Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytečná modlitba

24. 10. 2003
0
0
942
Autor
Tinwe

dlouho se mi nechtělo sem tohle dilko dat...tak me trochu setrte .-)))

 

 

Jak  v kostele poklekám

A k prosbě slzy liji

Slova z úst svých vyvlékám:

„Žij, jako já žiji!“

 

K rajským Boha uším

Modlitba má vzlétla

 Místo odpovědi mlčí…

Což horší je než kletba

 

Tak můj pán se otočil

Svými zády ke mně

Pláč můj půdu promočil

Vstát chci z chladné země

 

To nejsou slzy z očí!

 To krvácí mi srdce!

Mráz do těla mi vkročil

K zemi padám prudce

 


Tinwe
13. 02. 2005
Dát tip
jo, tak to mohlo bejt dobry.. je fakt ze by to dilko melo docela janij naboj kdyby bylo tak jak si ho cet :-) budu premyslet o prepracovani .-)

šňupálek
05. 02. 2005
Dát tip
ja se fakt moc omlouvam, vim že je to nevhodne, ale ja se musim podělit - jak sem to čet, v takový spešl náladě, tak sem trochu přeskočil (kus řádku a písmenko) a ten vytlem (u pc v tiche knihovně) ve treti sloce kdy se pan zady otočil a zemi pomocil...to si nedovete predstavit...

šňupálek
05. 02. 2005
Dát tip
napodruhy cteno, kdyz vím, ze to neni o curani ... emotivni...velmi emotivni...este jednou se omlouvam, ale ja ty svoje myslenky neumim krotit a jestě to pak, ja debil, napisu...

Sněžka
30. 04. 2004
Dát tip
Až se takhle budu k někomu modlit, taky by mu mělo krvácet srdce. Musím uznat, že mě hned tak něco nedojme a nenadchne, tentokrát se to stalo! Tinwe... pochvalné hmmmmm...

Lancelott
01. 01. 2004
Dát tip
Jen modlit se...nestačí:o( Tvůj Bůh ti může pomoci, ale ty to musíš vykonat:o)

Tinwe
01. 01. 2004
Dát tip
Zkuste si vsichni pod tim bohem predstavit neco jinyho, nez krestanskyho panaka! :-))))) ale dekuju :-)

Tinwe
29. 10. 2003
Dát tip
abych to tak vysvetlila, neni to tak uplne modlitba pro opravdovyho boha...spis pro myho osobniho, a tam se nedostala :-)))) ale diky!!

beda
24. 10. 2003
Dát tip
Všechny modlitby dorazí "K rajským Boha uším" a že "Místo odpovědi mlčí…" ? To je možná zkouška opravdovosti naší víry. Měj se hezky. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru