Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vražda

26. 10. 2003
3
0
1103
Autor
luckamin

Podotýkám, že to není z vlastní zkušenosti. To jen kluci od nás z kapely chtěli, abych napsala taky někdy něco drsnějšího.

&&DRACULA_&&26.10.2003&& :-)) Proč by to měla být zrovna vražda ? pro někoho je kousnutí do hrdla věčné osvobození....*
luckamin
11. 03. 2004
Dát tip
Zrovna včera jsme tuhle píseň hráli s kapelou na koncertě v klubu Klamovka a museli jsme jí pak zahrát ještě jednou na přání diváků, měli jsme z toho docela radost.

kubjin
23. 02. 2004
Dát tip
Jako myšlenka, nebo názor by to slušně obstálo, ale text? :o1

UfoTofu
04. 11. 2003
Dát tip
je to tak trošku blbost, no

KayTee
26. 10. 2003
Dát tip
zajímavé *

815_0
26. 10. 2003
Dát tip
no - zvláštní dílko - jako text písně JO - líbí se :-) Závěr fajnky - i když některý obraty se mi tam zdaj trošku "navíc" a zbytečný - i když - to by asi platilo spíš, kdyby to byla báseň - protože a jelikož tradiční "kapely" musej mít delší texty - ačkoliv ne tak našlapané - jen aby měli "co zpívat" - osobně preferuji mnohými nepochopené až zatracované moderní umění :-) Ale - to je věc názoru - Tvůj text jako celek si TIPík zaslouží :-)

Movsar
26. 10. 2003
Dát tip
tak to je fakt text jak blázen. koncntrovaná blbost. ještě, že je to tak krátký a nlidi tu neztratí moc času.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru