 2004
Dát tip
datle, a proč avi?

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
Rád nasírám lidi. A ještě úsměv. Mě znáš.

Elyn
28. 08. 2004
Dát tip
:) znám...tak hezkej den..:)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
A neznáš:))))))))) Vtip dobrej, ne?

Checht.. jseš zvíře... :)))

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
Se vážně stalo... a vy se tomu ještě smějete.

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(správně (ztráta ženy není k smíchu (spíš k pláči (a je to hrozné pro takového devítiletého pozorovatele, který šel dát babičce kytičku na hrobeček))))

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(pravda, kdybych jenom nečuměl, mohl jsem si užít) (s povzdechem)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(a co mentální věk?) (mentál jsem byl) (ale dobře vyvinutej mentál) (laškovně)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(jsem zapomněl, co je btw) (beatricew) (btw já taky rád dobře vyvinutý) (eidamy) (étericky)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(jak děláš tučný písmo? čím ho krmíš?) (skleróza viróza neuróza psychóza... to jde mimo mě... tomu nerozumim) (s výsměchem.

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(druhej šel na hřbitov) (a jak děláš písmo tučné) (éroticky)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(žádnej sex! by se ti líbilo! a na hřbitově, co? ani nápad) (raději být subtilní v řádcích než přijít o počestnost) (rozhodně!)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(změnil jsem názor) (beru to!) (ve čtyři na Olšanech)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(a kde bydlíš?) (šibalsky)

Namaste
28. 08. 2004
Dát tip
(Velká Morava) (s brekem)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(a vy jste kdo, paní) (namaste mi chleba) (Morava! Ty vole! Zase z toho bude jen sex po telefonu... se na to vykašlu)

Namaste
28. 08. 2004
Dát tip
(tak to jsem se parádně sekla s přezdívkou co? mi hráblo, poslouchám tu takou písničku Namaste a taxem si chtěla vyrobit schizofrenní nick, nj)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(Namaste? Neznám. A kdo to zpívá?) (schizofrenie je skvělá věc)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(v jednom filmu s Banderasem říkali, že schiofrenie a rozdvojená osobnost jsou dvě různé věci, tak nevim...) (znám jen Backstreet boys, mám s nima fotku a taky s Twenty 4 seven a Terezou Pergnerovou; že neuhodneš, kde se natáčelo Eso?) (na Moravu nejedu, nejni čas, musím trénovat, jsem totiž i trenér žáků...wow) (vždyť stejně přijedeš do Prahy, ne? tu studuj... studuj..bez studu...)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(se nám ta svatba posune) (abych si nenašel jinou, holka pospěš si!) (jsme slavná rodina, měli jsme diskotéku:)))), ale Pergnerová se mi moc nelíbila...)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(mně se začala líbit až když se z ní stala fotomodelka...) (a jak slavná rodina! Mám doma podepsaný hokejky od mistrů světa a od HC Sparty; chodil jsem do VIP na hokej a v šatnách viděl nahý hvězdy; už v devíti jsem se projížděl s šéfem ruský mafie v nejnovějším Suzuki Vitara po Krkonoších a v deseti jsem znal všechny tety z jednoho prestižního bordelu v Praze - Lotos, a zažil jsem mnohem víc!!!:)))) (zvláštní, dřív mi to tak velkolepý nepřipadalo)

pozorovatel
28. 08. 2004
Dát tip
(tak ty taky neznám:( já poslouchám Vltavu) (tetky byly hodný, hráli jsme si) (nevinně)

darksky
27. 08. 2004
Dát tip
ty voe to je uchylarna :-D ale na tip

pozorovatel
27. 08. 2004
Dát tip
Za svou orientaci nemohu. S tím se člověk rodí...:-( Díky!

Kimísek
27. 08. 2004
Dát tip
Mnooo trošku morbidní, ale tipnu si * :o)

sk8ergirl
25. 08. 2004
Dát tip
Já tohle už určitě četla...ale nekomentovala sem...ono se k tomu taky nic mc říct nedá :-)...je to správně ujetý, i když by se tam nějaká ta pointa dala najít :o)...s dovolením (i bez dovolení :) ) klub

Empty
25. 08. 2004
Dát tip
:-))))) tahle věcička je přesně moje krevní skupina:-)))) Líbí se mi návaznost díla na prolog:-))))*

machal
25. 08. 2004
Dát tip
Hele chlape tak to bylo průhledný už od půlky ale dobrý :) Tip ale moc nejásej máš to těsně :)

Mňo.... chutná hustovinka.. :))) Tákže... řízek.. (tip a avízko)

dadik
25. 08. 2004
Dát tip
ne, mně to teda vadí...řízku avízo...ani jako fór mi to nesedí....

Tak tose Řízek omlouvá..... občas to nevychytám... tak promiň plís... :)

pozorovatel
25. 08. 2004
Dát tip
Za klub, za reakce, za tipy a za avizka:-)))) Díky, díky. Taková kravina a vám se líbí... kam to lidstvo spěje?! Do hrobu... Vivat nekrofilie!!! :-))))))))

elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
tak to je docela hustý.......mno můj kluk mě vodí na romantický procházky hřbitovem tak doufám, že to nedopadne nějak podobně :) ale je to ve své podstatě hezké a jiné, nápadité *

pozorovatel
22. 08. 2004
Dát tip
Vážně tě vodí na hřbitov? V noci? Vynalézavý chlapec....

pozorovatel
02. 08. 2004
Dát tip
Jasně, že je to o lásce. Nekrofilie - láska k mrtvolám. Jo, je to jen tak pro radost... připouštim.

Beezer
14. 07. 2004
Dát tip
No ty bláho!! :-) To je výborný! Čekal sem co z toho vyleze a ono tohle :-)) To se ti fakt povedlo. Nejlepší je to zakončení :-)

Aaria
23. 05. 2004
Dát tip
A proč ne?.-)

pozorovatel
15. 04. 2004
Dát tip
Jen se přizpůsobil okolnostem...

Ikru
02. 04. 2004
Dát tip
tak tohle je morbidně pěkné.....zvláštní, neotřelé....T

Jess
12. 03. 2004
Dát tip
Tohle je docela síla...

trigate
20. 02. 2004
Dát tip
Text: Jsem pro umístění tohoto díla na server ftipky.cz. Docela jsem se zasmál, takový konec jsem nečekal. Čekal jsem, že jsou mrtví oba, ale tohle je super. Nejlepší je ta hláška nakonec: „Tak zase zejtra večer, jo?“ Gratuluju, dávám tip* za dobrý, neotřelý vtip.

pozorovatel
20. 02. 2004
Dát tip
Ó, děkuji. Se na ten server podívám.

Pisces
16. 01. 2004
Dát tip
Wow:) Čekala jsem všecko, ale takovýhle závěr ne:-) I když mě to mohlo napadnout již podle názvu. Není to až zas tak nic světoborného, ale líbilo a za to překvápko na konci Ti ten TIP zkrátka dám :-) **** PS

pozorovatel
09. 01. 2004
Dát tip
A to ještě nic neni. Přečti si Le Vampire de Muy od Igora Indrucha? To je navíc podle pravdy...

Skip
07. 01. 2004
Dát tip
Ty vole - tak to je fakt nářez:-)))

pozorovatel
05. 01. 2004
Dát tip
Já nemyslím. Podívej se na jeho kritiku Nevěrné lásky. Tam mi to dal:)) a oprávněně.

Elyn
05. 01. 2004
Dát tip
:)) měl jsi pravdu.. (já to taky nedočetla, ale třeba by z tebe měl trochu radosti aspoň Erben..;)

pozorovatel
05. 01. 2004
Dát tip
To určítě:)))))óóóóóóbrovskou. No a co? Sračky, ale mám je rád. Připomínají mi mé chyby. Jsem ponaučen. Chyby jsou dobrý,když si je uvědomíš.

Elyn
05. 01. 2004
Dát tip
však jo... nějak se začít muší, copa já píšu veledíla? NO? Nepíšu..:) (si to dočtu, dám ti vědět... jedno slovo na kritiku mi stačí jen málokde:)

Hlavně už si konečně odvykni vykecat všechno dřív, než doopravdy začneš - takdy kromě názvu navíc ještě i v prologu. Je to drsný, ale proč ne? Ale aby to bylo opravdu dobrý, chtělo by to drobátko lehčí ruku....

A pro "inspiraci" jsme k sobě dal Le Vampire de Muy to by tě mohlo zajímat :-)

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
napad good, zpracovani jaksi nepresvedcivy

pozorovatel
04. 01. 2004
Dát tip
Tak já se vám teda svěřím. Natolik mi to nepřijde jako dobrý dílko, že se mi nad ním ani nechce trávit čas navíc. Já to napsal čistě pro odreagování. Já vím, že když už sem něco pošlu, tak by to mělo být kvalitní, ale... Já si myslím, že Le Vampire de Muy od Igora je několikanásobně lepší. Docela mě mrzí, že se mi k tomuhle dílku vyjádřilo tolik lidí a jeden z důvodů je, že tu mají, co kritizovat a upozorňovat. Taky to neni nikterak dlouhý, složitý a hlubokomyslný. Napsal jsem podle mě lepší věci, který teď zveřejňuju a dávám jim taky víc času a snahy. Přesto je o ně zájem mnohem menší. Tohle je jenom taková blbost. Myslím, že pár podobných ještě napíšu, aby měli lidi a snad i já radost. Díky!

Tak už to tady chodí :-) - čím větší blbost napíšeš, tím víc ohlasů získáš! A samozřejmě - čím je dílko "zranitelnější", tím více stimuluje lidi, aby kritizovali - na dokonalém díle totiž není co kritizovat :-) Takže to kdovíjak neřeš. Mně osobně tahle nekrofilní anekdota docela pobavila...

Abyss
04. 01. 2004
Dát tip
tak si vybirej jenom to pozitivni! me to taky pobavilo :)

pozorovatel
04. 01. 2004
Dát tip
Díky za pochopení. Já si beru nejen to pozitivní:). Vždyť já už připravuju další blbost. Teda doufám, že to bude dostatečně blbý:))

Elyn
04. 01. 2004
Dát tip
Teda, Igor ti dal, ale měl pravdu:))

C_ensinka
02. 01. 2004
Dát tip
pozorovatel: ostatně, jak jinak, že:o)))

C_ensinka
01. 01. 2004
Dát tip
:o) No prostě jen tak pro radost...a pak že nejsi vtipnej:o))

pozorovatel
01. 01. 2004
Dát tip
příležitostně:)) Když ty sis taky přečetla jen mou ranou cáklou tvorbu:))), na kterou jsem ovšem velmi hrdý.

Dowe
04. 12. 2003
Dát tip
Teda, docetla jsem to a sok. Fakt drsny, tohle jsem jeste necetla, ze zacatku si mylsis, ze se to vyvrbi uplne jinak, jako vsechno, co takhle zacina a pak tohle. Konec fakt neobvyklej...

pozorovatel
04. 12. 2003
Dát tip
Ono šlo vlastně jen o ten konec. Něco takového jsem prostě napsat musel, i když vim, že je to ptákovina. Díky!!

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
Poslat to sem, bylo naprosto spontální. Já mám trošku divný smysl pro humor. Podle mě je to naprostá blbost, ale nějakým podivným způsobem se mi líbí. VŠEM: Chtěl bych všem poděkovat, že mi nadali tip a tím jasně ukázali, že mají dobrý vkus. Gratuluji a zároveň děkuji za vaše pochopení.

KayTee
04. 08. 2003
Dát tip
fuj, tak tohle je hnus! tip*

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
Neee!!! Všechno si pokazila. Tip za tohle?! (viz.má předešlá kritika) Ne, vážně díky :-)))

KayTee
04. 08. 2003
Dát tip
Já nejsem jako ostatní...jsem jiná - výjimečná ;o))))

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
To se mi líbí!!! Ale bacha na to... Všeho moc škodí :-)) Mimochodem jsem taky výjimečný.

Kašika
04. 08. 2003
Dát tip
:-)

breta
04. 08. 2003
Dát tip
:o)

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
:-D

Pompejus
03. 08. 2003
Dát tip
Neodreagovalo mě to to, spíš naopak. Příjde mi to trochu divný. Láska až za hrob doslova. Nedovedu si představit, jak šukám každý večer na hřbitově svou mrtvou manželku. Prostě mi to nejde. Asi jsem nepochopil, o co tady šlo....

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Je to taková blbost, ale mně se líbí. Musel jsem jí sem prostě dát. I mě příjemně odreagovala, když jsem jí dnes psal. Tudíž jsem rád, že se to povedlo i u Tebe. Máš dobrý vkus sleeping_beauty. Já bych si taky Tip nedal. Měj se.

g_morr
17. 07. 2003
Dát tip
Smrt možná ne, ale hnilobný proces nejspíš časem ano. Mě osobně ženy, skrz které je vidět nepřitahují.

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
g_morr: Věz, že tato žena byla velmi zachovalá. Pohřbená nedávno. Trošku ztuhlá byla, ale to bylo jen a jen dobře. A těch červů taky nebylo moc. Taky jí manžel hodlal mumifikovat(nebo jak se to píše). Hele, cos nezkusil, to nesuď. Třeba se Ti to taky zalíbí a jednou se i potkáme na hřbitově. Jednou se tam potkáme všichni, tak proč si trochu neužít... sleeping_beauty: Není zač. Opravdu je to blbost. Jo a malá rada: Nechte se raději rozprášit, než si vás někdo vyhrabe(teda pokud to ovšem nechcete, že?).

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
A kam že do země? Já že bych si Tě vyhrabal a byla by jsi mi i prospěšná (humus). Vyjimečně žertuju. Chápu Tě a mám stejný názor. To že přestanu vnímat svět z podoby lidské, neznamená, že přestanu žít nadobro. Mé tělo se přece rozloží a její častečky se stanou celky dalšch životů. Nebudu si toho sice moc pamatovat, ale de facto nikdy nezemřu a ještě pomůžu přírodě. I když teď nevím, jestli bych jí víc nepomohl tím rozprášení:-) Ale nechceš být pohřbená do hrobky, že ne?

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Věřmi, že tam už hrůzu pociťovat nebudeš. Tak tedy kam?

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
No, vyhrabávat Tě nebudu. Chci se inspirovat. Stačí jen neurčitě, přesto však jasně naznačit.

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Do moře? To jako hodit mrtvolu do moře, ať si jí ryby sežerou? Vždyť vyplaveš na pobřeží a budeš strašit děti spící krásko:-) Už tě raději nechám a začnu sám přemýšlet, kam se nechám pohřbít. "Hezký" sny sleeping_beauty

g_morr
17. 07. 2003
Dát tip
ok, říkal jsem jasně nejspíš a časem. ale na mumifikaci jsem nepomyslel... sraz za 20 let na olšana, ok?

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Stanislav_Vašina: Jistě, že se opakuju. Snažím se z toho vytřískat, co nejvíc. Takové krásné téma nemůžu odbýt jedním dílem. Přesto si ale myslím, že každé dílo bylo něčím originální, i když tohle trochu moc :-)) g_morr: Bezva. Těším se. Ale určitě přijď!!!

Radost
17. 07. 2003
Dát tip
:-))) tak to je úlet... a jak si představuješ takovou nepodmíněnou rodičovskou lásku :-)???

Radost
17. 07. 2003
Dát tip
to je logické, protože katolíci v polsku nechtějí pánubohu přidělávat v soudný den práci, aby někde scháněl (sic!) jejich popel a pak je ještě zalíval jako instantní polívku :-))))))

Radost
17. 07. 2003
Dát tip
zatímco protestantům a liberálním kacířům a pohanům v anglii je to jedno...

g_morr
17. 07. 2003
Dát tip
SV: i mě potěšila. protože i pohanům v Česku je to docela fuk – já jdu do rozptylu.. a do vočí

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Potěšili jste mě všichni!!! Díky zprávu :-)) Já ještě stále nevím, jak se svou mrtvolou naložím. Nejspíš ji zužitkuju pro další životy. Slyšel jsem, že jak v Indii lidé umírají a rodí se těsně vedle sebe, tak se informace z umírajícího přesunou do těla nově narozeného. A pak je ještě ke všemu hodí do řeky, kde se rozloží a poté i stanou celkem té řeky. Asi si to ještě promyslím a zvážím cestu do Indie.

pozorovatel
17. 07. 2003
Dát tip
Radost: Rodičovská láska? No, to stojí za zamyšlení. Jako takový smutný příběh by to špatný nebylo. Zkusím to napsat. Díky.

Tristram
17. 07. 2003
Dát tip
no,..tak to teda jako pěkně:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru