Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Den poezie nejen u sochy Karla Hynka Máchy

06. 11. 2006
0
0
3175
Autor
Zbornik
18 hodin, České centrum, Rytířská 31, Praha 1 - Jaká je to krása.

Pořad v rámci akce Den poezie


http://www.volny.cz/denpoezie

Pořad věnovaný narozeninám K. H. Máchy. Otevřený prostor pro autorské čtení básníků spojené s hudbou skupiny Pilgrim Pimple, www.pilgrimpimple.cz.
Vystoupí básníci z kulturního magazínu www.totem.cz a další.


Start lampiónového pochodu k soše K. H. Máchy na pražský Petřín, kde svíce z lampiónů položíme k nohám básníka - setkání a autorská čtení zájemců ve 22:00 hod. u sochy K. H. Máchy na Petříně.

StvN
06. 11. 2006
Dát tip
To je hustý. Když dám obnovit stránku, tak mi naskočí ta samá kritika. Udělal jsem to třikrát. Vello!

StvN
06. 11. 2006
Dát tip
Jeden Mácha v úterý v Obratníku. Druhý ve středu U Frgála. Třetí ve čtvrtek pochod. Nechcete to sjednotit?

katugiro
06. 11. 2006
Dát tip
Spíše s tebou nepočítám každopádně a nechci avíza, děkuju.

Noe1
06. 11. 2006
Dát tip
čtvrtek 16. 11. 2006

papouch
06. 11. 2006
Dát tip
Mácha má štěstí, že je kamennéj.... ...páč jinak by ho za á) ty svíčičky pálily do chodidel a za bé) by se asi musel utopit ve Labi (nebo co vám to tam v tý praze teče), kdyby musel poslouchat ty příšerrrnosti, co plodíte ... :-P :-))))))))

katugiro
06. 11. 2006
Dát tip
"...Den poezie se bude konat od 9. do 23. listopadu..." Ten průvod je denně? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru