Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaký máte obrázek na ploše?

06. 07. 2005
1
0
7019

Jaký máte obrázek na pracovní ploše počítače? Máte tam pořád tentýž, nebo je čas od času střídáte? Používáte vlastní fotky nebo obrázky stažené z internetu? (A pokud máte obrázky pod sklem na pracovní ploše stolu, můžete se vyjádřit taky...) (Já osobně mám teď doma na ploše dva potkany, ve škole tyhle pomeranče, dřív jsem mělo jednobarevnou plochu, oblaka, tenhle obrázek Davida Lupoměského, obrázek mozku s vyznačenými korovými centry, veverku z Ice age nebo fotky svých zvířat)

 

Prostě mě to zajímá, páč su zvědavé.


megahit
16. 09. 2006
Dát tip
já měla Melmena za Madagaskaru a teď mám kryserku z doby ledové :o) jinak na stole mám smajlíky, mám na ně totiž úchylku :o)

Eryn
13. 07. 2005
Dát tip
jo jo jo jo oj jo

Eryn: Zkus ho popsat slovně nebo najít něco podobnýho na netu;)

Eryn
11. 07. 2005
Dát tip
Ale určitě to všichni znáte. Rembrantova Noční Hlídka. Kdyby ne, tak tady máte stránku: www.obrazy-prodej.cz/ articlefotos/th_1347.jpg

Eryn
10. 07. 2005
Dát tip
Obrázek “file:///C:/Dokumenty/Obr%E1zky/obr/rembrantII.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Vaud
09. 07. 2005
Dát tip
Doma pozadí střídám - Honzík, veverka z Ice Age ;-), Windows XP, Lausanne - Ouchy a zrovna včera jsem rozhasil celou obrazovku a nevím, jak jí dát zpátky. Asi půl dne jsou na ní tulipány. V práci: Kill Bill - meč Hattori Hansa a Poslední Samuraj. ;-))

to není žádná prdýlka, baroně to je prdel!! - mám malej monitor, poněkud - na tohle :) pozo, mám tam sebe, co/koho jiného :)

pozorovatel
08. 07. 2005
Dát tip
správně taky tam mám sebe ale přes sebe nevidim na ikonky, tak nevim, no...

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
kup si věčí :-) nebo si já dám na plochu björkbota, jako obvykle, a bude klid...

pozo, ale možná si tam dám tu fotku, jak jsme tam spolu + ještě igigi, ne? tak zabiju tři mouchy jednou ranou, hohoho! a taky neuvidím na ikonky, což jsou tři mouchy mínus jedna, všechno má svý mouchy, žejo :) roně, dej si tam botu - moji:)

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
tak uka!

pozorovatel
08. 07. 2005
Dát tip
i igigi? no dobře..

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
iggyho popa bych si na plocho teda nedal...

roně, butky

pozo, jo - myslím, že takhle hezky pospolu nám to moc sluší :) teda i každýmu zvlášť - to je jasný, ale.. (to je to ale po kterým následuje to, co předcházelo)

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
jů - umfo - takysbotama :-)

jů - ajó! :)

pozorovatel
08. 07. 2005
Dát tip
jo, všichni tři bychom měli jet do švédska

pozo, do švédska? ty nakonec skončíš někde nevím kde, budeš se furt společně se svými plány posouvat (prstem na mapě) - měl by tě někdo plácnou - třikrát, střídavě přes jednu - druhou - a zase tu první tvář - spratku drzej! :)) mruf!

pozorovatel
08. 07. 2005
Dát tip
ve třech do švédska

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
ok... tak tady je moje nová plocha :-)))

jů, hastro krom toho, že máš teď přenádhernou plochu, tak máš tam v plejlistu dead can dance, který zbožňuju, ale co víc! echolalii, píseň podle které mám jedno ze svých jmen :) ty jsi teda vypečený zeleně

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
toš bažé! (neřeknu, že je to náhoda, abych vypadal rafinovanějc :-)) a já zjistil, že existuje i kapela jakási toho jména...

a podle múm mám pojmenovanou básničku! ty jsi extra vypečený náhodě!

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
náhoda není vlasně... žejo :-)

tsss :)) a navíc ponocuješ, řeknu to mámě a budeš mít zaracha.. tak

hastrman
08. 07. 2005
Dát tip
mámě je to jedno... leží ožralá v obýváku pod stolem a pes jí močí na hlavu :-)

Bacil
07. 07. 2005
Dát tip
Ten zadeček je vážně pěkný ;-) Já mám doma nějakou krajinku... teď zrovna myslím brněnskou přehradu. A v práci mám fotku... hm... jedné dívky ;-)

drfaust
07. 07. 2005
Dát tip

vesuvanka
07. 07. 2005
Dát tip
A já tam mám pohled na Vesuv z Neapolského zálivu :-)))

nečekaně hi hi

já tam mám jak kdy a jak co - vobrázky z netu, fotky z mobilu, vobrázky ze scaneru - hlavně když tam nemám / te vobrázek ze skartovačky, že??? Ftip -NE Teť tam je nějaká žába sedící na pařezu a kouří ameru vlajku a na hlavje má turban

jsi děsně zvědavé nejprve záložky z koleček salámu a teď tohle! a nutíš hastrmany k takovým šerednostem :))

hastrman
07. 07. 2005
Dát tip
jakejm šerednostem? hezká prdýlka náhodou ;-)

pozorovatel
07. 07. 2005
Dát tip
nevim a co tam máš ty dítě? mě, že jo?

Albireo
06. 07. 2005
Dát tip
Já tam mám kotě v houpací síti zavěšené v pravém horním roku monitoru.

Já mám tenhle:

Empty
06. 07. 2005
Dát tip
Já momentálně tenhle:-)

Eileen
06. 07. 2005
Dát tip
mam tam svyho kluka:) akorat ta fotka je moc velika, tak je ho tam kousek jen, ale oci tam ma:))

hastrman
06. 07. 2005
Dát tip
ok... když tě to tak zajímá, máš to mít - na pozadí mám pozadí - tohle: (to máš za tu zvědavost :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru