Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MLHA - soutěž Povídka měsíce

10. 12. 2006
2
26
4101
Autor
Plha

Povídka měsíce

Cílem soutěže Povídka měsíce je zviditelnění prozaické tvorby na Písmáku a výběr povídek do časopisu
Mlha a Rádyja MLHA  (vznikne od 1.1. 2007, doposud nese název Nejezte odpadky)

Každý písmák může kdykoliv navrhnout libovolnou povídku zveřejněnou v aktuálním měsíci a to tak, že pošle avízo některému z redaktorů Mlhy (nejlépe StvNovi).

Povídka bude následně buď zařazena nebo nezařazena  do klubu.

Na konci měsíce vyhlásíme veřejné hlasování a zvolíme povídku měsíce.

Povídka, jež vyhraje, bude otistěna v časopise Mlha a přečtena (nejlépe samotným autorem) na Rádyju MLHA  Autor bude pozván jako účinkující na případné akce klubu Mlha.


Povídky navržené do soutěže musejí mít alespoň minimální stylistickou a gramatickou úroveň.

VYHLÁŠENÍ 1. POVÍDKY MĚSÍCE BUDE NA KONCI LEDNA 2007

NAVRHOVAT VŠAK LZE  UŽ DÍLA ZVEŘEJNĚNÁ OD 10.12.2006

 


26 názorů

Plha
22. 12. 2006
Dát tip
je to de facto ona, akorát zalezla do mlhy

Narvah
22. 12. 2006
Dát tip
ne vole, delam si srandu, je to dobre vymysleny - ostatne obdoba stvnovi povidky mesice..

Plha
21. 12. 2006
Dát tip
mno, aby ses vůbec dostal do nominace, musí tě vybrat jeden ze dvou adminů, takže nevim nevim. ale nicméně díky za tip na změnu pravidel, promyslím to.

Narvah
21. 12. 2006
Dát tip
pokud by měla vyhrát nejolzlejší povídka, hlasoval bych určitě pro měrku.. jinak dobrej nápad, rád se zúčastním hlasování. a nejspíš si budu muset zřídit i spoustu nových nicků, abych pro sebe mohl tajně hlasovat.¨budou to nicky: James Walker Trent Ronald Reevs Mercy Muse Mose Mise Mrose a Morse Celkem 11 nicků, které si postupně zřídím. Pokud se dostanu do redakce pod nickem Big Mack, budu si dávat i Véčka.. Víc takových soutěží!!

papouch
15. 12. 2006
Dát tip
nejsi blb

Plha
14. 12. 2006
Dát tip
sik, StvN ešli se mi tu budete hádat tag dostanete oba na prdel. Siku Tvá otázka byla trošek blbá, to si přiznejme, Stvn, ty nemusíš hned vyjíždět. milujme se a množme se. siku, pokavad Tě zaujme nějaký autor, který bude publikovat zajímavou povídku ve zmíněném období tak nám dej vědět. Se doudružským pozdravem Váš Plha.

StvN
14. 12. 2006
Dát tip
A jinak číst umíš? "Na konci měsíce vyhlásíme veřejné hlasování a zvolíme povídku měsíce."

StvN
14. 12. 2006
Dát tip
Jak jsi na takovou zhovadilost přišel? Siku, ty se začínáš vybarvovat jako docela simplexní jedinec. Máš nějaký mindrák o kterém by sis chtěl popovídat?

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
:-)

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
normálně jsem najel na Plhu a bylo to viditelné.. koncept nekoncept asi to nefunguje.. taky jsem si spletl ovci s kozou.. to je vidět na co myslím :-)

Plha
11. 12. 2006
Dát tip
sorry pořád sem si neodvyk aktualizovat :-))

Plha
11. 12. 2006
Dát tip
Fouck: jo ale tadle stránka byla f konceptech dyž sis jí prohlížel, teď už nejni sem to vzdal :-)

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
normálně jsem najel na Plhu a bylo to viditelné.. koncept nekoncept asi to nefunguje.. taky jsem si spletl ovci s kozou.. to je vidět na co myslím :-)

Plha
11. 12. 2006
Dát tip
Fouck: jo ale tadle stránka byla f konceptech dyž sis jí prohlížel, teď už nejni sem to vzdal :-)

pozorovatel
11. 12. 2006
Dát tip
Plha se hlásí..hahe

Fouckault
11. 12. 2006
Dát tip
žádné konsexty, myslím to vysílání co bylo ke stažení :)

sidonia
11. 12. 2006
Dát tip
pekne, pekne

Plha
11. 12. 2006
Dát tip
jaxes dostal k dílu kerý je f konceptech?

Plha
11. 12. 2006
Dát tip
jaxes dostal k dílu kerý je f konceptech?

Fouckault
10. 12. 2006
Dát tip
bezva, poslechl jsem nahrávky a máte mé sympatie včetně onoho sudu pro pozorovatele a kozy :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru