Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Okno v druhém patře

05. 11. 2003
6
0
1657
Autor
Smailinka

nikdy nevíš, jaký příběh skrývá závěs... znáte někdo klip na Numb(L.park)

 

            Zavřely se dveře, z televize zní pitomá svatební melodie. Bezva, horší už to bejt nemůže. Zase na ní křičela, Domov plný výčitek, sakra!První myšlenka – já se odstěhuju. Má svojí mámu docela ráda, ale má pocit, že jako dcera jí zničila život. (Hale, empatie jí nedělala nikdy problémy, tak mi neříkej, že když cítí výčitky, že je to paranoia, i když ta jí taky jde dobře)

            Kouká na polštář. Zajímavé. První slza. Ne, vždyť si slíbila, že už bude šťastná. Druhá. Tak dobře, jenom pro dnešek!

            Ubrečená položila hlavu na kolena a vraždila otázku Proč. Už se nechce ptát, není žádná chudinka, zatraceně. Pak se otočila, na zemi ležely nůžky…už tak dlouho.

 

Slíbila jsi, že už to neuděláš

Výčitky!Já ty pitomý výčitky cítim!

Slíbila´s to!

No a co!Mstim se snad na sobě!

Ale svým bližním!

Nekecej mi do toho!
Jsem tak nešťastná…

Tak na to zapomeň – s touhle větou jsme dávno skoncovaly. To už nikdy neříkej!

 

            Otřela krev. Proč to sakra nebolí? Trocha ironie, vždyť už není kam říznout, všude samý jizvy. Tak člověk se chce v klidu pořezat a ono ani není kam…pěkně hloupý!

A proč o sobě mluvíš ve třetí o sobě?

Protože sem blázen, sakra, tak mi to neber!

            Jako kočka si olízla rány, aby nebyly tolik vidět…
guy
05. 11. 2003
Dát tip
Dobře napsaný ... o něčem, co dobrý není *

StvN
05. 11. 2003
Dát tip
De to.

fungus2
05. 11. 2003
Dát tip
Smutné,ale na TIP

No když se chce člověk v klidu pořezat a ono ani není kam … tak je to opravdu pěkně hloupý :o) Ono je vůbec hloupý se řezat, a ještě hloupější je řezat se nůžkama.

Morney
03. 11. 2003
Dát tip
Dost dobrý, smutný a hodně působivý a to já mám ráda.*T

Morney
03. 11. 2003
Dát tip
Neobjevil se ti tam můj tip, že bych zapomněla ? Zkusím to ještě jednou.

Stinohlav
03. 11. 2003
Dát tip
Jako kočka si olízla rány, aby nebyly tolik vidět… (...a co ty sramy na dusi? -smutnejsmajlik-)

Smailinka
03. 11. 2003
Dát tip
co oči nevidí, srdce nebolí...

Stinohlav
03. 11. 2003
Dát tip
Neni to tak jednoduche - zvlast pokud ma nekdo bujnou fantazii (pak to muze byt nekdy i jeste horsi ;))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru