Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A co dny v týdnu?

01. 02. 2005
0
0
6450

A co dny v týdnu?

 

(Oblíbené? Neoblíbené? Proč? Mění se to? Máte k podnělku podobný vztah jako Garfield?  Mají v pátek blázni svátek? Je pátek nešťastný den? A co pátek třináctýho? Co páteční půst? Nebo sobotní sabat? A v neděli se nedělá? Je první máj lásky čas? Je něco zvláštního na 29. únoru? atd. atp.)


Milly: Co je zvláštního na čtvrtým dubnu (kromě dvou čtverek v datu:)?

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
Narozeniny pár lidí, na kterých mi záleží.. :o)

Tak to jó... (zřejmě troj- čtyř- či vícerčata:o) )

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
Jen pár spolužáků, kamarádů, milovaných a tak.. :o)

...jasně, vícerčata jen astrologická, Slůňo je ňák rozverné & v dosahu není nikdo, kdo by ho kopal pod stolem, tak mu odpusťte...

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
Škoda teda, že není v dosahu Slůňo..

Ale aspoň v mé diskusi někdo diskutuje, i když jsem to já samo...

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
A co já? a ty 2?

Ty? No, co máš dělat, když tě bombarduju avízama :D No jó... Slůňo si nestěžuje & už sklapne. Možná.

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
Tsststs, taky Ti nemusím odpovídat. A že se neptáš na 31.3. Čím je to pro Tebe významný den?

Ahááá... já to četlo jako 31.12. tudíž Silvestr... (nějak mi to splynulo s těma Vánocema, ano, ano efekt primingu, z toho bylo před čtrnácti dny kolokvium:) )... 31. 3. je přece den přípravy na apríla!

Milly
09. 02. 2005
Dát tip
Mimojiné.... ;-) Haha, zato je tam 31.1. místo 31.12...

Milly
08. 02. 2005
Dát tip
Viz Bacil + miluju pátek + 24.12., 31.1., 14.2., 31.3., 4.4., ......... V neděli jak kdy, státní svátky se snažím slavit, ale ne vždy to dělám- někdy se o nich jen tak flákám....

Bacil
02. 02. 2005
Dát tip
Třináctka je moje šťastné číslo, pátky třináctého miluju.

Dotek
01. 02. 2005
Dát tip
Mám oblíbené sekundy, minuty a hodiny, k dnům jsem se ještě nedostal :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru