Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řezy a jiné zářezy

13. 03. 2001
2
0
1987
Autor
Nens
První zářez bolí Druhý trochu uvolní A třetí, ten už nevnímám Při dalších si dávám pozor na znamínka a nedívám se na žíly Pak přijdeš na řadu ty, A i kdyby ne Stejně se tomu zasměju A budu dělat že jsem v pohodě A možná naopak Možná už víckrát ne...
Petr_Pan
12. 08. 2004
Dát tip
Krel> Škoda, že jsem Tě nepoznal víc, že jsem tu nabyl dřív, že jste oba pryč a já zase sám Dík za naději + TIPík za dílko

Nens
04. 08. 2001
Dát tip
Hmm... Taky to asi zkusim takhle... Ale jinak dík!

Nens
03. 08. 2001
Dát tip
Jenže nikdo kdo to nedělá to nechápe, a kolem mně to nedělá nikdo... Takže mně nechápou ale ani nevěří když se vymlouvám na potkana a tak... Myslí si že jsem úchyl, ale vůbec nevědí o čem to je...

Krel
03. 08. 2001
Dát tip
Já vím, ale kdo z nás ten blázen není...a vždycky se najde hromada těch lteří dokážou pouze soudit, ale pomoci nedokážou...hlavní je nedělat si z toho hlavu a kašlat na ně..nestojí Ti za to, když jim za to nestojíš Ty, člověk musí být občas sobec...

Krel
03. 08. 2001
Dát tip
Hrozně dlouho jsem si myslel, že nikdo takový neexistuje, ale teď jsem potkal jednu písmačku a jsem po dlouhé době zas konečně šťastný a zjistil jsem, že čím míň se snažíš někoho takového najít, tím větší šance je že Ti přijde do cesty sám...

Nens
02. 08. 2001
Dát tip
(To mělo bejt avi....)

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
Tak na tom jsme úplně stejně, ale vždycky když něco takhle napíšu, tak ze mě spadne část toho šutru...

Nens
02. 08. 2001
Dát tip
Ale část ho tam taky zůstane, a ten musí taky někdy pryč... A to bolí... Ale pak je člověk takový...takový lehčí....

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
Jo to jsi řekla dobře a úplně přesně...

Krel
16. 07. 2001
Dát tip
vím o čem to je, možná až příliš:-( napsalas to krásně..dík!*

Nens
16. 07. 2001
Dát tip
Krel: Právě kvůli toho (toho o čem to je) jsem začala psát... Já se prostě snažím nějak odreagovat, abych už to nedělala a psaní mi v tom pomáhá. Ale nemůžu říct že vždycky:-(

ulita
14. 03. 2001
Dát tip
je to jakýmsi zvláštním způsobem zajímavé...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru