Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je večer a....

16. 06. 2000
4
0
1030
Autor
Tanizaki

je vlastně ráno..

je večer a můry ještě nevstaly je večer a klidně moh být den je večer a sny mi zase spoutali je večer a Ty jsi zůstal nedotčen je noc - ta temná kráska sází jen modrou tmu s tak černou tváří je noc a záře duchů září a není září (volá o pomoc) je ráno a vybledly už rýmy je ráno a musíme jít pryč je ráno a nosy máme plný rýmy je ráno a my vyfásli rýč... je poledne a v dálce zvony duní je polovina dne a ta to s náma umí je poledne a to se oběd dává jen někdy s Polednicí (jindy s náma...) je večer a znovu vyschla tuha je večer a žít jde strašně ztuha je večer ..já zapomněla Noci je večer ... tak podivně kams zvoucí...
Sarken
26. 06. 2000
Dát tip
tip

Bibša
19. 06. 2000
Dát tip
Blbůstka? Tak tak tomu říkáš? Holka já bych tě trefila:-) Ty obě večerní a noční jsou opravdu dobré. Kolikrát si říkám, proč zrovna ty máš takový talent! Jo, zasloužíš si ho! Umíš a já pořád žasnu a žasnout nepřestanu.

Saxanka
17. 06. 2000
Dát tip
No teda Obdivuhodně smekám svou čarodějnou hlavu a užasle zírám A je to zvláštní:o)

Bříza
17. 06. 2000
Dát tip
taková noc - to prodejná je dáma ty tmavomodré oči plují s náma ráno Tě vyklopí jak od salámu slupku - neopusť zákopy - ať není důvod k smutku ...

Merle
16. 06. 2000
Dát tip
nějak mi to nesedlo, ale kupodivu se mi to i přesto líbilo... takový zvláštní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru