Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

_?_?_?_

10. 08. 2003
2
0
1104
Autor
Sihája

Mé vyznání

Odkud znám lásku? Jen z filmů, z knížek

Na hřbitově až bude stát můj křížek

Pak na něm bude věta stát:

 

 

Zemřela aniž mohla milovat


Přeno
30. 01. 2005
Dát tip
Jsou tři možnosti: buďto jseš optimista, lásku potkáš a optimismus byl na místě. Nebo jseš optimista, lásku nepotkáš, ale aspoň ses tím celej život neužírala. Anebo konečně jsi pesimista, a budeš se užírat tak jak tak. Tak si vyber... ;)

Armand
25. 08. 2003
Dát tip
Sihája: ne možná, určitě. Kdo jiný je Bohem, když ne ty?

815_0
24. 08. 2003
Dát tip
:-)

Sihája
23. 08. 2003
Dát tip
815_0: Díky za kritku. Armand: Možná?

Armand
21. 08. 2003
Dát tip
Sihája: "Já sem nihilistka beznadějná a bez naděje." :))) hmmm.. to je dost blízko od druhého extrému: optimista s nebetyčnou důvěru v dobro a štěstí :) Tak doufám, že se dostaneš v nihilsmu tak daleko, abys plynule jednoho dne zjistila, že jsi se narodila pro štěstí, které je veliké jako modré nebe ☼ Se mi přihodilo, tak dávám k dobru :) .-)

815_0
20. 08. 2003
Dát tip
( : Vyššímu číslu ? No dobře... Dík : ) Je to opravdu povedený a pravdivý dílko... Nejsmutnější je, že tohle by si mohli napsat na hrob všichni - je to tím, že nám režiséři cpou tak našláplý filmy, že člověk jen žasne, jak hluboká je Láska těch dvou, jak obětavý jsou všichni,... Člověk si pak už obyčejný Lásky ani neváží...: ( A - to je špatně... Jasně - každej touží po Lásce (skoro) - Ty, já i spousty dalších - ale - bojím se, že v týhle době hodně lidí přebírá (včetně mě)... No nic - teď jsem se asi dost zbytečně a hloupě rozepsal - vlastně chci jen říct - dík za avi, dík za tu pěknou diskuzi, co se tady rozjela, dílko do klubu a TIP i mezi nejoblíbenější : )

Nebude to taková tragedie, jak ji vidíš. Věřim, že život každýho naučí čemu třeba. Pokud se necítíš šíleným vědcem, tak nezemřeš sám, určitě ne.

To by byl smutnej konec, věřim, že ve skutečnosti tomu tak neni. Líbí se.

Sihája
17. 08. 2003
Dát tip
Ale asi bude.

Copak jsi tak chladná, že nedokážeš nic milovat? Tomu nevěřim.

Sihája
17. 08. 2003
Dát tip
Asi nejsem chladná, ale někdy mám pocit, že lidi kolem se bojí přijít blíž(obrazně řečeno).

To já znám samý takový, který by tě nejraději rozpitvali a rozřezali na kousíčky. Je ti doufám jasný, že to, jak se k tobě lidé chovají, pramení z tvého postoje k nim.

Sihája
17. 08. 2003
Dát tip
To mi je až moc dobře jasný. Některý by chtěli blíž, ale zrovna ty já nechci mít blízko. To je jeden z hlavních problémů, jsem hodně vybíravá.

To je dobře. Vybírej a přebírej. Zkoumej, experimentuj. S dovolením pošlu avízo jednomu vyššímu číslu.

Sihája
17. 08. 2003
Dát tip
S dovolením.

Jony
11. 08. 2003
Dát tip
no...něco mi to říká, ale přesně nevim na kterym hřbitově jsem to slyšel...asi se mi to zdálo

Mathew
10. 08. 2003
Dát tip
docela nuda

Sakurka
10. 08. 2003
Dát tip
zajímavé....ale příjemně hezké:o)

Armand
10. 08. 2003
Dát tip
Ujišťuji tě, že se silně pleteš, to na šírém poli bude křížek stát a bude sám, jen s hejnem vran, a ty, milována, budeš jiné milovat. .-)

Sihája
10. 08. 2003
Dát tip
TrapanŠmírák: :o) sleeping_beauty: Nevím. Prostě si ráda hraju. Mathew: Je to tvůj názor. Já to psala, když sem měla depku(zase). Sakurka: Díky. Co dodat. Armand: Děkuju. Vážně moc. Optimisto. Já sem nihilistka beznadějná a bez naděje.

Mathew
10. 08. 2003
Dát tip
v pořádku, z depky je potřeba se vypsat - a když to navíc ještě za něco stojí, tím líp - a když ne, aspoň se ti udělalo líp ( doufám )

Bernadeta
10. 08. 2003
Dát tip
nesmíš se toho tolik bát vždy't slyšíš - křížek s hejnem vran - Ty poznáš co je to mít rád být milována milován

Však to se změní... ;o) Eščes nepotkala mne... :o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru