Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivná vidina

18. 11. 1999
6
0
1845
Autor
Tanizaki

ano vím nebudete mi to věřit... vlastně to nemá ani smysl... ALE... ty meteory temní mysl... a taky dneska začlo sněžit

"Záplavou z nebes hoře měří nevnímá světlo... už se šeří..." --- Byly tam ony - půvabné úsměv jim stále vlnil líce ač povahy tak nevábné získaly si ji... doufajíce ve stálou výhru... Ne kdo z koho A Ona ... čistá ... věřila že po nich nechce příliš mnoho... --- Tančila lehce... jak víla ten pohyb jejích ladných nohou vždy rozjásal i motýla... Ony však zjistily že všechno mohou -setřely z pestrých křídel prach- -vykřikla trochu vyplašeně- (zaslechly jenom táhlé ach když vysvlékly si obličeje a kolena jí vtiskly v hrách) Mlčela ... něžně ... nedotčeně a ony vzteklé... v zahradách živily dál svou touhu jedem vytáhly nože z vlastních šlach --- odřízly VÍRU ode SNAD --- Ale pak soudce odešel a soudkyně si spletla strany pomohla víle znovu vstát a potom, k ránu, za svítání jako by hold jí chtěly vzdát pozvedly se a rozletěly spálené zbytky jejich tkání a do uší jí temně pěly poslední dlouhá přikázání....
Laďa
14. 03. 2000
Dát tip
Já vážně nevím, co k tomu dál říct. Prostě krása. Opravdu tohle mě strašně zaujalo.

Šílená
16. 12. 1999
Dát tip
i šílenstvý mé oněmělo...
ne vazne nevim o cem pises ale ma to naboj neceho... NECEHO

Bibša
24. 11. 1999
Dát tip
...a ta "poslední dlouhá přikázání" taky stojí za zmínku!!!

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
TaniTaniTanizaki,



S
K
V
Ě
L
Ý

co psát víc k tomuhle...

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
...snad jen že si to zaslouží ty-py-ty-py-ty-py-TÍP

...odřízli VíRU ode SNAD...gratuluju!!!

B.Ezejmenij
23. 11. 1999
Dát tip
vidiny vidiny... choďte k nám častěji
ne ? aspoň k nim - k vidícím.

Bříza
19. 11. 1999
Dát tip
jenom na sucho polykám ... nebudu se k tomu vyjadřovat ...
ale přeci jen: naprosto pravidelný rytmus je přerušený na řádku: "ony však zjistily, že všechno mohou.. "
Doporučuju k úvaze, jestli by nebylo lepší:
"ony však zjistily, že mohou ..."
(nechat tam tři tečky, ať každý dosadí svůj význam - to je účinné a navíc tím vyřešíš ten rytmus ... :-)

FANTAZIE !!!!!

Krytyk
18. 11. 1999
Dát tip
Úžasné, skvělé..!!!!!

Merle
18. 11. 1999
Dát tip
Tohle jsem četl tím snovým stylem, kdy čtu, a nevnímám slova, jen pocity, který přicházejí (vědomí je jako vypnuto - žádný analýzy). Na výsledek říkám moc hezký. Co teprve, kdybych to dokázal rozebrat a pochopit...

Bibša
18. 11. 1999
Dát tip
Taky to čtu Tani novým způsobem, nahlas a pomalu, a přestanu, protože takhle bych zblbla :-) Příliš působivé na malého drobného nevěrce. Ty nože se svých šlach a to odříznutí slova SNAD, to je úžasné končení. Jsi vzácná perlička. Je to opravdu drtivé.

snoopy
18. 11. 1999
Dát tip
zdá se mi to jako návrat.. kamsi do zahrady stínů..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru