Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenkrát

25. 02. 1999
1
0
1701
Autor
Tanizaki

Jak to vlastně bylo.....?

Nekonečná noc si hrála na den bez života světla lidí Přetvářka jí vládla.... Smotal ji do kuličky Bezedně černé Pronesl jen dvě slova (nebo ani to ne) A rozplácnul temnotu na malé střípky pekla Zdánlivě neviditelné Obalil natřikrát ve světlu Přidal krapet vody hlíny trávy sněhu.... Nakonec vymodeloval malou směšnou postavičku.... Po celou dobu ho pronásledovala myšlenka Že něco dělá špatně Vzal tedy zbytek roztříštěné noci vložil ji osůbce do útrob A stvořil duši Potom spokojeně usnul..... Procitl s nápadem jak završit své velkolepé dílo.... (Zkázy?) Pak už jen čekal na kritiku... Až na tu dvojtečku Pozitivní... Z radosti pil a pil (skoro chlastal) pár miliónů let, usnul a Už se nevzbudil.
Bibša
18. 09. 1999
Dát tip
Tani: Jen se mi na začátku nelíbí ta přetvářka, ale když to tak cítíš ....Jako celek je to zcela úplně moc nezbytně sqělé, opravdu, i nápad i zpracování, žasnu a smekám paruku!!!

Bříza
07. 08. 1999
Dát tip
K jakému obrazu člověk je stvořen
jaké je kopyto (dokud byl kožen...),
podle kterého lidové vznikali ..?
- co dneska dělají ?! Hulí a kalí !
Holdují neřestem, holdují chlastu,
práci ňák odfláknou, svalí se na stůl ..
Jestli tedy my jsme obrazem Božím
proč každej kňourá "..to si nezasloužím ..."
myšlenka logická - poněkud hříšná :-)
ale Tanizaki - můžeš bejt pyšná !
A navíc klidná - jestli příměr platí
vždyť smysl pro srandu i Bohu chvíli krátí !

snoopy
03. 03. 1999
Dát tip
tanizaki, to ty taky.. neděkuj mi tedy, to ti nesluší, kdo jsem já abych tě mohl zahanbit? ..jednou za čas i my smýváme svou beznaděj, (najdete nás pod heslem Sysifos, str. 1999), ale zatím ještě spíme..

Tanizaki
01. 03. 1999
Dát tip
Snoopy: musí mít asi pořádně velké srdce, že jo? Zahanbeně ti moc děkuju.
Print: vracej se, já se k tobě taky vracím....
djPes: tobě radši ani nebudu odpovídat (kdoví kdy se vzbudíš)

Print
27. 02. 1999
Dát tip
Ó! No teda! Já se vrátím! Já se sem vrátím!!!!!! Rád, a s pokorou...

PS
27. 02. 1999
Dát tip
print: Básník vyjádřil touhu státi se návratníkem... :o)

Print
26. 02. 1999
Dát tip
Rád se sem vrátím!!!:-)

djPes
26. 02. 1999
Dát tip
malá střívka pekla rozpláclá temnotou prázdnotou duší vše si přebírám probírám beru a suším vše co chi vidět a slyšet ne co vidím a slyším také už milion sto den hodina vteřina spím

snoopy
26. 02. 1999
Dát tip
i já se vrátím, a se mnou přijde potopa..
jako vždy, když On procitne a spatří svět,
a svým žalem smývá jeho beznaděj,
až do bezvědomí, a pak zas usíná
a neprobudí se dřív než bolest naplní jeho srdce po okraj

snoopy
25. 02. 1999
Dát tip
je to o něco pravděpodobnější než velkej třesk
není moc způsobů jak ho vzbudit, alespoň ne na dlouho. myslím, že je jediný, kdo umírá. hodněkrát.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru