Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MANTRY NA SKLENĚNÉ LOUCE

12. 01. 2004
6
1
5117

 …příšeří teplo a těžká orientální vůně vonných tyčinek otevřenými dlaněmi hladově vdechuji energii kterou je atmosféra nasycena jako mořská voda solí bubeník buší do mých ušních bubínků bubnuje přímo na membránu mé duše snad je to tím že je buben potažený mou vlastní kůží ach bože ještě trochu zrychli a měkce se přehoupnu přes okraj této reality někam výš mé tělo je jediná resonanční dutina pro tentýž rytmus který uchvacoval naše předky snad před milióny let…

1 názor

Milly
31. 05. 2008
Dát tip
Slůů, tak minulej víkend jsem se dostala prvně na Skleněnou louku- dík Písmákům.. .-) Musim miznout, ale asi se vrátim..

Na skleněnce jsem zažíval podobné pocity, padnulas mi do noty... TIP

Laura_L
10. 06. 2005
Dát tip
vyvolává to pěknou a mou oblíbenou atmosféru. moc se mi tvoje psaní líbí

Riaaa
24. 01. 2005
Dát tip
ano, tyhlety bubnovací stavy mám taky moc ráda... na skleněnce je to pohodový. Nejlepší jsou ovšem akce do 5 do rána. Ty nemají chybu ;)

klipeto
07. 12. 2004
Dát tip
buben je můj nejoblíbenější nástroj. t*

ondrech
21. 11. 2004
Dát tip
Hihi, to je dobrý.***TIP

Mathew
28. 01. 2004
Dát tip
znáš mě přece.. ale tentokrát je to vyjímka, OPRAVDU nás tam pozvali.. jenom jsme tam nakonec nejeli a předváděli postmoderní performace pěkně v teple doma u mloka.. ach jo.. ale pozvali nás!

Gérard_Rea
27. 01. 2004
Dát tip
Teď zrovna sedím na rektorátě VUT, čtu si tady ten kus a Sklo je tak blízko. Asi snad přeci jen zajdu na jedno pivo ... ...to poslední.

child
17. 01. 2004
Dát tip
no jo, ne 11. ale 1. heya :)

child
15. 01. 2004
Dát tip
myslíš tu skleněnou louku ve které budeme hrát absurdní drama??

child
15. 01. 2004
Dát tip
pravda pravda, první představení bude v ostravě ( opravdu, 27.11 ) brno dobudem až potom.. :))

Rufus
13. 01. 2004
Dát tip
Uhrančivé, v rytmu bubnu...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru