Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prostě, takovej normální tejden II

07. 11. 2003
7
0
1422
Autor
IVANOL

„Sedím a čumím. Pozoruji toho rozcuchanýho dementa, jak se dloube v nose. Už to nevydržim.

-         „Ty dobytku, koukej si ten prst vyndat z toho rypáku! Kdo se má na tebe dívat! To ti máma neřikala, že se to nedělá? POBLIL BYCH SE Z TEBE !!!“

Ulevuje se mi. Dement vyndavá prst a rovnou mi sděluje, že si nepřeje, abych v jeho firmě dál pracoval. Mám padáka.

     

      Docela se těším domů. Moje žena má pochopení pro mojí hrdost. Je mi to sice blbý, že jsem ještě nikde nepřežil zkušební dobu, a že na nájemnym máme dluh devadesát hadrů, ale seru na to. Jsou horší magoři.

 

      Manželka mě vítá s hlavou v ručníku: „Tebe zase vyhodili !? Že jo?“

-         „Jak to můžeš vědět, prosimtě? Je to na mě vidět?“ Divím se.

-         „Máš máslo na hlavě, chudáku.“ Manželka mizí v koupelně.

 

Šahám si do vlasů, a opravdu. Mám tam máslo. To zas nějakej kreten žral nade mnou v tramvaji bagetu.  Nesnáším, když v tramvaji někdo žere. A eště při tom mlaská. To jsem agresivní. Jednou jsem takovýho krypla, co mi mlaskal do ucha, vyhodil zkrz zavřený dveře a za jízdy ven. Problém byl v tom, že to byl revizor, co chtěl vidět muj lístek. Ňákej starej chcípák, co si nechal zuby doma. Fakt sem myslel, že mlaskal.

 

Z naší koupelny vylejzá nějakej cizí chlap. Krev se mi žene do hlavy:

-         „Co děláš s mojí ženskou v mojí koupelně, ty šmejde !“ Beru ho pod krkem a pro jistotu ho kopu kolenem rovnou do koulí.

-         „Neblbníí! To je pan Macháček, majitel baráku!“ Řve na mě moje žena.

 

Jsme na ulici. Máme hlad. Všechny popelnice už jsou vojetý a nic.

-         „Budeš muset šlápnout za nějaký prachy.“ Sděluji manželce.

-         „Ses podělal, ty imbecile! Všechno je to kuli tobě! Já se s tebou rozvádííím!“

Zastavuje u nás nějaký auto a moje choť si do něj sedá jak do vlastního. Vodkud já toho šoféra znám? No dyť je to Macháček!

 

      Zase sedím a čumím. Bachaři sou dneska nějaký nervózní. Už bych se jim měl představit. Jdu na vězeňský dvůr na nástup.

-         „Sem váš novej ředitel! Vy jste hovna a já sem tady zákon! Jasný!“ Viděl sem to v nějakym filmu, tam to zabralo. Tady ne.

 

Mám svou malou celu. V blázinci. Primář je zlatej chlap. Dívám se na něj, jak zvedá ruku k obličeji. Ukazováček se staví…mizí v jeho nose………………………..“


Rozervanec
12. 11. 2003
Dát tip
teda brasko......sem z tebe vazne nejak mimo.....jen te na chvili pustim z oci.....:c( Snad jsi OK......:c)))))))))

StvN
10. 11. 2003
Dát tip
Jasně, typ na kvadrát. Hlavně se s ničim nesrat.

Elyn
08. 11. 2003
Dát tip
dost drsný, ale žádný pentle.. tenhle styl mi vyhovuje..

Movsar
07. 11. 2003
Dát tip
dobrý. žádný servítky. tip.

Seregil
07. 11. 2003
Dát tip
Fakt hustoš.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru