Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moc milej ímejl, jen co je pravda, buďte rádi, že ho posílám někomu jinýmu

19. 02. 2005
5
1
6140

Nudím se hůůůáááágrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nespokojená!!!!! Ééééééééúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúííííííííííííííííííííí kvííííííííííííííííííílííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím přijď mě zachránit pošli mi zachránit vysvobodit nebo tak nudím se otravuju se otravuju kolem sebe bůůůůůůůůůůůůůů méééééééééééé nevím nevím nevíííím co chci úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúújéééééééééééééééééééééééachjóachjóachjóóóóó..............................................................................

uch k smrti prázdno tupo nic .............................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................


1 názor

LastSamurai
11. 03. 2007
Dát tip
Byla by to určitě zajímavé, kdyby tohle recitoval nějaký herec..

poliana
28. 06. 2005
Dát tip
Ubohá klávesnice...

supizmus
19. 05. 2005
Dát tip
tož jako malej mazanec (pardon mazec)

inlajn
22. 02. 2005
Dát tip
sorry, nanic.

avi, i když tam není tůůů... ?:) ! :( ! :/ ?

Lyskoř
22. 02. 2005
Dát tip
dík.. A vstůůůp :-) i tak ti hodím tůtklůb

tůt

Bacil
21. 02. 2005
Dát tip
Slůůůňo, Ty jsi stejně tak nějak úžasně správně cvaklá, to se mi hrozně líbí!

komedie
20. 02. 2005
Dát tip
:)chicht

Dotek
19. 02. 2005
Dát tip
:-)) Pošli to na záchranku, třeba ho před tebou zachrání ;-))

Gonsales
19. 02. 2005
Dát tip
ze bys byla v praci?!:D

Dolente
19. 02. 2005
Dát tip
Heh, docela schíza... :o)))

Lyryk
19. 02. 2005
Dát tip
je to strašlivé .-))) ale tipuhodné

poustmen
19. 02. 2005
Dát tip
tohle by mi muj mobil nebral. hihi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru