Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vydat knihu???

29. 10. 2003
6
0
3097
Autor
Smailinka

Rozhodla jsem se, že vydám knihu, prostě jen tak, pro své přátele, pro lidi, které to zajímá...jenže všichni říkaj, že dnes se spíše básničky píšou než čtou....žádná podpora, i vy, kdož zde kvalitně píšete, můžete říct, ta holka na to nemá...ale já si budu stát za svým, protože pak to bude jedna z mála věcí, kterou sem vážně dotáhla do konce...

 

S bolestí na srdci opravdu pochybuju, že když to pošlu do nějakého nakladatelství, že se tam najde někdo, kdo to přečtě a když opravdu ano, že se najde někdo, kdo by byl ochoten do toho dát peníze a svůj čas...

 

A TAK SE PTÁM, UŽ JSEM SLYŠELA O LIDECH(ŠPÍŠ TISKÁRNÁCH?)KTEŘÍ JSOU OCHOTNI ZA NĚJAKÉ PENÍZE(PÁR TISÍC)VÁM TU KNIHU VYDAT A POSTARAT SE O ODBĚR, no nebo aspoň vydat...a já se tedy ptám-VÍTE O NĚČEM?


Litochowitz
05. 10. 2005
Dát tip
...a vo me nikdo nic nerekne:-(...

crayfish
05. 10. 2005
Dát tip
Litochowitz: protože ty to nepotřebuješ. :-) Viz Prameny srdce... A vůbec.

Litochowitz
05. 10. 2005
Dát tip
...tak ja zas nic, no dobre.....tak dik:))

crayfish
04. 10. 2005
Dát tip
Miroslávku, Miroslávku. Sleduju tě od ledna 2001, kdy jsem na Písmáka přišel. Jsi pořád stejnej pitomeček, jako na podzim 2003, kdy jsi napsal výše uvedený cancy tadyhle Smailince?! Na Písmáku tě berou jako poloboha a já to docela chápu. Ty nebudeš nikdy Umělec, na to nemáš srdíčko, ale jen chladně kalkulující matematicko-informatickej analytickej mozek. Produkuješ precizní poezii, to ti nikdo nemůže upřít. A protože seš inteligentní muž, víš, že nikdy umělcem nebudeš . To tě pěkně sere, ačkoliv to nikdy nikomu (ani Viovi :-) ) nepřiznáš. Proto rozséváš tyhle svý moudra v naději, že aspoň tady na Písmáku tě neprokouknou. Bohužel. Zdejší Básníci a Spisovatelé ví svý, patolízalové tvýho ražení ne. Ti budou vždycky pochlebovat lidem, jako jsi ty. Lyrickým kombinatorikům, bohužel s darem dobré argumentace. Nevím, jak tahle iniciativa Smailinky dopadla, jsou to dva roky zpátky. Vím jen, že mi připomněla osud spousty mých kamarádů, kteří šli hlavou proti zdi, až ji nakonec prorazili. Mluvím o lidech, který znáš, o kterých jsi slyšel, jejichž knihy a sbírky čteš, na jejichž filmy se koukáš.Protože to tak cítili a nemohli jinak. Jsi jiné krve, Miroslávku. Tohle prostě nepochopíš. Nedělej ze sebe furt idiota, škodí to hlavně tobě. Za avíza těm, kteří o ně nestojí, se omlouvám.

HawkV
19. 11. 2003
Dát tip
Ohledne vydani knihy nemam znalosti, ale vim ze dnes existuje uz jeste jedna moznost a myslim ze oni spousta z vas jiste take slysela. Jelikoz se dost pohybuji ve svete netu a PC. Je tu moznost vydat knihu z pomerne nizkymi naklady samozrejme zalezi na osobe jak to chce udelat mluvim tak zvane o knihach v elektronicke podobe. Vetsinou se jedna o soubory typu PDF ma je nasvedomi firma Adobe. Vlastne si tu knihu udelate doma na PC samozrejme nic neni tak jednoduche jak vypada. Berte to jen jako zminku vetsina z vas asi nebude moc uznavat knihy vydane v elektr. podobe. Ale je to dalsi moznost. Otazka distribuce je ohledne el.knih jednoducha mame preci svetovo elektronickou dalnici vsichni ji jiste znate. (internet)

Medjídek
19. 11. 2003
Dát tip
ASI NEJEDNODUŠŠÍ JE SI KNIHU SAMA VYSADIT...TO BY S POČÍTAČEM NEMĚL BÝT TAK VELKÝ PROBLÉM A VYTISKNOUT NA TISKÁRNĚ. PAK JE OTÁZKA VELIKOSTI NÁKLADU...ZDALI ZVOLIT KOPÍRKU A ROZKOPÍROVAT (TO MÁ SMYSL OKOLO 100 - 200 KS), SEŠÍT SEŠÍVAČKOU A MÁŠ SAMIZDAT. V PŘÍPADĚ VYŠŠÍCH NÁKLADU VÝJEZD Z POČÍTAČE NA PAUZÁK A JE NUTNO POČÍTAT ŽE TISKOVÁ DESKA B2 STOJÍ CCA 100 KČ(TAM SE TI VEJDE 8 X A4 A ARCH PAPÍRU 80 BO STOJÍ VE VELIKOSTI B2 CCA 0,80 KČ. PRÁCE TISKAŘE I S ODVODY CCA 100KČ NA HODINU A NĚJAKÁ TA KNIHAŘINA...KDYŽ POŠLEŠ ROZSAH, BAREVNOST. PAPÍR ATD. DÁ SE TO SPOČÍTAT PŘESNĚJI ALE SPÍŠE SE MI TO ZDÁ NEREÁLNÉ. PAK JSOU VARIANTY SPOJIT VÍCE LIDÍ DOHROMADY, KDYBY TO BYLO VÁŽNÉ MYSLÍM ŽE BY ŠLA I UDĚLAT CENA KDYBYCH SE DOHODL S MAJITELI TISKÁRNY A TŘEBA ZADARMO TO ŠEL VYTISKNOUT V SOBOTU V NEDĚLI. ALE MATERIÁLOVÉ NÁKLADY ZŮSTÁVAJÍ STEJNÉ S TÍM NIKDO NEHNE...NERAD TI KAZÍM ILUZE AHOJKY...

tak jsem vše pročetl celkem se zaujetím - tohle dílko prosím nemaž, je tu pár dobrých iformací !! Bohužel musím ve všem souhlasit s Miroslawkem - já sám jsem si už dvě sbírečky vydal na vlastní náklady...O tom že bych je dal do distribuce či tak jsem ani neuvažoval- to je bez smyslu. Tož tak...Přeji štěstí ať se pokusíš o cokoliv...

sicco
05. 11. 2003
Dát tip
to zly: s tím člověkem z článku bych si chtěl sednout na pifko. Jen se obávám, že bych mu měl strach cokoliv říct. Je opravdu málo lidí, kteří to maj v hlavě tak srovnaný.

Lakmus
05. 11. 2003
Dát tip
Jo zkus vykrást tu banku, když nic jinýho, získáš slušnej námět.

Zly
04. 11. 2003
Dát tip
Zajímavý článek (i na tohle téma) jsem našel v http://www.postmodernirevue.cz/, rozhovor s Emilem Haklem. Doporučuju.

sicco
03. 11. 2003
Dát tip
Tahle zpráva je pro všechny nešťasné autory, kteří se pokouší cosi vydat. Možná se brzo objeví velmi snadný způsob, jak na to. Internet je světem bez hranic, světem neomezených možností a tak se nedivte, že internet Vám v brzké době nabídne nejslechčí způsob nákladu. Existuje lit. server http://www.palmknihy.cz/www/knihtisk.php, kde se začínají nabízet scifi knihy vydávané v kusové výrobě. V blízké budoucnosti si však budete moci vybrat své oblíené autory a oblíbeé povídky, básničky atd. atd. a ty si pak nechat vydat. Takže stačí aby autor svá dílka nabídl serveru a že je tam už nyní toho spoustu a po čase si je nechat vydat a nechat poslat. Odebere si tolik kusů kolik chce a ty pak rozdá přátelům. Zkrátka blízka se na dobré časy. Smailinko držím palce a až to bude na světě, tak se ozvi. Snad to bude trvat nejdíle klasických devět měsíců.

Zly
03. 11. 2003
Dát tip
Smajlinko, myslím za á) že vydat knihu je chvályhodné a správné a chceš-li, nemělo by tě nic odradit Teď v bodech, plus odhadované náklady: 1.) Texty by měly projít jazykovou korekturou. Najdi někoho, kdo s tebou probere otázky stylu, vychytá nepřesnosti, jazykové nečistoty, špatné vazby apod, chyby v syntaxu, probere obsah sdělení. Možná se ti zdá všechno v pořádku, ale při podrobnějším zkoumání se obvykle najde v textech neuvěřitelné množství chyb. 2-5000,- 2.) Možná je vhodné nechat texty posoudit řekněme zralejším kolegům. Nemám na mysli středoškolského učitele češtiny a dějepisu, nebo kamaráda, který hraje v kapele a jeho texty se ti líbí. Na literárním kolbišti se překvapivě potuluje celá řada lidí, kteří ti zvládnout vypracovat něco jako lektorský posudek. Nebude to zadarmo, ale každá legrace něco stojí. Takhle se alespoň dozvíš, v jakém kontextu by tvoje tvorba mohla být vnímána a řekněme jakého stupně zasvěcení do těla té podivuhodné činnosti, zvané literatura, jsi dosáhla. 2-10.000 3. Neodradí-li tě ani lektorský posudek (druhý, třetí, pátý, desátý, stý) a jsi-li stále přesvědčena, že máš svou tvorbou co sdělit ostatním lidem, potažmo jsi-li přesvědčena, že svou poezíí, prózou, románem, povídkou tvoříš nějaký nový směr, trend, nebo alespoň re: k stávajícím, pak nezbývá než se do toho pustit. Vydání knihy je samo o sobě důležitým počinem. Autor by měl přinejmenším mít na paměti, že kniha je důležitým okamžikem nejen pro něj, ale pro celou literární obec. Bohužel, tohle pravidlo nepatří k nejrespektovanějším. (rozhodnutí je zdarma) 4.) Dál je to jednoduché. Knihu je třeba nasázet. Sazba je proces, který pomocí řady závazných typografických pravidel umožní vytvořit konzistentně působící publikaci. Dnes se provádí na počítačích, pomocí sw, např.: QuarkXPress, Adobe InDesign. V zoufalejších verzích sazby lze použít i textový editor. Ten však neumožňuje správné vyřazení a předtiskovou montáž. Tzn., že nevytváří separovací značky a barevné škály. Lze to obejít tím, že vyřazený dokument vytiskneš v takzvaném postscriptu, jazykem kterým rozumí zařízení zvané osvitová jednotka.. 7-40.000 Pochopitelně, tento způsob lze u malonákladových tisků obejít. Existují tiskárny, které dnes dokáží tisknout bez osvitů, litografií, přímo ze souboru. Jejich kvalita je však bohužel nevalná, snad s výjimkou Heidelbergů. Sazbu provádí sazeč. V typostudiích už dneska sedí většinou slušní odborníci s výtvarným vzděláním. Chválabohu. Takže poměrně snadno zvládnou zalomit osmdesát, dvěstě stránek a citlivě připojit ilustrace, fotografie, montáže.. Nejlepší je, když se knížky ujme nějaký výtvarník a vezme ji jako svůj projekt. Může kvalitu tvé knihy významným způsobem povýšit. Výtvarník: 10-15000 5.) Nasázenou knihu je potřeba připravit pro tisk. Malonákladové série, tj do 1000 ks doporučuji tisknout na malonákladových strojích. Od 1000 ks nahoru je možné použít ofsetové tiskové stroje. Kvalita je dobrá a není moc velký rozdíl, jestli necháš vytisknout 1000,2000 nebo 3000 ks. Cena za 2000 ks, 90 stran, 4/4, obálka karton, lepená vazba 100.000 Kč (studio, kde dělám, vydalo knigu pro děcka s obrázkama)(u čb textů 1/1 by to bylo o dost levnější) 6. Vytištěné papíry v tiskárně ořežou, vyskládají a svážou, nebo slepí. Doplní ražby, výseky a je hotovo. Zaplatíš fakturu a dodávka ti přiveze zabalené a ve folii zatažené knihy. Co s nima? 7. Můžeš je nabídnout do distribuce přes nějaké vydavatelství. Musíš počítat s 50% marží pro obchodoníka na krámě a 20% marží pro distributora. Ten bude ve svém vlastním zájmu vyžadovat další distribuční náležitosti: stojany s knihou, postery, boardy, dobrozdání od kritiků a podpůrný propagační program.Tj například šňůru autorských čtení, kladné recenze ve významných literárních časopisech a podobné hovadiny. Pokud je nemáš, obvykle knihu do distribuce nevezme. Zbývá dát ji do komise. To znamená, že musíš sama, nebo pomocí svých přátel oběhnout alespoň pět set prodejen. Tam ji nabídneš za doporučenou cenu. Dobráci, kteří ji vezmou alespoň do komise, ti ji zaplatí až poté, co ji někdo koupí. Pokud o knihu nezavadí nikdo déle než pět měsíců, pošlou ti ji zpátky. teď za bé) Trh s literaturou je skorem bezbřehý. Když si zajedeš na knižní veletrh, pochopíš víc jak funguje. Pro mne k zblití. Myslím, že jediným klíčem k vydávání knih je tyhle všechny předchozí věci mejby znát, ale nepotřebovat. Pokud jsi dobrý autor, stačí komunikovat, pravidelně své věci posílat nakladatelům a dbát, aby to nebyly nějaké pokusy, ale vážně míněné věci, schopné konkurence. Držím palce. Jednou to vyjde. Hlavně to NIKDY nevzdat :-))))

WiruZ
03. 11. 2003
Dát tip
zly: huuuu husty......to cloveka hned tak neco prejde:))))))

Zly
03. 11. 2003
Dát tip
nesmí :-)

Stinohlav
03. 11. 2003
Dát tip
WiruZ: ani ne, vitej ve strizlive realite. Nicmene vyse popsane se da IMHO vyrazne "zlevnit" pokud neni hned napoprve ocekavan / predpokladan komercni uspech. ~ Ta zakladni otazka je tedy asi jestli to ma byt "mikrovytisk" pro osobni potrebu (ja, pratele atd.) a nebo "naklad" (a jak velky) ktery by mel byt (mozna) "zpenezitelny" a hlavne "konkurenceschopny". ~ A konkurence je samozrejme tvrda jako vsude jinde kde je neceho moc :(

Smailinka
03. 11. 2003
Dát tip
o palmknihách už jsem slyšela a beru v potaz, děkuji jestli pak náš Kája Borovskejch tohle všechno znal, sakryš...řekla bych že nejdůležitejší informací je opravdu to, že to člověk potřebuje spíše znát...každopádně obrovské vřelé díky, moc mě to potěšilo(dnes po těžkém dni je to zvláště příznivé)...mám dvě možnosti začít studovat(později práci a s průměrným platem 15tisíc jednou možná) a nebo vykrást banku, pak je tady možnost na vše se vykašlat-což je velice NEREÁLNÁ možnost co se mé osoby týče...no a pak je spousta jiných možností, o kterých budu přemýšlet,...zatím jsem myslím u 1. a 2.bodu, i když né v tak kvalitních měřítkách, prostě hledam názory, chyby, alternativy atd atd každopádně milionkrát děkuji, protože jsem tohle přesně potřebovala-něco čeho se budu moc držet, co budu moc obcházet...díky, díky díky, budu ti do smrti vděčná/líbat špičky u nohou/a já nevim co ještě...snad bude stačit, že to dokážu;)...ještě pořád věřim...

WiruZ
02. 11. 2003
Dát tip
chybicka se vloudi:) jo jasne dam vedet:)))))))))) to bude trhak:)!!!!!

Smailinka
02. 11. 2003
Dát tip
Je to asi takhle, právě prodělávaj moje dílka tvrdou cenzuru a předělávku, přece "nebudu na trh" se špatným zbožím!Už mám pár kontaktů(díky vám všem a mé přiměřené aktivitě), teď už jen zjištiji podrobnější informace... právě proto, že někde je to hodně o penězích to potřebuje trochu plánovat... Ozvala se mi kamarádka, co dělala nějakou výtvarnou(či podobnou)školu, že se jako hlásí do služby, což je prima;) No a všem kdo si sem chodí tiše číst nějaký ty rady(které se naštěstí trochu rozjeli, přeji hodně štěstí... a rebecce13 děkuju, musim se ale vylepšit, co.

Stinohlav
02. 11. 2003
Dát tip
Tak v kazdem pripade drzim (a asi nebudu sam :)) palce tobe i vsem ostatnim.

Morney
02. 11. 2003
Dát tip
Taky ti moc moc fandím. Přiznám, že taková myšlenka mě napadla už hodněkrát, ale pořád se na to jaksi necítím. Ale jsem moc ráda, že se tady našel někdo jako ty, takže vidím, že nejsem sama. Možná že časem se taky začnu pídit po detailech,každopádně už téď jsem chytřejší. Ještě jednou hodně štěstí přeju !! :))

Stinohlav
01. 11. 2003
Dát tip
Ano, ve vlastnim nakladu se ty ceny pohybuji v desitkach tisic, pokud clovek nema dostatecne zname (a i potom to neni task rozhodujici). ~ To co budes asi resit je pak velikost nakladu: tj. napr. 100/500/1000 vytisku pri urcite cene za kus (ktera se pak bude asi menit podle velikosti nakladu)..

WiruZ
01. 11. 2003
Dát tip
hele urcite te to udelej....ja si sem tam taky neco vytisknu a pak si to treba zalatam sam bilou bavlnkou:)))) to je ten spravnej underground:).....delam sem jednu sbirku o 5 vytiscich a rozdal to po znamych......kdo chtel tak si ji proste vzal....taky chci neco vydat, akorat v patek jsem dal kamaradce tu sbirku aby mi k otmu nakreslila oblaku tak uvidime:)

Hakim
31. 10. 2003
Dát tip
Vydat knihu... ve všech ohledech rozhodně chválihodný počin:o) K těm tiskařům, zkusím se zeptat... a ještě něco, nevzdávej se kdyby s tím byly obtíže!

Smailinka
31. 10. 2003
Dát tip
nevzdam, děkuju...

Litochowitz
30. 10. 2003
Dát tip
...dělam v týhle oblasti.....teda jako zpracování a tisk knížek a podobnejch věcí:-).....kolik je u tebe pár tisíc?:-))......myslim že malonákladovej tisk by byl jistě přijatelnější než to rvát někde ofsetem:-)).....stačila by obyčejná vazba, obal laminovanej třeba matně.......nevim, ale do tisíce kusů je malonákladovka jasně lepší:-)

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
Miroslawek-možná abych si něco dokázala a svýmu okolí tim vyjádřila, jak moc jsou mi u zadní části ty jejich kecy;) Litochowitz-co je to malonákladovka?

Litochowitz
30. 10. 2003
Dát tip
...co to je?.....to je takovej tisk, kterej se koná vlastně v tom našem případě na digitální tiskárně a tak podobně....:-))....jakej rozsah by tvoje knížka měla mít?

StvN
30. 10. 2003
Dát tip
Smailinka, protože to je blbost. Kdo by to četl? I máma by to založila někam do police. Nemůžu si naříkat na nedostatek kladné kritiky, ale zatím si ode mně nikdo nic nevyžádal. A já se nerad vnucuju. Takže proto.

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
má tři části 1.14 x A5 2.25 x A5 3.35 xA5 -ale nejspíš kdybych už opravdu věděla jak, kde a co vydat, tak by to prošlo krutou cenzurou, tj.stránek by bylo mnohem míň

Miroslawek
30. 10. 2003
Dát tip
Smailinka: to je hezké, ovšem já tuším vcelku přesně co si dokážeš a co bude komu u prdele... nicméně... tě od toho nezrazuji... každý svého štěstí ohňostrůjcem ;o)

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
To je sice otázkou kdo by to četl, ale já když přijdu do knihkupectví tak nadávam, že je to pořád to samý a že bych si konečně mohla koupit něco od holky který je 18 a chudák má ve všem bordel...to bych pak byla happy, možná sem jediná, ale zatím rozhodnutá... nevadí, každopádně mám náhradní plán, do toho bych nešla, kdybych ho neměla, fotit umim, kreslit taky a 30 výtisků snad zvládnu uvázat;) jen sem prostě chtěla vědět, jestli se to tu někomu povedlo a jak...

Miroslawek
30. 10. 2003
Dát tip
jen ještě jedna deziluzivní poznámka... ono se ti to do těch knihkupectví dostat nepovede, knihkupec je obchodník...

ulita
30. 10. 2003
Dát tip
děvče děvče... podívej se do kalendáře a kolem sebe...

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
ano nikdo to číst nebude, že je jiná doba, no to je...jenže, co třeba Honza Volf...když znáte ty pravý obchody...ty pravý lidi, tak to prostě jde....a já si za tim budu stát...až uvěříte že všechno je možné, nebude vám připadat hloupé, že se chci pokusit udělat si knížku...lepší než sedět na zadku a říkat si za padesát let, jo mohla si to zkusit...už pro to abych si to nemusela říkat...co děláte vy pro vaše sny?

Miroslawek
30. 10. 2003
Dát tip
Jestli je tohle tvým snem... jestli píšeš proto, abys měla knížku... prodávanou v knihkupectvích... pak Bůh ti buď milostiv... a radím raději lego nebo vyřezávat dekorativní předměty... i když je mi jasné že asi marně.

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
Ne, chci aby nad tim stál jiný člověk a řekl si, jsem rád, že někdo dokázal vyjádřit mé pocity, pro to píšu, .... ale má cenu ti to vysvětlovat, už sis na mě udělal názor a proti předsudkům se nechci obhajovat...děkuji všem za rady, jdu si udělat vazbu....! a pokud někomu nebude vadit, tohle smáznu, protože radu sem nedostala a kdyžtak vím za kým jít...

Musil
30. 10. 2003
Dát tip
Smailinko, pokud si tě někdo z nakladatelů nevšimne na nějaké akci a sám ti vydání a distribuci nenabídne nebo ti někdo vlivný takového nakladatele nedohodí a nepřesvědčí, nezbývá ti než si to vydat vlastním nákladem a postarat se o distribuci vlastními silami. To ale není nic ponižujícího, taková situace je ve vydávání menšinových titulů odedávna. Pokud i do této, a počítej že s největší pravděpodobností prodělečné, aktivity hodláš jít, ozvi se mi zprávou a rád ti dám kontakty. (A jak říkají židé: i prodělek je obchod; tobě přece nejde o výdělek, ale o to, aby se tvé myšlenky k někomu dostaly.)

Smailinka
30. 10. 2003
Dát tip
poslední závorka-ano, tak! už píšu;) hanee-ještě jednou děkuju

FLO
29. 10. 2003
Dát tip
Mně rodiče nechali udělat knížku z mých povídek, v nákladu pět kusů. Takže když si to zaplatíš, vytisknou ti to.Spíš pak budeš mít problém to prodat, jestli to teda chceš prodávat...

REDH0T
29. 10. 2003
Dát tip
Dobrý den... jmenuji se Václav Kramerius a chtěl bych vydat nějakou dobrou, ale opravdu dobrou českou knihu ve svém nakladatelství Česká expedice. Nevíte o něčem ?

Smailinka
29. 10. 2003
Dát tip
FLO-kde REDHOT-ftip?To mi nepřišlo moc vtipný...rád si děláš srandu z cizích přání? COFFIN-já myslim, že ve sklepě ne...možná v knihovně, každopádně je to o penězích, jistě...ale děkuju

Vinki
29. 10. 2003
Dát tip
Pokud dneska neni basnik opravdu hodne dobry, nebo nema opravdu dobre pratele, nic mu nikdo nevyda. Ovsem, pokud chces vydat jen par knizecek pro pratele, problem by to byt nemel... preju hodne stesti a kdyz se ti to podari, dej vedet :).

Smailinka
29. 10. 2003
Dát tip
no právě, neni problém, ale já se ptám, na KOHO se mam obrátit?

Vinki
29. 10. 2003
Dát tip
zkus male lokalni tiskarny... tam by ti mohli pomoct

Lasy
29. 10. 2003
Dát tip
Ahojky! Mam podobny problem, mozna bychom si mohli vyjit vstric a vydat ji spolu a podelit se o naklad. Mrkni sem http://www.typos.cz/ sekce http://www.typos.cz/poptavka.html je to tiskarna u nas v Plzni, pracuji v DTP studiu a tiskneme v ni, takze o sazbu bych se mohl postarat . . Lasy.

StvN
29. 10. 2003
Dát tip
Prej to neni takovej problém, ale přiznávám. Mě to zjišťovala taky mamka, jenže jsem jí to včas zatrh.

Dero
29. 10. 2003
Dát tip
No, jeden můj spolužák, tragéd, co se prózy týče ... taky vydal knihu ... tak já se ho optám, kde, jak, za kolik atd. ... P.S.: Když Ti to vyjde, dej vědět, já bych měl zájem o Tvoji knihu.

Stinohlav
29. 10. 2003
Dát tip
Mam to podobne jako Dero, take se zeptam znameho jak a za kolik resil omezeny tisk (a kde).

Smailinka
29. 10. 2003
Dát tip
Lasy-já nevím, vydat spolu?Na kolik by to tak přišlo? StvN-proč jsi jí to zatrhl? Dero-to bys byl moc hodný, děkuju...

Lasy
29. 10. 2003
Dát tip
to Smailinka: byl to jen napad, muzeme vydat dvouknihu a usetrit na nakladech, ale nenutim se . . .

Miroslawek
29. 10. 2003
Dát tip
Ohledně peněz... záleží kolik výtisků a kde... pokud ti to někdo neudělá jako dobrou službu, tj. bude se jednat o standardní obchodní vztah, připrav se na řádově desetitisícové částky... o odběru do standardní distribuční sítě radši ani neuvažuj... tedy alespoň doporučuji ;o)) Stejně mi není jasné, proč vlastně chceš něco vydávat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru