Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krása ženy

31. 07. 2003
12
0
4373
Autor
pozorovatel
Každá žena je krásná a jen na muži je, aby tu krásu objevil.
Jiřička
24. 08. 2006
Dát tip
Pozorovateli!Tady máš můj velikej TIP a poklonu za to,jak krákou a prostou větou jsi strhnul dlouhatánskou a bohatou diskusi!Nejspíš ses trefil do černého a od toho tu básníci asi jsou. *

babka
30. 05. 2006
Dát tip
někdy se hodně nahledá...

Laia
29. 05. 2006
Dát tip
jo to je pravda s tim souhlasim, bohužel spousta můžu se omezuje jen na tu vnejší krásy a sami ani mnohdy nevědí o co přicházejí.

Silvita
26. 07. 2005
Dát tip
Takže pánové, budete na mě muset najít tu krásu :o))))

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
To je dobrej nápad - na Tebe dám, vkus máš dobrej .. :-))

pozorovatel
27. 11. 2004
Dát tip
:))) já ti jí vyberu a ty jí sbalíš...jo?:))

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
Hele - jsem stydlivej - pěkně se s ní seznámíš, uděláš dobrej dojem, naladíš jí, pak vyzdvihneš mý silný stránky ( to bude nepříliš dlouho trvat ), pak - a to je důležitý - řekneš, že jseš zadanej, přijdu já, představíš nás, po chvíli odejdeš a bude to .. :-)

Petr_Pan
27. 11. 2004
Dát tip
( eh - co to bude stát ? :-))

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
To už jsem někde čet .. :-/ + jak se máš & co vyvádíš & co Morasten ? .. :-)

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Já myslel, že už si to někde zažil...:))) + s Morasten se stále scházíme:) takže se mám výborně a co ty? plánuješ zas někdy cestu do Prahy?

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Kdepak - nezažil - spíš jsem si toho vědom .. :-) + To Ti můžu jen přát, nebo závidět - aler - protože vím, že Tě má moc nejvíc ráda, tak Ti to spíš přeju - nebo - spíš Vám oboum .. :-) Do Prahy v nejbližší době asi ne - mám hukot ve škole a rád bych jel 16. do Olomouce ( + 17. budu muset do Pardubic & do Ústí, ale to se nejspíš hodim marod - se mi nechce ) + pak ten víkend do Liberce a k tomu ta škola .. Húúú :-/

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Díky:)) Ježiš, vždyť procestuješ celý Čechy..:)) to já bych se na to vysral:))) mi stačí škola a fotbal... a mám toho dost se měj krásně:)

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Já za to nemůžu - si tanečnice vymyslela, že pojedem na salsu ( i když neumíme ani základy ) ´ústí, kámoška, která mě nikdy neměla moc ráda si vymyslela, že zrovna ten víkend nebude mít tráningy ( krasobruslení ) a byla by ochotná si udělat časík ( trošku z ní mám až strach .. :-)) = Liberec a 16 zuzuzu, child, ... Hrajou divadlo - tam nechci chybět .. :-)) ( = Olomouc )

sk8ergirl
24. 11. 2004
Dát tip
Péťo, nepochybně si to už četl, protože si tu už byl :o))

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
salsa se dá i improvizovat, ne? (ne že bych tomu rozumněl, já tomu tak nerozumim:))) jseš holt kluk na roztrhání:)) už si je viděl hrát to divadlo? kdyžtak pak dej vědět, jaký to bylo...

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
jj - ale - to už je dlouhej rokl zpátky + myslel jsem v některý citátkový knížce s jménem někoho mrtvýho ( teď si ale nevzpomenu koho )

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Ne - tohle bude premiéra .. :-)) salsa - mno - tančil jsem to jednou a to už je moc dávno - ještě když jsem dělal aerobik a na latinu ani nepomyslel - přišlo mi to - řekněme divný - prostě se mi to nepáčilo, tak uvidíme .. :-) Na roztrhání ne - spíš roztrhanej ..

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
a který tance se ti líběj?

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
standart - mnohem víc - tzn. Wa, Ta, Va, Qs .. :-) Jaký ty? .. :-)

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
já Fu, Ku, Ra, Iq.... sakra, co mi to tu píšeš za zkratky?! :)))) já rád tancuju na melodickou, rytmickou a dobrou hudbu... ještě ten styl nepojmenovali...:))

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Walz, Tango, Valčík, Quikstep .. :-) ( promiň )

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
No, tak to bych zvládnul asi jenom to tango... a navíc jen s růží v puse:))

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Jed si někdy růži? :-))

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
Nejedl, hrozně píchá:)) Jen jsem jí frajersky okusoval:)

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Ale když okoušeš trny, tak už je to v bez píchání .. :-) :-P

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
bez píchání to není ono :)))

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Když ty chceš všechno moc hned - musíš pěkně postupně - rychlý popíchání & pak už nic - to není nic pro mě .. :-))

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
no jo, ty jsi na to rychlý píchání...:))) když ty taky skoro nic nechceš:)))

Petr_Pan
24. 11. 2004
Dát tip
Obráceně - přesně obráceně - právěže nejsem - Ty .. :-)) Jsem strašně vybíravej - je to hrůza se mnou .. :-/

pozorovatel
24. 11. 2004
Dát tip
jednou si vybereš:) nebo ti jí vyberu sám!

Drawen
19. 11. 2004
Dát tip
To že je někdo ošklivý neznamená že je to vněm, ale v tom, jak toho člověka chceme vidět. *

pozorovatel
05. 10. 2004
Dát tip
Krása neznamená hezkost! Musíš nejdřív svou krásu objevit a naučit se jí ukazovat i okolí. S takovymhle přístupem ničeho nedosáhneš. Začni si věřit, začni se snažit. Mít dvacet, znamená být mladý. Máš potenciál. (Fotku jsem viděl)

pozorovatel
05. 10. 2004
Dát tip
...jako třeba třetí ruka?:)))) To bych na prdel teda spadnul... Mám kamarádku, která je chytrá a navíc moc hezká a hádej s čim má největší problém? S tou svou pseudokrásou, která je vlastně jen hezký první pohled. Nemá téměř kamarády, jen obdivovatele (a naopak) - to je na hovno. Všechno má svý pro a proti, záleží spíš na tobě, jak toho využiješ či co chceš.

pozorovatel
05. 10. 2004
Dát tip
To je blbost. Chceš tim říct/napsat, že nemáš žádný přátele, známý? No a že tě nějakej cizí chlap na ulici neosloví je spíš dobře:))). Já mám ostatně jen špatný zkušenosti s podobnými flirty. Hlavně se nikdy netvař, že seš hnusná a že tě nikdo nechce, dřív než k tobě vůbec někdo přijde... Věř si.

pozorovatel
28. 09. 2004
Dát tip
Díky ti!

elfka_Sea
22. 08. 2004
Dát tip
moje slova, moje slova(teda tvoje) ale naprosto s tebou souhlasím a nemůžu jinak *

pozorovatel
22. 08. 2004
Dát tip
Díky!

pozorovatel
02. 08. 2004
Dát tip
Kdybych to zobecnil, pozbylo by to na subjektivitě. Jde o myšlenku zabalenou v levnym papíře. O homosexualitě tvrdim, že tu byla dřív než člověk... tak proč by nebyla normální? btw. o lesbách jsem už taky něco napsal - taková miniatura.

Aaria
14. 07. 2004
Dát tip
Škoda jen, že ženy o své kráse nechtějí slyšet, nechtějí ji věřit, ačkoli pro ni žijou....ačkoli chtějí být krásné, některá pro sebe, jiná pro okolí... ale žádná není spokojená. Je to smutné.

Sabinka
04. 05. 2004
Dát tip
*-)

pozorovatel
20. 04. 2004
Dát tip
Pravda. Jen někoho takového najít...

Anonymka
18. 04. 2004
Dát tip
Když tak nad tím přemýšlím, myslím, že v každém z nás se skrývá něco jako malinký poklad a čeká jen na to, až bude někým objeven. Některý však má tu smůlu, že jeho objevení je zároveň jeho zničením. Člověk by se ale neměl bát riskovat a někomu, komu důvěřuje, prozradit, kde ho hledat. Protože co s pokladem, když ho nikdy nikdo neuvidí... (Jenže riskovat je někdy hodně těžký...)

pozorovatel
16. 04. 2004
Dát tip
Závisí to na obou. Máš naprostou pravdu. Když ovšem ta žena ví, jak ukázat svou krásu... Krásné na ženě může být snad cokoliv(záleží na muži, co si vybere). Škoda, že jsi anonym...

pozorovatel
12. 04. 2004
Dát tip
Krása je velmi široký pojem... Ať si hlavně čtenář najde to své. Až si vzpomeneš, co napsal Bukowski o vzhledu, tak dej vědět. Něco jsem od něj už četl...

pozorovatel
10. 04. 2004
Dát tip
No, pořád lepší než kdyby si je nestříhala vůbec. Jsou holky, kterým bych klidně i ty nechty okusoval za ně... Jinak chyby na ženách mohou být tím nejkrásnějším, co mají...

pozorovatel
09. 04. 2004
Dát tip
Digero: Jo. Např. téměř každý pasák ovcí byl zoofil. Co měl taky dělat? Tolik ovcí, žádná ženská...

A co holky s okousanými nehty? :-(

pozorovatel
09. 04. 2004
Dát tip
Na nohách nebo rukách?

Ok, nejdřív na rukách...

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
Tak už jen čekat a potkat toho muže :-) Co když ho žena nikdy nepotká?.... (to mam zase světlou budoucnost:-/) ...

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
Jasně, že nějakýho muže potkáš:-))), ale jestli bude tím pravým, nevim:-( Asi ne. To mě občas připadá, že lidé milují jen své sny. (Teď ale nevim, jestli to je dobře nebo špatně) Jinak: Každý muž je krásný(Já taky:-)... takže máš docela velký výběr...

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
No když to tak říkáš, vlastně asi ani žádnýho potkat nechci...:)) Ne každý muž je krásný... pedofilové, voyeurové a masoví vrazi nejsou vůbec pěkní.....

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
:-)))))) Ale oni mají krásu. Jen jí přes všechno to zlo nevidíš. A co když jsou takový právě proto, že se nenašel nikdo, kdo by jim jejich krásu ukázal... a nebo taky možná ne...

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
a nechcu a nechcu :)) Podle mě jsou tihle lidé zvrhlí už od mala, to se nestane jen tak ze dne na den, že provedou něco tak odpornýho. A jako děti museli zažít lásku - mateřskou.... Vždycky se najde člověk, kterej v tom druhým vidí krásu....... oni jí podle mě nemají... co je krásnýho na ulisném úchylném uslintaném pohledu?.... Já nevim, asi kecam z hladu........ :-)

Digero
08. 04. 2004
Dát tip
Jojo, ale také platí, že u některých žen tu krásu najdem rychleji.

pozorovatel
08. 04. 2004
Dát tip
Digero: Přesně! Oni tu krásu jen zahnali do kouta. Moc v úchylácích nevyznám, ale řekl bych, že za jejich výskyt si můžem samy nebo spíš naše společnost. Dalo by se říct, že to jsou oběti společnosti, kteří se nedokázali ubránit či se už narodili s vlastnostmi pro úchylnost. Lze je litovat a lítost má blízko k lásce. Kdybys znala jejich život, tak je třeba litovat budeš... To ale už taky kecám z hladu, protože moc úchylů neznám:-)

Nicollette
08. 04. 2004
Dát tip
jo, to je rozumný cos napsal... děláš čest své přezdívce a já sem už moc utahaná, abych ti mohla odporovat :-))

Digero
08. 04. 2004
Dát tip
Pozorovatel: Podle mě za uchyláky může volný čas, když člověk musí dvanáct hodin denně vláčet pluhy má jiné starosti :-) Úchyláci nejsou produktem dneška, viz starý řím a jeho císařové. A nakonec už Shakespeare psal "Tolik podob lásko máš, že se sama sobě ani nepodobáš." :-))

Mnauprsk
07. 04. 2004
Dát tip
Taky se říká: po deseti pívech je každá pěkná.

xxxsoul
02. 04. 2004
Dát tip
Velmi výstižné... líbí se mi to... ale možná bych to použila universálněji, a to, že: každý člověk je krásný a je na druhých, aby tu krásu objevili...... Tipek:)))*

pozorovatel
02. 04. 2004
Dát tip
Původně to mělo být jen pro ženy. Na muže jsem ani nepomyslel:) Ale s odstupem času s tebou souhlasim a jsem za to rád:))

Adam_G
22. 03. 2004
Dát tip
S dovolením Tě budu citovat:o). Nelze, aby si mužskej o každý ženě myslel, že je krásná. On tu pravou a hlubokou krásu té ženy objeví jen občas, u těch pravých. I ve skrývání spočívá část ženské krásy.

pozorovatel
19. 03. 2004
Dát tip
Adam G: Moc dobře shrnuto. Nejde než s Tebou souhlasit. Ale řeknu ti, že je občas fuška tu krásu najít. Některé ženy totiž svou krásu nepochopitelně skrývají. Díky!!!

pozorovatel
19. 03. 2004
Dát tip
Moc se v broukách nevyznám:( Tak to jsem rád, že souhlasíš:)

Adam_G
18. 03. 2004
Dát tip
Pišta Hufnágl Souhlasím, hádky nic nezmění na citátu. Pompejus Tip za Tvoji kritiku. Moudrá slova. Dont_worry Ženy opravdu "rejou" v nějaké hloubce a často bývají zklamaný. Z čehož mnohdy vznikne povrchnost. Ikdyž nechtěná samozřejmě. Pozorovatel Přikláním se k Tvé pravdě o rozdílnosti mezi mužem, ženou a vztahem vůbec. Ale Tvůj citát se týká i dalších sfér (nejenom zamilovanosti ke které zdejší kritiky sklouzávají nejčastěji) Pozorovatel + Dont_worry Vy a vaše kritiky jste zdárným příkladem výše uvedeného citátu. Bez urážky a s humorem prosím. StvN Pěkná slova 815_0 Moudrá slova Sicco Tobě tip. Skip To jsme my. Šišinka souhlasím Pozorovatel Tobě tip největší.

Adam_G
18. 03. 2004
Dát tip
*

Šíšinka
21. 01. 2004
Dát tip
Chtěla bych být objektem objevování Pompeja. Hmm. A díky za každého muže, který přijde na to, na co jsi přišel ty pozorovateli. tipík

pozorovatel
21. 01. 2004
Dát tip
Dík! Ještě v praxi by to chtělo ale vylepšit.

Skip
08. 01. 2004
Dát tip
Tohle je strašně složité téma a názorů může být spousty. Jak jsi říkal, bylo by lepší si sednou a popovídat si o tom. Argument by střídal argument a ani pak by se asi k nějakému jasnému náhledu nedošlo.

Nemám rád citáty. Kromě toho - někteří lidé jsou vážně odporní - tam uvnitř - bez ohledu na pohlaví.

argo
01. 01. 2004
Dát tip
dobrý - je jen na muži aby ji objevil -naprosto souhlasim...neb muž je ze své přirozenosti ji objevit tam, ksde ji žena dávno spatřila...

Ikru
21. 11. 2003
Dát tip
Pravdu díš, jen tu krásu objevit:-)

:-) pěknej citátek. Někde jsem četla ještě takovej podobnej s tou krásou (pardon nevím kdo ho stvořil) a byl takhle : "KRÁSNÉ ŽENY PONECHME MUŽŮM BEZ FANTAZIE" No nic. Jen jsem chtěla též trošku přispět :-)

Alíša
12. 08. 2003
Dát tip
pozorovatel-Tak to asi ne...každá žena,která jí meruňky není krásná..musím jí znát,samozřejmě chápu,jakou hloubku myslíte..jenom jsem,a to pardon,nečekala,že touhle hloubkou by se mohl zabývat čirou náhodou i nějaký muž..

sicco
06. 08. 2003
Dát tip
jenže nám mužům se vůbec nechce

StvN
05. 08. 2003
Dát tip
Nemáš důvod se zastávat žen. Píšeme o tom, že vás milujeme, i když třeba nefotíte do časopisů. Ten citát a naše poznámky se natýkají vzhledu ženy. Proč se zase hádáme a bere druhá tvrzení jako útoky?

WiruZ
05. 08. 2003
Dát tip
hmmm...moudre...

815_0
05. 08. 2003
Dát tip
Pravda - škoda něco dodávat :-) poukazuje to na to, jak jsme mi hloupí a vybíraví...:-( A - to je dobře, protože to bysme si měli uvědomit všichni :-)

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
Láska. Skvělá kritika. Jsi docela moudrý na svůj věk(to je obrovská poklona). Proto se mi taky líbíš. Já jsem autor. Je možný, že nejsem první, ale odnikud jsem to neopsal. Čestně. Alíša: StvN má myslím pravdu. Mám dojem, že nechápeš, jakou krásu tu myslíme. Přečti si třeba kritiku Pompejuse. Tak jak si popsala svůj pohled na krásu ženy si i já myslím, že je to povrchní. My tu píšeme o hloubce, kterou je jen velmi těžko zahlédnout. Samozřejmě tu byla zmínka i o ženském úsměvu, ale za tím se toho schovává ještě mnohem víc. Jak tak o tom přemýšlím, tak si i já myslím, že ženy v tom jsou povrchnější. Nemyslím to však ale záporně. Mám takový dojem, že se to totiž výborně propojuje, i když to ten druhý moc nechápe. Ať tu jakoliv píšu a snažím se to objasnit, tak stejně vím, že o tom vlastně moc nevím.

Když mi odtud chodí avízka...tak...něco napíšu, taky proč ne, že? Nevím, jak bych to okomentovala, abych se zastala, nás žen. Možná tím, že Pompejus, jak sám podotkl nejdřív vidí "kozy a zadky" a pak někdy, jak blesk uvidí jednou víc. Tu zmiňovanou "krásu". Asi proto si jí váží víc. A my holky? My tu krásu hledáme pořád, rejeme se v nějaké hloubce a jsme pořád zklamaný, když nic neobjevíme. Možná proto dáme potom zavděk nějakou povrchností. Doufám, že jste mě pochopili a nebudete trhat za každé slovo...

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
A stejně tě trhat budu. To Pompejus nenapsal! Já myslel, že je to jasný, ale jak je vidět, tak ne, za což se omlouvám. Já tedy nejdřív vidím tělo a pak teprve to ostatní. To je snad, připusťme si, normální, ne? Něco jiného by bylo, kdybych u toho zůstal a nepátral dál. V tom si myslím, že jsou muži s ženami ještě na stejno. Pak se ovšem rozlišují a svého druha poznávají rozdílně a jak už jsem napsal, tak si nemyslím, že jsou v tom mužský lepší nebo horší. Dotaz: - Co myslíš tou hloubkou chlapa? V každým, v naprosto každým ta "krása" či hloubka je. Pokud jí nevidíš, tak buď špatně hledáš nebo ti to není souzenou vidět(to samozřejmě zaléží i na tom klukovi, jestli ti to povolí vidět) "Možná proto dáme potom zavděk nějakou povrchností," fuj, to mi vadí. Zní to jako by ten vztah nebyl ničím. "zavděk" brrrrr. Doufám, že jsi to nemyslela tak, že to vezmeš zavděk a začneš s ním chodit jenom pro tu povrchnost. Myslím si, že holka se do kluka, kterýho vůbec nezná, zamiluje mnohem snáze než kluk. V tomto případě se to dá jasně nazvat povrchním. Dokonce si dovolím napsat, že se snáze zamiluje do neznámýho kluka než do toho, koho výborně zná, protože si ho bude moc idealizovat podle sebe. To kluk se spíš bojí holky, kterou nezná. Tohle je rozprava na hodně dlouho. Na to si chce někam sednout a vyříkat si to přímo z očí do očí. Uf, jsem z toho už unavenej. Mám dojem, jakoby tam každý viděl jenom to, co chce.

Příště se neozvu - fakt. Radši začnu citovat, aby mě nikdo nemohl nařknout, že to celé překrucuji."Uf, jsem z toho už unavenej. Mám dojem, jakoby tam každý viděl jenom to, co chce." A není to o tom? Nebo snad chceš, aby všechny pojmy byly jasné a předem dané? To máš jako s básněmi - čtenář se nemusí ztotožnit s autorem, přesto v tom nalezne něco pro sebe...tak i v téhle diskuzi. "Myslím si, že holka se do kluka, kterýho vůbec nezná, zamiluje mnohem snáze než kluk. V tomto případě se to dá jasně nazvat povrchním. " S tím vůbec nesouhlasím. Přece až takhle nemůžeš rozlišovat holky a kluky. Slepice a kohouty. To je na lidech, na jejich povahách, jestli to takhle chtějí. Někteří se nechtějí seznamovat vůbec a bojí se vždy, ať to je holka či kluk. Vzdávám se. Jestli mě chcete trhat, poslužte si, ale avízka radši už ne, je to možná zajímavá diskuze, ale por mě už ukončená. P.S.: Já jsem zase nenapsala žádné spojení "hloubka chlapa" bylo tím myšleno, že do vztahu se vrháme jako nějaké princezny, kdy se mužští otevřou ajko knihy a bude se filozofovat. Většinou to tak není. Píšu většinou... A jak vidím, jsme už dávno mimo rámec citátu. Pěkný dny.

pozorovatel
04. 08. 2003
Dát tip
K tomu prvnímu bych měl výhrady(nevztahovalo se to k citátu), ale s tou myšlenkou a vlastně i s celým souhlasím. S druhou reakcí a mojí citací taky souhlasím. Nechal jsem se trochu strhnout. Chtěl jsem uvést jasný příklad, ale je až příliš radikální a vyznívá záporně pro ženy. Poupravil bych to ještě, ale nemyslím, že je to za potřebí. Ostatně si o tom už napsala sama. Se závěrem souhlasím. Pochopil jsem. Trochu to trvalo. Ta dizkuse tomu hodně pomohla. Není to jednoduché. Vím, jak to myslíš. Jsou různý pohledy na jednu věc, která ale stále zůstává stejnou bez ohledu na naše názory(je to srozumitelný? Je pozdě večer a mě to už moc nemyslí). Asi bych měl vždycky nějaký ty výhrady. Příště se ozvi - fakt. Měj se, promiň a díky.

StvN
03. 08. 2003
Dát tip
Alíša - o tom to neni, ženský maj na krásu jiný měřítko, dokonce si dovolim tvrdit, že povrchnější než muži Pišta - ano, ano, ten nevinný pláč

Alíša
03. 08. 2003
Dát tip
StvN- to si nemyslim,to je pěkná blbost

StvN
03. 08. 2003
Dát tip
Proč myslíš?

Nehádejte se, krasavci a krasavice !!!!!

StvN
03. 08. 2003
Dát tip
Nebo co?

Pompejus
03. 08. 2003
Dát tip
Tohle se mi jako citát líbí, jen mi tam chybí autor. Je to pravda, žena je krásná a muž si ji často neváží, nebo jen málo. Je mi občas smutno, když ve škole slyším narážky na kozy a zadky, tohle si podle mě ženy nezaslouží. Každá je krásná a pokud si člověk dá práci a začne hledat hlouběji tak zjistí, že je to ještě lepší, než čekal ve svých nejtajnějších představách. Možná před měsícem bych tohle nenapsal. Ale začal jsem podrobně zkoumat a výsledky mého výzkumu jsou více něž překvapivé. Jakmile objevíte skryté klady, jako by se vypařily zápory. Každá žena má duši a ta je to nejkrásnější co na ni můžete vidět. Stačí jen nahlédnout o duše, ne mezi nohy. Abych nezapomněl, autor tohohle má u mě TIP.

Alíša
02. 08. 2003
Dát tip
Nesouhlasim,každá žena je nádherná..to ano,když pláče,směje se,hladí tě po dlani,nechává se hladit,když spí,jí meruňky,žena je vždy nádherná,ale já nejsem muž a tu krásu jsem taky objevila.Takže s tebou nemůžu souhlasit.Není to jen na muži.

pozorovatel
02. 08. 2003
Dát tip
Bral jsem to pouze z pohledu muže, protože muž jsem. Z ženského úhlu bych si to nedovolil. Já jsem tímto hlavně myslel, že ta krása mnohdy schovaná v ženě, přilákává opačné pohlaví do vzájemného vztahu. Nelze, aby si mužskej o každý ženě myslel, že je krásná. On tu pravou a hlubokou krásu té ženy objeví jen občas, u těch pravých. Chtěl jsem jít hlouběji a nepsat jen, že všechny ženy jsou krásný jen proto, že já jsem chlap a k pokračování života potřebuju opačný pohlaví.

Keetch
02. 08. 2003
Dát tip
A pak nás ženy mají za proutníky :-(

StvN: A když pláče, to je snad ještě křehce půvabnější.

Imagine
01. 08. 2003
Dát tip
Krásné a při tom jasné, uctivé...moc pěkný

pozorovatel
01. 08. 2003
Dát tip
Krásná je i tvoje kritika. Díky moc.

U citátu je velmi, velmi těžké být originální......

KayTee
31. 07. 2003
Dát tip
;o)

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Don´t_worry: Když já nevim. To bych asi to opačné pohlaví musel mít, ale myslím, že ano. Pišta_Hufnágl: Tím myslíš, že to není originální? Já nevim. Mě to příjde tak nějak asi normální.

Mě to přišlo jako nic nového pod sluncem.

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Tak to je vlastně dobře, ne? Nejlepší je, když něco objevíš a zjištíš, že už to znáš přeci delší dobu. Literárně to ale asi moc dobrý není.

Yfča
31. 07. 2003
Dát tip
Něco významově podobného už jsem kdysi někde četla... ;o))

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Sakra, já nikdy nebudu první!!! :(((

Yfča
31. 07. 2003
Dát tip
:o)))

StvN
31. 07. 2003
Dát tip
Stará a známá věc, stará a známá pravda. A já dodávám, že každá žena je krásná, když se směje.

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Jo, jo. Je to krásný. Já jsem tak šťastný, že to všichni znaj.

StvN
31. 07. 2003
Dát tip
A kdo nezná, raději sem nic nepíše. Je jich víc.

pozorovatel
31. 07. 2003
Dát tip
Ano.

Jde tenhle citát použít i na opačné pohlaví? Jinak - pravdu díš...

kaktusik
31. 07. 2003
Dát tip
Snáď to platí aj obecne ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru